Se indlæg|
ATM Card
|
|
| Mitchell |
Lagt på d. 06/09-2009 09:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() |
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 06/09-2009 09:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Hold da helt kæft, hvor er du morsom ![]() 13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 06/09-2009 09:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Mitchell skrev: Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() Isan, siger du! Hvad får dig til at tro, at det kun er pigerne der fra som har den opfattelse? >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 06/09-2009 10:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
I dit forrige indlæg omfattede det alle thaikvinder. Men du holder trods alt stilen med vanvittigt indhold. ![]() |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 06/09-2009 10:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Mitchell skrev: Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() 99 ud af mange millioner mennesker i Isan...det er da heller ikke meget :-) |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 10:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Mitchell skrev: Tror i mange tilfælde du har ret, man kan jo ikke fortænke sig i deres tankegang, alle vil gerne overleve-men det er sgu falangers egen skyld , når jeg tænker på alle de alkoholiserede tosser jeg møder der ude, der spiller verdensmænd- ældre fortabte og overvægtige personer der ligger i sprit fra morgen til aften . nok ikke det ideelle drømme billede om kærlighed og ægteskab, men mange af disse kvinder ser det som en overlevelse- bedre end end fordrukken thai mand , der ikke bidrager med 1 bath til famillien - min kone bliver tosset hvis jeg vil give hendes forældre 5000 bath i jule gave eller lignende, hun vil hellere spise ris og vand end bruge mine penge - mennesker findes i alle afskykninger, og alle vil gerne gå mætte i seng. god dag
Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 06/09-2009 10:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
[ Tror i mange tilfælde du har ret, man kan jo ikke fortænke sig i deres tankegang, alle vil gerne overleve-men det er sgu falangers egen skyld , når jeg tænker på alle de alkoholiserede tosser jeg møder der ude, der spiller verdensmænd- ældre fortabte og overvægtige personer der ligger i sprit fra morgen til aften . nok ikke det ideelle drømme billede om kærlighed og ægteskab, men mange af disse kvinder ser det som en overlevelse- bedre end end fordrukken thai mand , der ikke bidrager med 1 bath til famillien - min kone bliver tosset hvis jeg vil give hendes forældre 5000 bath i jule gave eller lignende, hun vil hellere spise ris og vand end bruge mine penge - mennesker findes i alle afskykninger, og alle vil gerne gå mætte i seng. god LUCKY YOU
Redigeret af VIP d. 06/09-2009 10:48 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2009 11:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie jeg vidste fra starten af der skulle sendes penge hjem, og det har aldrig været et problem, vi sender 500 til 1000 kr om måneden, alt efter hvor mange penge vi har. De er rigtigt fattige, pengene går mest til hendes søster så hun kan komme i skole. Det syntes jeg er ret vigtigt sorry mitchell kan godt høre du er meget plaget af din dårlige oplevelse! I dit forrige indlæg omfattede det alle thaikvinder. Men du holder trods alt stilen med vanvittigt indhold. Smile ja det må man da sige
Redigeret af d. 06/09-2009 11:29 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 11:30
|
|
Ezal skrev: ha ha du har ret , disse historier fortæller mig og bekræfter , den sidste tossede falang er endnu ikke født- god dag
I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie jeg vidste fra starten af der skulle sendes penge hjem, og det har aldrig været et problem, vi sender 500 til 1000 kr om måneden, alt efter hvor mange penge vi har . sorry mitchell kan godt høre du er meget plaget af din dårlige oplevelse! I dit forrige indlæg omfattede det alle thaikvinder. Men du holder trods alt stilen med vanvittigt indhold. Smile ja det må man da sige ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 06/09-2009 11:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Mitchell--> Er Du lige landet, efter din første tur rundt om månen???? Sådan har det altid været! Nogen(dig selv) mister alt via diverse scams og andre får det at vide upfront, at kærligheden koster!!!! Et gammelt ordsprog blandt Thaikvinderne, siger: No money, no honey, no horney, no feeling! ![]() Hvem har nu taget dig ved næsen, Mitchell????
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 06/09-2009 12:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Er det ikke, no money, no honey, no funny ?? Ingolf Redigeret af ingolf d. 06/09-2009 12:34 |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 06/09-2009 12:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Øjh, nogle flotte damer i har Fckguld og Ingolf! For hulen da, er de dyre i drift? ![]() Fckguld kan vi ikke få et nærbillede? Foriøvrigt er jeg totalt enig med Mitchell, men som VIP også siger: Det er ikke kun i Isaan at tøserne har den holdning, det er da overalt i Thailand. Tjek den her: http://frogblog-t...isaan.html Dr. Gonzo Redigeret af hsthomsen d. 06/09-2009 12:48 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 06/09-2009 13:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Mitchell skrev: Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() hvad er den nu af Mitchell, har du nu igen sidet og fin tænkt med lukkede øjenlåg
[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Ojne-59/TG-Ojne-27.gif[/img] is not a valid Image. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 06/09-2009 14:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
I er da for naive.. Det er sgu da i HELE verden, at kvinderne går efter pengene. En 77 årig tysk mange-milliardær søgte efter en kone - flere hundrede modeller i 20-25 års alderen var parate til at gifte sig med denne gamle rynkede indtørrede mand. Thai-kvinder er bare mere direkte mht. penge, ikke så meget pis som i den vestlige del af verden, hvor det er mere forlorent. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2009 15:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
har sagt det før ![]() jeg er fattig og på bistandshjælp og har været det læææænge, alligevel er jeg gift med en meget smuk og god thai pige som jeg fandt i en bar første gange jeg var i thailand verdens sødeste pige! så mon dog hun har taget mig for pengene, hun havde flere da hun arbejdede på baren. husk der er forskel på folk |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 06/09-2009 15:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Sarah skrev: Det er ikke engang mange, hvis det kun gælder Thai kvinder i DK Mitchell skrev: Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() 99 ud af mange millioner mennesker i Isan...det er da heller ikke meget :-)
![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 16:03
|
|
larsen99 skrev: HA HA DEN VAR GOD HAN KUNNE MÅSKE IKKE STAVE TIL PROCENT % HA HA GOD DAG
Sarah skrev: Det er ikke engang mange, hvis det kun gælder Thai kvinder i DK Mitchell skrev: Det må nu lige slåes fast at tiderne har forandret sig i specielt nordøstthailand ( Issan),der ser 99 af befolkningen en udlændning som et omvandrende ATM card,og når jeg har talt med Thaimænd om thaikvinder, har disse mænd sagt til mig gang på gang at Thaikvinderne kun går efter en farang pga hans penge, og det er der næppe tvivl om,hvad ville kvinderne ellers med en farang...?. Jeg har kendt thailandske kvinder i central Thailand der aldrig kunne drømme om at gifte sig med en farang, da familien så ville se ned på dem ... kvinderne i Issan er kun ude på penge, og så er der nok nogen der ikke vil give mig ret, men det er fordi at de ikke har opdaget sandheden i nu. Kommer man ind på dette samtale med folk fra centralthailand så siger de nøjagtigt det samme. Som en tysker sage til mig for mange år siden "feel them,fuck them and forget them",desværre fulgte jeg ikke hans råd der jeg var født med følelser, men jeg forstår nu om dage de sætning som han lærte mig. I Danmark ligger landet sådan at en dansk mand får et chock når hans nye Thaikone fortæller ham at der skal sendes penge til familien i Thailand,det får manden til at se rødt,men sådan en mand må da forstå at hun ser ham som et omvandrene ATMcard,hunm er jo garant for sin thaifamilie og skal stå sin familie bi til hver en tid,det er der for hendes forældre har sat hende i verden,men dette har farangmænd svært ved at forstå ![]() 99 ud af mange millioner mennesker i Isan...det er da heller ikke meget :-) ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/09-2009 16:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Vover lige det ene øje havde godtnok lovet mig selv at holde lav profil i et stykke tid men vil lige sige at jeg sender ingen penge til Thailand, er aldrig blevet opfordret til dett, har fra starten sagt at jeg ikke har mange penge, vi er blevet gift, ej heller ikke der blev der bedt om SOI, når jeg tager hjem derude fra får hun altid som standart 5000bath og det er det, så selvfølgelig er der også forskelpå Thai kvinder det manglede da bare lige.MVH Nid PS en typisk dansk udmelding fra NID ØØØØØØØØØHHH men jeg har det godt med det. ![]() |
|
|
|
| hsthomsen |
Lagt på d. 06/09-2009 16:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 155 |
Jamen, det er jo herligt, der er åbenbart noget for enhver størrelse pengepung. Det er da meget demokratisk... Fattige, bistandsmodtagere, førtids- og sentidspensionister! Er der også nogle her der arbejder og holder hjulene igang i DK? Dr. Gonzo |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 06/09-2009 16:46
|
|
[quote]hsthomsen skrev: Øjh, nogle flotte damer i har Fckguld og Ingolf! For hulen da, er de dyre i drift? ![]() Fckguld kan vi ikke få et nærbilled Dyr i drift nej , min american bulldog har kostet mig mere -kunne ikke finde ud af lægge billede ind , så lige ændret profil billedet DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hold da helt kæft, hvor er du morsom