Se indlæg
 Udskriv debat
hoteller
benjamin
hej kan i hjælpe mig?
jeg skal 4 uger til thailand i december,kender i nogle gode rene billige bungelows/hoteller til max 500-600 bath pr dag.
jeg regner med at det skal være i hua hin og pattaya måske ko samui.
jeg vil bo billigt men sikkert og så bruge mere på forbrug.
dyre luksus hoteller er ikke.

solmand
hvorfor ikke phuket et hotel jeg kender tager ca 130 kr i døgnet for en bungalow med air og dejligt svømme pøl
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

mattidk
tjekke asiarooms.com... der har rimelige billige hoteller der. Wink

kro90
Hvis du søger billig overnatning i HuaHin, kan du prøve at kikke på disse 2 link

http://www.abgues...
(Svensk ejet) og

[url]http://www.lenghotel.com/hem.htm [/url](Svensk ejet) Har boet der for et par år siden, dejlige værelser rimelig store, og hvis du får det på toppen, er der en dejlig tagterasse lige ovenpå. Dejlig udsigt, Der er forøvrigt ikke langt til stranden. Ca. 150 meter. men der er tilgengæld et lille stykke vej til byen ca. 10-12 min gang til centrum. Du kan evt søge efter denne vej på google,
Phetkaseam Rd i Hua Hin, det er samme sted som de 2 link ovenover, der ligge 2 lange huse med små guesthouse. Der er fælles svømmepøl til alle husene. Kvarteret var roligt, da vi var der.Wink
Redigeret af falang yao d. 17/08-2005 13:41
Kim

jesper_dk
Benjamin.
Du skal tænke på at det er højsæson i Thailand og du vil kun finde LOW standard hotels and bungalows in Thailand in that period.
Please PR me i have some good offers for you if you want them...I am not a hustler but i know if i write any names in here i will be slaughtered Grin
Jesper_dk

benjamin
jeg takker for jeres svar,jeg har ændret rejseplanerne lidt så jeg tager til udonthani i 14 dage,skal besøge lidt familie. jeg leder mest efter en lejlighed/bungalow på ko samui eller hua hin hvor jeg kan være de sidste 14 dage.
phuket er ligemeget,da jeg har været der.

Spring til debat: