Se indlæg
 Udskriv debat
Danske socialbedragere i Th.
quickmouse
www.forbrugerliv.dk/images/advert/formel1_gul_20061013.gif

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Anonym Bruger
OK har fattet budskabetSad men der med janteloven den gider jeg ikke. ok adm nej det er det selvfølgelig ikke:::::
skal nok i fremtiden vare min mund og så bare følge med herinde, har måske denne gang været lidt fremme i skooen, det må I da meget undskylde, alt den postyr jeg har vaktShock
typisk dansk meldning fra NID øhhhhhhh.

Lung Yao
Lindy,

Desvære rækker åbenbart din intelligens ikke langt nok til at forstå min "signature", siden du bruger den i flænge (ikke første gang du gører det, når du skulle kritisere mine svar) .
Havde du noget fornuftigt og sagligt at sige om mit indlæg, så ville du være fremkommet med noget begrundelse og give din egen mening til kende.

Men måske skulle jeg låne (bare for din skyld) en andens mand signature der sagde :

<< Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you by experience >>.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

quickmouse
quickmouse skrev:
www.forbrugerliv.dk/images/advert/formel1_gul_20061013.gif

efter nærmere omtanke så skifter jeg til :

[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Smeily-57/Smeily-31b.gif[/img] is not a valid Image.

quickmouse

ebeth
bkk skrev:
Payanak skrev:
...man burde overveje om det ikke var en ide at oprette plejehjem i lande som fx thailand.

Og hvor mange af de ældre vil så lade sig tvangsudvise til en bananrepublik som Thailand???
Går ud fra at det var en spøg?!

på ingen måder, at det forslag var en spøg,
Norge har fx allerede oprettet et plejehjem i Jomtien til multihandikappet, og de som der er kommet derned, siger at de aldrig vil tilbage...

jeg er sikker på at danskere ville stå i kø til sådan et ophold, ligesom det vil spare statskassen for en masse udgifter, selvom det naturligvis vil koste på udlandsbalancen.

Jeg tror ikke at det er "Norge" der har lavet et plejehjem, nærmere en yderst entreprenant norsk mand der har fundet en niche med et yderst fint afkast!
vh

quickmouse
ebeth skrev:
bkk skrev:
Payanak skrev:
...man burde overveje om det ikke var en ide at oprette plejehjem i lande som fx thailand.

Og hvor mange af de ældre vil så lade sig tvangsudvise til en bananrepublik som Thailand???

Norge har fx allerede oprettet et plejehjem i Jomtien til multihandikappet, og de som der er kommet derned, siger at de aldrig vil tilbage...

jeg er sikker på at danskere ville stå i kø til sådan et ophold, ligesom det vil spare statskassen for en masse udgifter, selvom det naturligvis vil koste på udlandsbalancen.

Jeg tror ikke at det er "Norge" der har lavet et plejehjem, nærmere en yderst entreprenant norsk mand der har fundet en niche med et yderst fint afkast!
vh

uden for tråden eller ej, jeg prøver alligevel er der nogle der har et link om dette project, jeg har prøvet min bedste ven google, men lige lidt hjælper det, der må da være nogle af de fastboende i jomtien som kender dette.
quickmouse

Kent26
Troede Pattaya var ét stort plejehjem Cool

Lung Yao skrev:

<< Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you by experience >>.

godt sagt, det vil jeg absolut huske!

fckguld
Kent26 skrev:
Troede Pattaya var ét stort plejehjem Cool
LIGNER DET OGSÅ- OG SÅ MIXET MED ET FRITIDSHJEM- LADYBOY HJEM HA HA
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

bkk skrev:
Payanak skrev:

ok Norge ejer ikke stedet, som jeg fejlagtigt kom til at skrive, det er et privat ejet drevet sted, med speciale i pleje af handikappet. Indkomsten kommer hovedsagligt fra bopælskommunerne oppe i Norge som sender deres syge derned, og dermed sparer penge på den konto.
Men som en anden skrev pattaya/jomtien er et stort plejehjem.
det indslag jeg så på "tvstationen" pattayamail i april 2008 har jeg fundet her:
på video nr. 2 er der en dame som svarer meget ærligt om hun nogensinde vil tilbage til Norge.

http://www.baan-s...

Hvis man sendte 20-30 % af dem der var på plejehjem i dk. til thailand og betalte for den pleje der var nødvendig,var det ikke nødvendig at slæbe læger og plejepersonale til dk.og som jeg har skrevet før, de vil blive 20 år yngre og ha en fin livskvalitet men politik 0g logik er hvert sitAngry

lindy

http://www.amager...g/roed.gif
Redigeret af d. 06/09-2009 19:53

hsthomsen
Den går ikke i misundelses-Danmark...

Bare hør på al den råben og skrigen når de driverter til pensionister klager sig fra stranden i Pattaya/Jomtien!

Næh, de gamle slamberter har sgu' at blive i Danmark og kostes rundt med af hjemmehjælpere der klokker ind- og ud elektronisk, og vel højst har 2½ min. til hver.

På plejehjemmene bliver man dopet i hoved og r*v, SÅ DER ER FRED OG RO!

