Se indlæg|
Flybillet på net
|
|
| K K |
Lagt på d. 14/08-2004 17:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hej hvor plejer i at bestille billet til thailand henne?? PS med Thaiair.. Hvor lang tid bestiller i billet før i rejser?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/08-2004 17:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa JK Det kommer nok an på hvad tid på året du skal afsted, jeg bestilte min billet i februar måned fordi sidste år var det svært at få billet i december, og det er thai airways. Du kan nok sagtens få billet andre steder til en rimelig pris, men jeg kan nu godt lide at komme direkte til bkk. Men et selskab vil jeg stærkt fraråde dig at bruge og det er aoro flot, bare et godt råd, ved godt der kommer en bamse og siger noget andet ![]() Men efter den oplevelse jeg har været udefor med dem og hvad andre fortæller kan jeg kun stærkt fraråde dig og andre at bruge dem. Det skulle da kun lige være ens værste fjende, hvis man har sådan nogle ![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 15/08-2004 10:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hvis du vil afsted i slut dec, januar og februar så skal billeten helst bestilles senest marts april året før du kan være heldig at få billeter senere på året men alle billige pladser er væk så stedet for at betale 6 til 7000 må du af med 9 til 11000 kr |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2004 11:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser jsh Jamen jeg skal nok lade være med at sige noget pænt om aero flot.da jeg jo ikke ved hvordan de er blevet de sidste 2 år siden jeg fløj med dem,og da jeg nu har hørt fra flere at det er blevet dårligere kan jeg ikke bestride det. så jeg tier rejsebamsen ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2004 12:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg takker mange gange bamsefar Nej du skal da ha lov til at komme med din mening om det skod selskab hvis du vil, jeg ved jo du holder af det selskab næsten som du holder af thai pigerne hæ hæ hæ. Nej bamse nu skal jeg nok lade være at med at være efter dig for du er jo en rigtig hyggebamse, bort set fra man sgu næsten bliver bange for dit selv portræt ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2004 16:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Nej så meget holder jeg dælme ikke af thaipiger ![]() ![]() ![]() Bare spørg min kone så får jeg en klaskerhun banker mig hele tiden Men jo vi har forskellige opfattelser,og jeg kender jo kun aero flot som en kanon fima med god sercive ombord,de 5 gange jeghar fløjet med dem forvandlingsbamsen Men som du kan se så kan jeg jo godt se lidt farlig ud som en gal mand ik ![]() |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 15/08-2004 18:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Kan jeg få komme med et spørsmål i denne tråd? Hva koster en flybillett med Thai fra Kastrup i Juni-Juli? Vi reiser fra Stavanger hvert år og betaler mellom 7000 og 8000 Nok. Vi reiser via Kastrup som jo er Norges hovedflyplass.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/08-2004 18:49
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Tintin Du vil kunne bruge [url]www.flybillet.dk [/url]som en tommelfinger regl. Men er det ikke billigere for dig at flyve fra Helsinki til Bangkok med Finair? John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 15/08-2004 21:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Med Finnair må vi via det som kalles Norges hovedflyplass Gardermoen. Kastrup er et mye bedre alternativ for oss som bor på vestlandet. Vi foretrekker også Thai fordi det er kun 1 time fra landing Kastrup til flyet går til Bkk. Også hjem er ventetiden kort. Uansett var jeg nyskjerrig på hva billetten koster fra Danmark. Vi betaler ca det samme, kun en tilsluttningsbillett ekstra, og denne differansen er jeg nyskjerrig på. Ved kontakt med Sas og Thai varierer svaret mye.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2004 04:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Heisa Tintin Her er prisen 1 Voksen 6210 254 6464 6464 DKK 1 Lovpligtig udvidet EU ansvarsforsikring 28 28 DKK Total 6492 DKK på juni måned for en 1 måned billet og det er samme pris i juli måned Hvis du bestiller nu så kan du også få en 2 måneder for ca 67oo kr rejsebamsen |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 16/08-2004 09:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Så er det som jeg tror, ca. 500 kroner for en tilslutningsbillett. Tusen takk Bamsefarr.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 08/09-2004 20:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Var noe av en pris fra stavanger i juni/juli. eg reiste ned fra stavanger 10/6 å hjem 7/7 å betalte bare 5600 nok med thai og får 3mnd billet med avreise 23/11 med lufthansa til 6800 nok dette å fra stavanger så trenger ikke koste så mye |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 08/09-2004 21:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Den prisen var i år, Muffdiver. Den fikk også jeg. I år hadde Thai kampanje.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 08/09-2004 22:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Ifølge bookingmaskinen på www.thaiair.com thais hjemmeside koster en billet ud den 020705 og hjem den 280705 11360kr incl skatter så det er jo nok den billigste pris med plads. Jeg ved godt at de har en pris på ca 6400 men der er nok kun et meget begrænset antal pladser til den pris. |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 09/09-2004 11:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Hejsa, jeg plejer at bestille min billet med Thai Airways, ved Kuoni rejser.De har altid gode tilbud med Thai Airways. Jeg rejser til Thailand den 2/12-04 og betaler 6400 kr for en retur billet. Venlig hilsen Jesper |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/09-2004 13:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser jesper hvornår skal du så hjem igen hvor længe duer billetten virusbamsen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 09/09-2004 16:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det samme her igen i år købes billeten hos kuoni de var igen billigere end thaitravel på halmtorvet 31.10 til 29.11 6100 kr. |
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 09/09-2004 16:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Hei Jens hvis du klare et stop i frankfurt ned og et i munich hjem så får du billet med lufthansa til ca 6400 Danske kroner med avreise 2/7-05 og hjem 28/7-05 så denne pris hos gotogate.no og da har du 5000 mere du kan bruke i LOS![]() ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 09/09-2004 23:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Hej jeg har sandelig ikke tænkt mig at flyve med thai til den pris. jeg har allerede booket med china air fra billund-amsterdam-bangkok til ca 6000 kr da det giver en væsentlig kortere rejsetid end hvis vi f.eks. skulle med Thai fra Kastrup. Også er der ikke nær så mange restriktions på som hos thai og lufthansa, billetten har gratis ændring af hjemrejse og kan refunderes mod 100 dollars. Det kan de billige billetter hos de andre (star alliance) ikke. |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 10/09-2004 09:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg har desvære kun 2 ugers ferie denne gang så jeg flyver hjem igen den 19/12-o4. men billeten gælder i 3 mdr. Venlig hilsen. Jesper |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















