Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Get out, you dirty foreigner!
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 30/08-2009 14:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
"I was at a cinema watching the film "Coco after Channel". There were three people sitting next to me who were constantly talking and answering their mobile phones. I asked them very politely to stop because I couldn't hear the film. The next time I asked them to shut up after they answered the phone. The boy then swapped places with the girl. Then she started to tap her drink on my chair constantly. This went on for five minutes and I ignored her. Suddenly she screamed out that I had groped her! Now this was unpleasant enough, but what happened then showed me something about Thais. She screamed that a farang had touched her up! At that point people started to shout "get out you dirty foreigner" etc. At this point I made a move to the exit. I tell you it could have become a lynching. The speed that they turned into a lynch mob was probably less than 15 seconds. What I found most interesting though was the speed that it turned into "you fxxxing rapist foreigners". Dirty farang was said a lot both in English and in Thai. I could see one farang was terrified as we left, and he stood up and may have left after us. I was at the end of the row so it was easy to leave. On the way out 2 other girls in the end rows screamed as if I had touched them too! It was a very nasty experience. I know it is only one experience, but I think it shows how attitudes to us are changing. I am not joking in saying this was one of the most frightening experiences of my life." http://stickmanwe...ostitz.htm Dr. Gonzo |
|
|
|
| mam |
Lagt på d. 30/08-2009 17:22
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Det er uhyggelig læsning og giver et godt foto af gadens parlament når de tager over. Men dette kune være sket i en biograf i København, Paris, London eller som her i Bangkok. Bliver ikke mere skræmmende, men vel ikke noget typisk thai
Hvad laver vi her???
|
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 30/08-2009 19:04
|
|
Nej, vel ikke mere typisk end så mange andre steder i verden hvor de gode manerer er forsvundet og forråelsen har taget over. Det sker alle vegne... Alligevel er det efter min opfattelse relativt nyt at det åbenbart kan opleves i Thailand nu. Det passer egentlig meget godt med mine egne erfaringer på gade og vej i Bangkok. Noget jeg har fortalt om her på DTW, endda efter manges mening helt, helt op til kvalmegrænsen! "Up to them..." ![]() Dr. Grrrronzo Redigeret af hsthomsen d. 30/08-2009 19:04 |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 01:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Så klog skal jeg mih ikke gøre på forskældeige kulturtr, men vi er da alle mennesker, og har "da vist nom en indbygget/medfødt morale, men okay, nogle kan have deffekter i hjernen og være psysisiske syge. Hade det været mig som havde oplevet den situation, havde jeg gjort det klart, at sådan en opførsel kke er normal, sagt det kontabt og lige ud, gået min vej og evt. skiftet plads i biografen og henvendt mig ril det ansvarlige oersonale. Off topic; jrh kunne ogdå gjort være ting, men er nu fornuftig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 03:45
|
|
er du ordblind eller kigger bare overhovedet ikke din tekst igennem før du trykker på send? |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 04:12
|
|
Ezal skrev: er du ordblind eller kigger bare overhovedet ikke din tekst igennem før du trykker på send? Om jeg var ordlind, ville så så have problem med det? Jeg jeg tjekker mine indlæg igennem, da jeg har et tastarur som ikke virker 100% Jeg er da ked af du bruger din tif på at være negativ. men du finder nok glæden ved at ændre din negative til noget positivet en dag. mvh hilsen, til en som bruger (tux, lniux logo til advatar) Smil, og verden smiler tilbage :-D |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 04:23
|
|
Ezal skrev: er du ordblind eller kigger bare overhovedet ikke din tekst igennem før du trykker på send? Jeg kunne være grov, og svare tilbage men beskidte ord, med det gider jeg ikke bruge min positivie energi på, jeg foretrækker dog en positiv indstilling til livet, Ga en god, og tænk en gang om dagen, hvordan vil jrg være et bedre menneske, Tsk! |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 04:32
|
|
jeg mener intet ondt, men prøv at kigge dine egne indlæg denne nat igennem. Måske er du ligeglad hvordan du staver, eller hvordan det ser ud når du deltager i en debat, men du burde virkeligt overveje enten stavekontrol, eller måske et nyt keyboard. For et eller andet er der virkeligt galt! prøv at læse dine sidste indlæg! jeg ved du kan gøre det bedre, det har jeg set før! Jeg er da ked af du bruger din tif på at være negativ. men du finder nok glæden ved at ændre din negative til noget positivet en dag. jeg bruger ikke min tif?? på at være negativ.. vil bare gerne forstå andre personers indlæg så jeg evt kan svare på dem, eller lære noget af dem. jeg tror du er pisse fuld og måske burde gå i seng ![]() Off topic; jrh kunne ogdå gjort være ting, men er nu fornuftig. det siger vist det hele.... Ga en god ga en god selv! Redigeret af d. 31/08-2009 04:54 |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 13:38