Håber aldrig, aldrig nogensinde at jeg bliver gammel i Danmark, så hellere flytte til "Dødens Gade" i Jomtien, det er da hurtig ekspedition med forhåbentlig masser af f*sse og hornmusik som finale.Grin

Dr. Gonzo
Redigeret af hsthomsen d. 06/09-2009 20:10

Zombie
Nu får jeg jo nok "hak"

Men efter min bedste mening så er det staten som er de stor tyveknægte og bedragere.
For at give et par eksempler så skal en erhvervsdrivende betale salgsmoms af omsætningen upåagtet at han ikke en gang har et overskud. Det ville være mere rimeligt at betale en procentdel af det samlede overskud fratrukket alle udgigter, det andet er jo det rene tyveri. staten stiller også behandlingsgarantier til syge borgerer her i landet, dem lever de ikke op til og det må så være bedrageri.
Jeg kunne sikkert finde flere eksempler men det gider jeg ikke.

Med hensyn til de ældre medborgerer i landet som efter et langt arbejdsliv endelig kan få pension syntes jeg da de har fortjent hver en øre de kan få, jeg mener at de igenem deres skatteindbetalinger har selvfinansieret deres pension så jeg kan ikke være enig i at de tager noget fra nogen.

Jeg kunne ikke lige finde ud af at indsætte et flag men det ville have været blodrødt!

Mr. Zombie

Fido
Zombie skrev:
Nu får jeg jo nok "hak"

Men efter min bedste mening så er det staten som er de stor tyveknægte og bedragere.
For at give et par eksempler så skal en erhvervsdrivende betale salgsmoms af omsætningen upåagtet at han ikke en gang har et overskud. Det ville være mere rimeligt at betale en procentdel af det samlede overskud fratrukket alle udgigter, det andet er jo det rene tyveri. staten stiller også behandlingsgarantier til syge borgerer her i landet, dem lever de ikke op til og det må så være bedrageri.

Med hensyn til de ældre medborgerer i landet som efter et langt arbejdsliv endelig kan få pension syntes jeg da de har fortjent hver en øre de kan få, jeg mener at de igenem deres skatteindbetalinger har selvfinansieret deres pension så jeg kan ikke være enig i at de tager noget fra nogen.

Jeg kunne ikke lige finde ud af at indsætte et flag men det ville have været blodrødt!

Mr. Zombie

Lad mig gætte .... du er ikke økonom ? Grin

Det er et langt mere kompliceret regnestykke end du forsøger at gøre det til. Skatteindtægterne skal jo financiere langt mere end bare pensionen, så hvis du begynder at regne efter tror jeg du vil opdage at for man for en stor dels vedkommende vil ende med et negativt tal - altså et underskud som skal dækkes af andre.

Smile
One man's ceiling is another man's floor

ebeth
bkk skrev:
bkk skrev:
Payanak skrev:
[quote]...man burde overveje om det ikke var en ide at oprette plejehjem i lande som fx thailand.

BKK skriver:"
ok Norge ejer ikke stedet, som jeg fejlagtigt kom til at skrive, det er et privat ejet drevet sted, med speciale i pleje af handikappet Indkomsten kommer hovedsagligt fra bopælskommunerne oppe i Norge som sender deres syge derned, og dermed sparer penge på den konto.."
...Ja, det var nok det jeg troede, en fast indtægt og nu også med et nyt koncept...condos til pårørende!
Jeg lagde mærke til at ejeren i videoen sagde at den multihandikappede de sendte afsted i en tuktuk var omgivet af 4 thaikvinder, som skulle hjælpe ham... jeg kunne tælle 2 ..og jeg tæller chaufføren med.
Anyway, så er stedets gæster sikkert gladere ved at være i Thailand, frem for at sidde i Norge.
Redigeret af ebeth d. 06/09-2009 23:00

Fido
Fido skrev:
Zombie skrev:
Nu får jeg jo nok "hak"

Mr. Zombie

Lad mig gætte .... du er ikke økonom ? Grin

Det er et langt mere kompliceret regnestykke end du forsøger at gøre det til. Skatteindtægterne skal jo financiere langt mere end bare pensionen, så hvis du begynder at regne efter tror jeg du vil opdage at for man for en stor dels vedkommende vil ende med et negativt tal - altså et underskud som skal dækkes af andre.

Smile

Forøvrigt er der en interessant rapport fra den ræverøde tænketank Arbejderbevægelsens Erhvervsråd som handler om danskernes nettobidrag til den fælles kasse:

http://www.ae.dk/...-kap_9.pdf

Smile
One man's ceiling is another man's floor

Zombie
Ja økonom er jeg ikkeSmile

Jeg tror nu aligevel ikke helt på at staten har underskud på pensionsopsparingerne som er indbetalt, så skulle det da være første gang staten har opkrævet for få penge i mands minde.

Af rapporten kan man jo bare udlede at læger, jurister og tandlæger tjener flest penge. Folkepensionen er så lille et beløb at en ufaglært sikkert også har selvfinanseret sin pension.

Ellers er det jo godt at nogle af de danske værdier er solidaritet og velfærd så hvis det ikke går helt op, then hwo cares?
Smile

........Jeg syntes vi har mange "skabsflagere" iblandt os Grin
Redigeret af Zombie d. 07/09-2009 22:34

Frank
Zombie skrev:
Nu får jeg jo nok "hak"

Mr. Zombie

Der er kunderne, som betaler salgsmomsen. Smile

Den største bananrepublik er den der ligger nord for Puttgarten, de har ingen moral der.

Spring til debat: