Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Hvor har du fundet din thai-kone/kæreste
Oprettet af
vandango d. 03/02-2010 21:12
#1
Haabet skrev:
Min mor troede at jeg ville ud for finde mig en girafpige. Men da hun hørte at de lever i verden af ånder og manden flytter ind hos svigermor og de bliver gift som 12 årige så kunne hun godt se at var nok ikke sagen.
Så bliv hellere hjemme hos mor min dreng.
Oprettet af
Haabet d. 03/02-2010 21:29
#2
<a href="http://www.flickr.com/photos/10335017@N07/4218083347/" title="Padaung - Karen's Long Neck Tribe by KatanaZ, on Flickr"><img src="http://farm3.static.flickr.com/2778/4218083347_fbb8c4a1d6_m.jpg" width="187" height="240" alt="Padaung - Karen's Long Neck Tribe" /></a>
De se da ellers søde nok ud!
Oprettet af
juj d. 03/02-2010 21:32
#3
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
.I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget.
.............................................
Hvad med at få benene på nakken i en fart ? Det bliver kun værre.
[b]Med hendes primitive/barnlige opførsel er du direkte på vej til dit livs mareridt !
Denne primitive opførsel er ganske udbredt blandt Thai'er, (er nok en genetisk defekt ).
Vandango hvis du gifter dig med hende , så får du sgu først brug for både smøger , stezolider og sprut !

Og du savner hende !!!
Endnu et tilfælde at Thaikuller !!! 

Hehe Giver dig ret. Derfor jeg er en lykkelig ungkarl i Thailand. Kunne aldrig droemme om, at gaa ind i et serioest forhold med en Thai pige igen. Been there done that.

Nae sidde og flirte med et par soede Trunter, paa en Bar, blive forelsket 10 gange paa en aften, inden man vaelger en to tre stykker ud, til lidt inciterende hygge paa et hote. Aldrig tage dem med hjem. Det sgu maaden at goere det paa.

Oprettet af
vandango d. 03/02-2010 21:34
#4
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
.I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget.
.............................................
Hvad med at få benene på nakken i en fart ? Det bliver kun værre !
Med hendes primitive/barnlige opførsel er du direkte på vej til dit livs mareridt !
Denne primitive opførsel er ganske udbredt blandt Thai'er, (er nok en genetisk defekt ).
Vandango hvis du gifter dig med hende , så får du sgu først brug for både smøger , stezolider og sprut !

Og du savner hende !!!
Endnu et tilfælde at Thaikuller !!! 

Jo men jeg elsker hende, og jeg bakker hende helt op omkrig den forbandede kniv som jeg får, hvis jeg ødelægger vores forhold, med go go piger eller værtinder, eller med andre unge piger, som får ventepenge, indtil oldermand kommer tilbage til Thailand.
Omvendt skal jeg jo ikke lige som så mange andre her å DTW sende penge hver måned til Issan/pigen,
ligesom så mange andre her på DTW, fordi de har en 30-40 yngre kæreste.
Min kæreste er velhavende og driver forretning. -hun er min billet ud af mit morads her i Danmark.
For første gang ser jeg nogle perspektiver i en kvinde, både fordi hun driver forretning, og kan udvide sammen med mig.
PS. hils jeres bank og western Union.
Oprettet af
vandango d. 03/02-2010 21:36
#5
juj skrev:
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
.I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget.
.............................................
Hvad med at få benene på nakken i en fart ? Det bliver kun værre.
[b]Med hendes primitive/barnlige opførsel er du direkte på vej til dit livs mareridt !
Denne primitive opførsel er ganske udbredt blandt Thai'er, (er nok en genetisk defekt ).
Vandango hvis du gifter dig med hende , så får du sgu først brug for både smøger , stezolider og sprut !

Og du savner hende !!!
Endnu et tilfælde at Thaikuller !!! 

Hehe Giver dig ret. Derfor jeg er en lykkelig ungkarl i Thailand. Kunne aldrig droemme om, at gaa ind i et serioest forhold med en Thai pige igen. Been there done that.

Nae sidde og flirte med et par soede Trunter, paa en Bar, blive forelsket 10 gange paa en aften, inden man vaelger en to tre stykker ud, til lidt inciterende hygge paa et hote. Aldrig tage dem med hjem. Det sgu maaden at goere det paa.