|
|
så er børnehaven startet |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 14:03
|
|
prøv nu at kigge på mandens indlæg.. helt ærligt.. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 31/08-2009 14:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
EZAL---> Lær det nu, der er ingen sproglige krav for at være forummedlem/debbattør. Nogen indlæg tager bare længere tid at komme igennem end andre. Warlock er så flink at have en nemt genkendelig avatar, at du med nemhed kan rulle forbi hans indlæg. Men det vil iøvrigt også være rigtig synd, da han har mange gode input udi brugen af PC + Internet
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 14:24
|
|
man bliver altså ikke ordblind over natten. det er en medfødt sygdom! |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 14:48
|
|
nu prøver jeg at sætte mig i den der udlændings sted, og tænker hvad ville jeg ha gjordt.? jeg ville ikke ha komenteret hendes telefonsnak, da jeg ved hvor meget præstige der er for thaier at vise de er meget vigtige og derfor hele tiden skal tale i telefon...hvis de ikke gør det så kan ingen jo se de er vigtige...vel. hvis ingen af de andre lokale komenterer det hvorfor så selv gøre det, når man nu er et fremmed sted. altså.. og hvis du sætter dig i hendes sted: hun føler sig rigtig trådt under fode. og sidder og tænker hvordan får jeg den åndsvage falang straffet....alle ved, hvis de bare har den mindste smule kendskab til thailand så er det så ganske aldeles forbudt at rage på en forkert dame endsige gi et klap i røven...det er strengt forbudt.... Så hun råber. han tar på mig.... SÅDAN nu er hun sikker vinder. hvis folk bare havde en lille smule situationsfornemmelse som fremmed i et andet land så skete dette ikke..... ingen fremmed skulle komme her i mit eget land og sætte MIG på plads, så skulle jeg nok også pønse på et og andet. ![]() sticman og min bare røv
Redigeret af d. 31/08-2009 14:54 |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 15:11
|
|
Al makt til di orbinde![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 31/08-2009 15:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
lung skrev: ... ingen fremmed skulle komme her i mit eget land og sætte MIG på plads, så skulle jeg nok også pønse på et og andet. ![]() sticman og min bare røv ![]() Hvis nogen påtaler, at du opfører dig som et fjols, er det vel uden betydning, hvor den pågældende kommer fra. Peter
|
|
|
|
| Heine |
Lagt på d. 31/08-2009 17:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 100 |
deepseadivers skrev: Al makt til di orbinde ![]() ![]() DTW .... yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 31/08-2009 17:24
|
|
lung skrev: nu prøver jeg at sætte mig i den der udlændings sted, og tænker hvad ville jeg ha gjordt.? jeg ville ikke ha komenteret hendes telefonsnak, da jeg ved hvor meget præstige der er for thaier at vise de er meget vigtige og derfor hele tiden skal tale i telefon...hvis de ikke gør det så kan ingen jo se de er vigtige...vel. hvis ingen af de andre lokale komenterer det hvorfor så selv gøre det, når man nu er et fremmed sted. altså.. og hvis du sætter dig i hendes sted: hun føler sig rigtig trådt under fode. og sidder og tænker hvordan får jeg den åndsvage falang straffet....alle ved, hvis de bare har den mindste smule kendskab til thailand så er det så ganske aldeles forbudt at rage på en forkert dame endsige gi et klap i røven...det er strengt forbudt.... Så hun råber. han tar på mig.... SÅDAN nu er hun sikker vinder. hvis folk bare havde en lille smule situationsfornemmelse som fremmed i et andet land så skete dette ikke..... ingen fremmed skulle komme her i mit eget land og sætte MIG på plads, så skulle jeg nok også pønse på et og andet. ![]() sticman og min bare røv ![]() Nå, endnu en Stickman-hader, hva'! I er sgu' da mildt sagt underlige, KNIBER DET MED DET ENGELSKE!!! Et forum fyldt med ordblinde, efter- og oversiddere, "praktisk begavede", som det hed da Folkeskolen begyndte at dele ved 7. kl. Klart, man skal da ikke begynde at irettesætte en Thai, når man er gæst i landet... Så er det jeg lige vil høre dig: Har du n*sser til at sætte Mujaffa, Mustafa, Ali Baba og alle de andre 40.000 røvere og banditter der hærger vort yndige land med deres perker-vaner, deres lorte BMW'er, deres ludersprog, deres patetiske voldsregimente, deres.... osv. osv. - på plads??? Tør du det? Dr. Goonzzoo |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 17:28
|
|
JA
Redigeret af d. 31/08-2009 17:30 |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 17:34
|
|
jeg har skutte noget mod stik mand, men lige det der er lidt for meget. ihvertfald det som jeg kan læse med mit beskedne Engelsk. kunne du da for fanden ikke oversætte det, du har jo åbenbart tid nok til det.....![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2009 17:41
|
|
peter skrev Hvis nogen påtaler, at du opfører dig som et fjols, er det vel uden betydning, hvor den pågældende kommer fra. NEJ Peter det skal jeg garanter dig for det ikke er.... |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.