Se indlæg|
DANSK BAGERI I PATTAYA
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 06/09-2009 11:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
Hej. Det ser da ud til at blive en fin hjemmeside. Men jeg morer mig lidt over at man vil drive virksomhed i et land uden at vide hvad møntfoden hedder i landet ![]() /Crafack |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 06/09-2009 14:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
goldwing skrev: ingolf skrev: Virker også her--uden i #1 og #5, men der står jo også, at hjemmesiden först kommer op og stå om en uges tid. Alle links med adressen virker--at den ene så siger soi 27 og den anden soi 25, ja, så man må ud og kikke sig lidt om--det er jo Thailand. Jeg tror nu mest på soi 27 ![]() Ingolf Ja, og #1 og #5 virker som Quikmouse fandt ud af Her bageriets hjemmeside http://bestbakers...index.html God søndag til alle sikke noget ævl goldwing, #1 virker stadig ikke her i århus, men pyt med det jeg har været inde på siden, ser foriøvrigt godt ud, fortzat god dag til dig goldwing
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 06/09-2009 15:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
quickmouse skrev: goldwing skrev: ingolf skrev: Virker også her--uden i #1 og #5, men der står jo også, at hjemmesiden först kommer op og stå om en uges tid. Alle links med adressen virker--at den ene så siger soi 27 og den anden soi 25, ja, så man må ud og kikke sig lidt om--det er jo Thailand. Jeg tror nu mest på soi 27 ![]() Ingolf Ja, og #1 og #5 virker som Quikmouse fandt ud af Her bageriets hjemmeside http://bestbakers...index.html God søndag til alle sikke noget ævl goldwing, #1 virker stadig ikke her i århus, men pyt med det jeg har været inde på siden, ser foriøvrigt godt ud, fortzat god dag til dig goldwing ![]() UNDSKYLD..... Jeg glemte et IKKE ... Der skulle have stået: Ja, og #1 og #5 virker IKKE som Quikmouse fandt ud af |
|
|
|
| DenSomSer |
Lagt på d. 07/09-2009 16:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Hey hey Her er lige en opdatering fra mig da jeg lige var forbi stedet... Det er Soi 25 når man kommer fra Third road og hedder Soi Chaiyapoon når du kommer fra Soi Burchaou. Det ser godt ud der, de har godt nok fået det forandret i forhold til før... Deres hjemmeside er : www.bestbakerspat... og skulle snart køre.. Har snakket med Kim der og de har desværre som det tit er i Thailand mødt problemer der gør de er forsinket... Glæder mig til at se det færdigt... DenSomSer... |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 07/09-2009 16:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Dansk bageri i Pattaya KANON! MAN! for jeg savner sgu lidt de Danske brød når jeg er der, og til Februar flytter jeg derud, og glæder mig som en vild. ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 07/09-2009 16:47 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/09-2009 18:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
så er det lige et smut forbi vila marked hente noget lurpak så er der smør og gifler.. fuck tømmermænd vi har gifler
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2009 21:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ahHHMM .. Slurp!! Jeg vil ha en af rosenbrod, thebirkis og en kylling/bacom sanwich ;-) HMMMM... Tro sku jeg snart begynder at savle ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2009 21:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja, jeg skal sku også forbi der med nogle venner og købe stort ind, dejligt med sådan en forretning, den har været savnet........jag glæder mig |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 07/09-2009 22:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Crafack skrev: Hej. Det ser da ud til at blive en fin hjemmeside. Men jeg morer mig lidt over at man vil drive virksomhed i et land uden at vide hvad møntfoden hedder i landet ![]() /Crafack Det ser da ud som om de ved hvad møntfoden er. THB er da korrekt. Bare prisen er ikke sat ind endnu. Men ligemeget , jeg skal ned og købe rugbrød. !! Michael B Kristensen
|
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 07/09-2009 22:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
Det lyder som om der er en del som skal lave fælles morgenmad i den kommende tid i Pattaya. Husk snapsen fra DK. Nu er det jo noget at fejre igen....rugbrød og danske rundstykker!