Det er helt ok, jeg møder mange som dig - men jeg kan ikke huske deres navne, og jeg er også ligeglad.
Oprettet af
juj d. 03/02-2010 21:37
#6
vandango skrev:
Joe skrev:
vandango skrev:
juj skrev:
Moedte min henrivende eks kaeste paa en Bar

Og var saa hedig at slippe af med hende igen samme sted, efter 1 aars bekedtskab. Blev traet af det evendelige yaken om gifte maal, bil, hus, jord, og penge til familen. Why u drink to muc, why u smoke to muc not gud for y. why y nor help me clean house. Why u not eat. Ogsaa det envindelige It not gud for for u. Saa fandt en Svensk udgave af en ATM maskine til hende. Saa slap ud af det uden det store drama

Men flot og hendrivende var hun sgu, saerligt naar hun blev tosset paa mig.
Ja den med smøgerne lider jeg sgu også under, men jeg vælger at holde op med at ryge, hvis jeg gifter mig med hende, vil mit liv blive bedre, har altid ønsket mig at blive gift med en rig kvinde.
I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget.
Hvorfor ikke stoppe med at ryge nu? Alt det der med at tage sig sammen når man bliver gift og reformere sit liv, lyder ikke ikke specielt klogt i mine ører. Tror du alting bliver nemmere ved et trylleslag hvis du får en ring på fingeren?
Det er jo ikke det det handler om, hun er en en kvinde på 33 år, og hendes biologi er meget voldsom lige nu, hun er meget mere end de unge piger jeg ellers har mødt.
Ringen betyder da intet, det hele handler jo kun om jeg tør. Lige som andre her på DTW, handler det jo ikke om penge, men det handler om at turde, og det handler om at elske.
Min kæreste har ikke brug for mine penge, hun vil have min kærlighed.
Ohhhh my Buddha

Biologi saerligt hos kvinder i den alder kan vaere noget meget farligt noget

Oprettet af
FCKdk d. 03/02-2010 21:44
#7
Haabet skrev:
<a href="http://www.flickr.com/photos/10335017@N07/4218083347/" title="Padaung - Karen's Long Neck Tribe by KatanaZ, on Flickr"><img src="http://farm3.static.flickr.com/2778/4218083347_fbb8c4a1d6_m.jpg" width="187" height="240" alt="Padaung - Karen's Long Neck Tribe" /></a>
De se da ellers søde nok ud!
Her er De så, De søde
"Long Neck piger", som haabet
gerne vil vise Jer!!!!
http://www.flickr...335017@N07
Oprettet af sabai sabai d. 03/02-2010 21:56
#8
Vandango skrev..
I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget
......................................
Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!!
http://i2-images....19a3b.jpeg
Oprettet af
Joe d. 03/02-2010 21:59
#9
Kent27 skrev:
Til Joe:
Alle ved jo hvorfor man lægger vejen forbi pattaya.
Hvor andre måske praler med deres mange udskejelser, er jeg mere tilbageholdende.
Bare ikke så fedt at blive sat i bås med en masse ulækre eksistenser, som ikke har andet valg, end at tage til Pattaya for at opleve noget der minder om kærlighed.
Bortset fra, at jeg aldrig har betalt for nogens selskab.
Ja, vi ved alle, hvorfor DU lagde vejen forbi Pattaya, fordi du ikke havde andet valg for at opleve noget der ligner kærlighed?!
Du praler ikke med dine udskejelser og vil helst ikke sættes i bås med ANDRE "ulækre eksistenser" (dine ord)
Du påstår så, at du aldrig har betalt for nogens selskab, men hvad var det så du skejede ud med i Pattaya? Dyreparkerne, seværdighederne, stranden (klart den bedste i Thailand haha) eller hvad? Hoppede du på bordene?
Jeg er bedøvende ligeglad med hvem, hvor og hvordan man har mødt sin kæreste/kone. Om det kan holde osv. - har man 2,6,10 gode år med en kvinde, man holder af, så er det da i orden - vi lever kun en gang.
Hvad jeg ikke er ligeglad med er HYKLERE som dig. For alt dit løgn og latin kan alle (ikke bare her på siden) lugte flere kilometer væk. Hvis man er nødt til at lyve om, hvor man har mødt sin kæreste/kone til ens nærmeste (bekendte og andre er sgu ligegyldige), så lever man på en løgn.
Men fred være med det - bliv du bare ved med at lyve for dig selv - her på siden ser folk lige gennem dig.
Hilsen,
Kent27 - tidligere Kent26
ps. Jeg har talt med en del bar-piger gennem tiderne - og tro mig, hvis de vil det bedste for deres søstre, så tager de dem ikke med til Pattaya. På ferie? haha, der er fandme få Thai-turister i Pattaya. Der arbejdes sgu.
Hej hej Kent
Altid dejligt med lidt feedback på sine indlæg

)
Allerførst vil jeg da lige sige, at jeg er glad for, at du ikke er ligeglad med mig

