Se indlæg
 Udskriv debat
Camilla
huratho
Hej
Hvis hun har lavet noget lort skal hun vel også stå til regnskab for det
http://www.bt.dk/...forklaring
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Johnson
jeg forstår heller ikke avisernes "nu-skal-vi-have-ondt-af-en-eller-anden-ecstacy-smugler" bare fordi hun er dansk kvinde og viser hunde øjne på forsiden......

havde det lykkedes kunne hun føre sig frem...nu kan hun ruske tremmer..hvor er det fryd!

hendes drøm om hurtige nemme kontanter fejlede...you win some, you lose some...hun skal bare være glad for at hun ikke blev snuppet i Thailand.

i det hele taget træt af folk som laver kriminalitet i udlandet, men når fælden klapper piver de over forholdende og vil tilbage til lille Danmark med minimale straffe og fængsler med standard som hoteller..hehe hvad enten det er stoffer el. anden medicin...hold jer på den rigtige side af loven eller tag straffen som en mænd (el. kvinde hehe)

Når man rundt om i verden ser hvordan folk er blevet af det lort kan man ikke have medlidninghed med folk der tjener penge på det,kort proses 10-15 år i skyggen men ikke i dk.

lindy

sony
Johnson skrev:
jeg forstår heller ikke avisernes "nu-skal-vi-have-ondt-af-en-eller-anden-ecstacy-smugler" bare fordi hun er dansk kvinde og viser hunde øjne på forsiden......

havde det lykkedes kunne hun føre sig frem...nu kan hun ruske tremmer..hvor er det fryd!

hendes drøm om hurtige nemme kontanter fejlede...you win some, you lose some...hun skal bare være glad for at hun ikke blev snuppet i Thailand.

i det hele taget træt af folk som laver kriminalitet i udlandet, men når fælden klapper piver de over forholdende og vil tilbage til lille Danmark med minimale straffe og fængsler med standard som hoteller..hehe hvad enten det er stoffer el. anden medicin...hold jer på den rigtige side af loven eller tag straffen som en mænd (el. kvinde hehe)

Hold da op hvor har du ret det er også lige mine ord, ingen medlidenhed herfra heller ikke.

rastloes
Hel seriøs. Hvorfor har folk så meget empati for forbrydere. Jeg synes hel klart at der skal være en straf. Det kan da ikke passe at folk begår kriminelle handlinger og det ikke har nogle konsekvenser efterfølgende. Angry
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Kent26
Det er da få, der har empati for hende.

Datteren har jeg dog empati for.

quickmouse
min mening står ikke til diskusion

" No Mercy With Drug Dealer's "

Top Story fra DEA web site :
http://www.usdoj..../index.htm

-- TOP STORY --

Drug Enforcement Administration Extradites Danish Woman, First Dane Extradited to the United States
SEP 04 -- The Drug Enforcement Administration (DEA) Miami Field Division Special Agent in Charge, Mark R. Trouville announces the extradition of Camilla Broe, marking the first time a Danish citizen has ever been extradited to the United States.

On September 4, 2009, Broe was taken into custody by the United States Marshals Service in Denmark and transported to Fort Lauderdale, Florida to face U.S. drug trafficking charges. Broe is charged with a fourteen (14) count superceding indictment handed down on September 3, 2009, in the Southern District of Florida. The superceding indictment charges Broe with importing MDMA, also known as “ecstasy”, into Miami from June 1997, to February 1998.

Full Story >>
Indictment >>
More Recent Top Stories >>

Redigeret af quickmouse d. 07/09-2009 18:43
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

b_j3ns3n
hurtigmussen er iskold..Wink
hen over knæet med hende.. så skal jeg nok gi hende et pænt klap i nummerenGrin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

quickmouse
b_j3ns3n skrev:
hurtigmussen er iskold..Wink
hen over knæet med hende.. så skal jeg nok gi hende et pænt klap i nummerenGrin

er det sådan b_j3ns3n ?

[img]http://belladotte.nationenblog.dk/files/2008/11/retrospank2.jpg[/img] is not a valid Image.

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Johnson
kæmpe falang numse den der!....ikke noget at sige til at man er mere til asiater..

b_j3ns3n
hehe..Grin
ja noget i den dur. bare med en plastik bøjle
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

huratho
Hej
Det kan godt være jeg lyder koldt nu, men have ondt af datteren, ja, men det skulle mor vel have tænkt på inden hun begyndte med det lort. Hun skal have sin straf i USA og der skal hun fandeme blive. Ikke noget med at mill. af kr. for at få hende hjem til DK.
Det er min mening.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

b_j3ns3n
Drama i usa...Pfft

http://ekstrablad...218278.ece

Kent26
huratho skrev:
Hej
Det kan godt være jeg lyder koldt nu, men have ondt af datteren, ja, men det skulle mor vel have tænkt på inden hun begyndte med det lort. Hun skal have sin straf i USA og der skal hun fandeme blive. Ikke noget med at mill. af kr. for at få hende hjem til DK.
Det er min mening.
Hilsen Hugo

Jo, men det tænkte moderen ikke på.
Datteren er da uskyldig og kan da ikke klandres, at hendes mor er en idiot.

Hun kommer så hjem til afsoning i Danmark, når der foreligger en dom.

Spring til debat: