Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har for et år siden mødt en dansk folkeskolelærer på Phuket. Han underviste siden 2 måneder (dengang) på en international skole på Phuket. Hans navn var Jakob (cirka 28 år). Aner ikke om han stadig underviser på Phuket, da hans drøm var, at åbne en skole på Phillipinerne.
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012
Tak for svaret jeg er igang på de skoler der er her på Phuket men det tager sin tid og komme igennem dem alle
Redigeret af steen nielsen d. 08/09-2009 02:34
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
Hvis du ikke finder en på Phuket, så efterlys en i Bangkok.
Her er en hel del danske lærere, og der er måske en der gerne vil flytte til Phuket (alt efter vilkårene etc.).
Prøv evt. at poste på [url]www.ajarn.com[/url]
Redigeret af Payanak d. 08/09-2009 04:16
Min søn går i denne skole http://www.kajonk...frame.html
Der er en dansk lære som underviser i Engelsk. Nu er jeg i Danmark lige nu men kunne da godt spørge hende om hun kender nogle. Rene´s og Thomas søn går også i denne skole.
Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak Gamba jeg var på denne skole i gård de fortalte de ikke har nogle lære fra Danmark de har haft en men hun er rejst til Indien
Redigeret af steen nielsen d. 08/09-2009 14:09
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!