Men udover det, kan jeg ikke helt tilslutte mig nogle af dine påstande. Jeg har været i Pattaya én gang. Det var januar sidste år, og jeg havde forinden rejst igennem Vietnam og Cambodien. Jeg tog en bus fra Angkor Wat i Cambodien til Bkk, og derfter til Pattaya/Jomtien, for at dase lidt på stranden og fyre den af i byen. Kom dog aldrig videre derfra, da jeg forholdsvis hurtigt mødte en utrolig sød pige, som jeg nu er gift med. Jeg har rejst over det meste af kloden på trods af at jeg 'kun' er 23år idag, men jeg har aldrig været en sexturist, hvilket jeg altså mener de fleste 'pattaya besøgende' er. Havde aldrig troet jeg skulle blive gift med en udlænding, men idag er jeg da lykkelig for at det er sket. Men mit spørgsmål til dig er: Hvorfor tror du jeg lyver for mig selv? Jeg sagde jo netop i et tidligere at jeg ikke lagde skjul på hvor jeg mødte min kone, men at jeg bare ikke havde det så fedt med den location jeg mødte hende på. Er det at være en hykler?
vh
Oprettet af sabai sabai d. 03/02-2010 22:01
#10
[quote]
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget
......................................
Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!!
[img]http://i2-images.tv2.dk/s/19/10836819-7dd4025db8d37ad01cad92b0b2e19a3b.jpeg[/img] is not a valid Image.
Oprettet af
juj d. 03/02-2010 22:12
#11
sabai sabai skrev:
[quote]
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget
......................................
Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!!
[img]http://i2-images.tv2.dk/s/19/10836819-7dd4025db8d37ad01cad92b0b2e19a3b.jpeg[/img] is not a valid Image.

Ogsaa forstaar man ikke sex turister

Oprettet af
sony d. 03/02-2010 22:13
#12
Sikke en r.. der er da noget at tage på

Oprettet af
Joe d. 03/02-2010 22:44
#13
soi7 skrev:
Joe ;
Du tager svarene som betvivler dine udsagn om din kone rigtig flot og svarer overdrevent høfligt

men jeg synes Kent27 har fat i en helt rigtig pointe her, og ret til at betvivle dig...- hvis du har fundet din kone via søsteren som arbejder (arbejdede) på Eagle bar ( hvad var/er hendes navn???????) - hvad laver hun så nu???og hun bare liiige var på besøg i byen bla bla bla, ja så er det da helt utroligt.
Søsteren arbejdede i bar,,,hvad lavede konen??...i Pattaya...ihvertfald er du ikke en typisk Pattaya gæst og hvis du kun har været der en gang ved du ikke noget som helst om alle de trick pigerne bruger her....
Men hvis din historie holder vand er du da heldig, og held og lykke .
Jeg betvivler dog også din historie....el rettere dinkones historie...: var liiige i Pattaya på "besøg"

Hey
Det er slet ikke så indviklet. Min kone boede på det tidspunkt hos sine forældre i Buriram, som jeg også besøgte sidste år. Et besøg hos sin søster er vel meget naturligt? Vil helst ikke oplyse navne osv.
på familie
¨vh
Oprettet af
vandango d. 03/02-2010 22:58
#14
sabai sabai skrev:
[quote]
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget
......................................
Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!!
[img]http://i2-images.tv2.dk/s/19/10836819-7dd4025db8d37ad01cad92b0b2e19a3b.jpeg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.thai-blogs.com/pictures/stevesuphan/thaiarmpit2.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af
vandango d. 03/02-2010 22:59
Oprettet af
Joe d. 03/02-2010 23:09
#15
soi7 skrev:
Ja selvfølgelig boede hun da i Buriram ved forældrene..

...og hvad arbejdede hun så med der,,,,???og hvorfor var det kun søsteren der arbejdede på bar i Pattaya??? din kone er helt anderledes???
nå men, det er da også ligemeget....du kan vel selv lægge tallene sammen ik....måske du har ret i det du siger,,,meeeen det er satme tvivlsomt, og det håber jeg du ved, men bortset fra hvad din kone lavede før kan det da også være ligemeget, bare alt er godt for jer.
Hvis hun har arbejdet på bar får du nok ikke sandheden fra hende alligevel...
Tror ikke hele hendes familie har øvet sig på den samme løgn, bare for at overbevise en knøs som mig om, at min kone ikke er prostitueret. Især ikke når man tænker på at hendes søster taler åbent og ærligt omkring hendes erhverv i Pattaya. Min kone har været syerske på en lille fabrik, og har derudover hjulpet sin gamle mor i hjemmet. Umiddelbart kan jeg godt forstå at i tvivler en smule, men jeg er da sikker på de fleste her på dtw, ligesom mig ikke er gift med en prostitueret?!?
Oprettet af sabai sabai d. 03/02-2010 23:12
#16
vandango skrev:
sabai sabai skrev:
[quote]
sabai sabai skrev:
Vandango skrev..
I starten da hun var sur på mig, sad hun blot i timevis i skrædderstilling på gulvet og kiggede ind i væggen, ligegyldig hvor sweet sugar mouth jeg var. Her anden gang da jeg er i Thailand, har hun smadret min mobiltelefon, jeg har masser af blå mærker over hele kroppen, og hun gemmer alle knivene, som hun så siger, at hun ikke kommer til at gøre noget hun fortryder bag efter (monkeyhouse).
Det er svært ikke at elske sin thaikvinde. Og jeg savner hende vildt meget
......................................
Jeg ville nok "satse" på din kommende kones , kommende sagsbehandler istedet !!!
[img]http://i2-images.tv2.dk/s/19/10836819-7dd4025db8d37ad01cad92b0b2e19a3b.jpeg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.thai-blogs.com/pictures/stevesuphan/thaiarmpit2.jpg[/img] is not a valid Image.
Hmmm... Ja med sådan en "sagsbehandler forstår jeg efterhånden hvorfor du er blevet "kærlighedsflygtning" i Thailand . ( Gamle trussetyv ! )


