Indførelse af booking-system for konsulære tjenester på den danske ambassade i Bangkok  

  RSS

Newsman
(@newsman)
Medlem Admin
Meldt ind: 4 måneder  siden
Indlæg: 143
16. juli 2018 19:35  

Her er Dr. Rungratchanee. Hun er den allerførste, som brugte det spritnye bookingsystem. 
Fra i dag introducerer ambassaden nemlig et online bookingsystem til alle, der behøver konsulær assistance – det vil sige blandt andet udstedelse af pas, kørekort eller lign. 

Systemet er velafprøvet på andre ambassader, så vi har gode forventninger.
Der vil være en overgangsperiode indtil den 31. august, så vi alle kan lære det nye system at kende. Vi anbefaler dog, at du booker en tid allerede nu. Det tager som bekendt altid lidt tid at implementere et nyt system, men du er velkommen til at kontakte os, hvis du oplever problemer. 

Vær venligst opmærksom på at du skal booke én tid pr. konsulær ydelse. Hvis du for eksempel skal have fornyet pas til både dig og dit barn, skal du således booke to tider.

Du kan se en oversigt over services, priser og booke en tid her:

Husk:

  1. Konsulære åbningstider er fra mandag til torsdag fra kl. 10 til 12 og fra kl. 13 til kl. 15, med undtagelse af disse helligdage.
  2. Hver aftale er forbeholdt én tjeneste. Har du behov for mere end én tjeneste, bedes du booke disse.
  3. Konsulære kunder, der er mere end 10 minutter forsinkede, skal genbestille deres aftale. 

Indbetal venligst gebyret for den valgte tjeneste til ambassadens bankkonto, inden du booker en aftale. Skulle du ønske at få dine dokumenter sendt til en adresse i Thailand, bedes du tilføje yderligere THB 40 for porto. Klik HER for yderligere information om betaling.

OBS! Skal du booke tid til visa, skal du booke tid hos Visa Application Centre (VFS) her


SvarCitere
Del budskabet