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/09-2009 22:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
DenSomSer skrev: Hey hey Her er lige en opdatering fra mig da jeg lige var forbi stedet... Det er Soi 25 når man kommer fra Third road og hedder Soi Chaiyapoon når du kommer fra Soi Burchaou. ....................................................................................................................DenSomSer... Kontakt og kort (Contact and location): http://www.bestba...ntakt.html Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 07/09-2009 23:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
DenSomSer skrev: Hey hey .....Har snakket med Kim der og de har desværre som det tit er i Thailand mødt problemer der gør de er forsinket... DenSomSer... Mens vi venter, kan vi jo bruge en rigtig god tysk bager ![]() Hjörnet Thappraya Rd og Thepprasit Rd---I bakken lige för lyskrydset, på höjre side, om man-kommer nede fra Jomtien Beach Rd. Ingolf |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 16/09-2009 22:43
|
|
Er der noget nyt at fortælle om den ny bager? har de fået åbnet? Nogen som har afprøvet den?
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 17/09-2009 04:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
har lige boet i soi chayiapoon i 9 dage og har ikke set en bagerforetning. der hvor der var en dansk restaurant skulle der så åbne en daansk bager.jeg har ikke set eller hørt om noget.hotellet jeg boede på ligger kun 3 huse væk.ejeren af hotellet er tysker og han nævnte ikke noget om at der skulle starte en bager der.
Redigeret af bagerbager d. 17/09-2009 10:44 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/09-2009 12:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Haaber snart at den bager aabner, det lyder jo naesten som om i kan faa alvorlige traumer ved at undvaere Dansk broed paa ferien.5555555555555 Bagerbager........9 dage.........UHA.... ![]() Her i Udon faaes alt hvad tungen ynder............ ![]() ps. smutter snart paa Noobis og faar et par hot-dogs.........+ pils.... Redigeret af Dream d. 17/09-2009 13:27 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/09-2009 14:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Dream skrev: Haaber snart at den bager aabner, det lyder jo naesten som om i kan faa alvorlige traumer ved at undvaere Dansk broed paa ferien.5555555555555 Bagerbager........9 dage.........UHA.... ![]() Her i Udon faaes alt hvad tungen ynder............ ![]() ps. smutter snart paa Noobis og faar et par hot-dogs.........+ pils.... Ja jeg undrer mig også lidt. Ud over sprog og kultur er den Thailandske mad utrolig vigtig. Gider da ikke at bekymre mig om dansk pålæg eller en humpel rugbrød, sild og snaps og flæskesteg, det er sgu da en total latterlig tankegang når man rejser til Land Of Supermad. (LOS) Og Dream der er faktisk nogle fede og billige indkøbscentre i dit nye asyl, men frisk fisk -der kommer du sgu til at kæmpe for sagen Redigeret af vandango d. 17/09-2009 14:33 |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 17/09-2009 15:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Smør og rugbrød rundstykker hmmm troede egentlig det var det vi vil væk fra når vi rejser,... og remoulade fy for pyffer i den varme
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 17/09-2009 18:35
|
|
Jeg vil slet ikke benægte at jeg elsker det thailandske mad, men deres morgenmad er seriøs kedeligt og monotom. Og når man har fået 3 uger "næsten" det samme morgenmad hver dag, bestående af toast, marmelade, æg, frisk frugt og en kaffe (som kunne bringe døde til liv igen)...så ser man altså frem til en rundstykke eller en skive rugbrød med en skive ost. Måske lyder det simpel, men jo, det samger faktisk fantastisk efter 3 uger. Jeg tror at der er mange som har det sådan når det kommer til morgenmad efter en længere periode. Æg og bacon hver morgen er ikke ligefrem mig. Det fylder for meget. En rundstykke med en skive ost og en god kande kaffe...tja, så går man aldrig galt i byen.
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 17/09-2009 18:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Er der nogen der har prøvet stedet, og kan svare på hvor goe/danske de er de rundstykker osv. de sælger er, eller er de virkelig som de danske, og hvad med prisen??? MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 17/09-2009 21:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
når først man man har været gift med en thai i nogle år så er det thailandske køkken ikke så eksotisk og spændende mere og så kan det altså være rart at komme ud til nogle gode spisesteder når man er på ferie og få noget go´ dansk mad, så helt klart godt med et godt dansk bageri i byen smørebrødet på admiralen i pattaya fåes ikke bedre mange steder herhjemme |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.