Redigeret af sabai sabai d. 03/02-2010 23:14
Oprettet af
Joe d. 03/02-2010 23:35
#17
soi7 skrev:
Joe:
der er mange der er gift med en pige som du kalder "luder" - og det er der mange piger i th nød til at være fx. i Pattaya ...jeg håber da ik du har nogen fordomme overfor det???eftersom din egen kones søster fx. er det...
de piger kan være lige så gode som hvis du møder en der bare hjælper deres mor derhjemme som fx. du gjorde.
Det jeg bare siger er at du evt. skal ikke være så blåøjet og tro på alt hvad din kone fortæller dig...og hvis hun har stukket dig en hvid løgn og har arbejdet på bar engang...ja hvad så???
Jeg har da set flere ægteskaber fra pattaya med barpiger som går godt....
det drejer sig vel om hendes fremadrettede syn på jeres liv...nu har du givet hende en chance for et godt liv...
men igen, du er måske bare heldig...og held og lykke med dig.
Tak. Og lige til protokollen: Jeg kaldte ikke nogen en luder

Og nej ikke nogen fordomme omkring det, i modsætning til hendes familie, som rent faktisk ikke bryder sig om søsterens arbejde i Pattaya. Må jeg godt bande? For ind i helvede soi7! Min kone har ikke arbejdet i Pattaya! Hvis hun havde, var jeg ikke gift med hende. Eftersom jeg regner med at tilbringe resten af mit liv med hende, må du forstå, at det ikke var en impulsiv tanke at gifte mig med hende. En god beslutning tager tid at træffe, men vil helst ikke redegøre for hvordan jeg kom frem til den, bare for at forsvare mig herinde. Nå, sorry about the mess.
Sov godt, skal på arbejde imorgen.
vh
Oprettet af
FCKdk d. 03/02-2010 23:36
#18
Joe--->
Selvom Du, fornemmer Jeg, mener det ironisk,
men alligevel: Hvad er der galt med at være gift/kæreste
med en prostitueret, som har arbejdet /har truffet Dig/Jer
under ferie i Patong, Patpong eller Pattaya????....
Hvorfor den dobbeltmoral???? De er også mennesker!!!!

Oprettet af
juj d. 03/02-2010 23:52
#19
Joe skrev:
soi7 skrev:
Ja selvfølgelig boede hun da i Buriram ved forældrene..

...og hvad arbejdede hun så med der,,,,???og hvorfor var det kun søsteren der arbejdede på bar i Pattaya??? din kone er helt anderledes???
nå men, det er da også ligemeget....du kan vel selv lægge tallene sammen ik....måske du har ret i det du siger,,,meeeen det er satme tvivlsomt, og det håber jeg du ved, men bortset fra hvad din kone lavede før kan det da også være ligemeget, bare alt er godt for jer.
Hvis hun har arbejdet på bar får du nok ikke sandheden fra hende alligevel...
Tror ikke hele hendes familie har øvet sig på den samme løgn, bare for at overbevise en knøs som mig om, at min kone ikke er prostitueret. Især ikke når man tænker på at hendes søster taler åbent og ærligt omkring hendes erhverv i Pattaya. Min kone har været syerske på en lille fabrik, og har derudover hjulpet sin gamle mor i hjemmet. Umiddelbart kan jeg godt forstå at i tvivler en smule, men jeg er da sikker på de fleste her på dtw, ligesom mig ikke er gift med en prostitueret?!?

Hellere en aerlig luder end en dum maer.

#20
det er synd jeg ikke må skrive hvad jeg mener lige nu.........tro på joe eller lad ham være i fred. i er ikke søde nu. joe jeg tror på hvad du skriver så lad bare de andre tvivle.