Se indlæg
 Udskriv debat
hjemmesider vedr. leje af hus i Thailand?
rastloes
Hej folkens...

Jeg vil gerne lige høre hvilke hjemmesider I benytter jer af når det gælder leje af feriehuse i Thailand. Personligt kender jeg kun [url]www.rent-holiday-homes.com[/url], dog må der også findes andre udbydder som kan anbefales og som muligvis er billigere...

Hotel er jo skønt og godt, men privat hus kan jo ikke toppes, når jeg tænker på at grille hver dag (det må være den tyske neandertaler-genGrin)

Ligeledes må det da næsten være billigere eller lige dyrt at leje et hus med pool (4 personer=4rum) end at tage 4 hotelværelser.

Primær rejsemål: Phuket, Phi Phi og Pattaya
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Frankie-boy
Hej Rastloes, du har ganske ret i det med prisen på 4 hotelværelser, så kan du leje lækkert hus + bil & stuepige, og din ferie bliver mere afslappet Grin
Du kan jo prøve denne her:

http://www.proper...rdark.com/

Der er pris på huse/lejligheder i alle prislag lige fra ca. 200.000 bath pr. md. til 20.000.

Held og lykke med det.
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

rastloes
... kigger lige på sagen ... takkerWink
Redigeret af rastloes d. 10/09-2009 19:10
Næste gang:
efterår 2012

rastloes
Hua Hin har jeg aldrig berejst, så det siger mig ikke så meget... har du måske en side som retter sig mod Phuket, Phi Phi eller Pattaya?

Men hold da op, der er nogle lækre huse som findes på siden...endda nogle med weber grill...lækkert, Men bare forkert geografisk placering.Angry
Redigeret af rastloes d. 10/09-2009 19:15
Næste gang:
efterår 2012

Pattaya Mail classified, har mange villaer til leje. Grin

sank
Smile www.fairpropertie... der er mange

Frankie-boy
Rastloes så er det på tide at du prøver Hua hin Pfft

tæt på Bangkok, dejlige restauranter, fine/mange golf baner,
og pris niveauet er lavere ind de steder du skriver ( Phuket + Pay.)
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

sank
Sad Hua Hin billigere end Pattaya Shock det er vist mange år siden Cool

pattaya/jomtien er vist stadigvæk billigest af de tre steder, og med alle de tomme lejligheder der stå der, skal det forsætte i mange år.

rastloes
Hua Hin? hmmm...har bare aldrig hørt at de var kendt for noget udover den kongelig sommerresidens...hvordan ser det ud med strand og vandkvaliteten? er der øer som kan anbefales til at snorkle? Golf lyder slet ikke så tosset. Kan se at der er uenighed med hensyn til prisniveauet mellem pattaya og hua hin... hvad er begrundelsen, dvs hvad er jeres kriterier? (Hotelpriser, restauranter..eller hvad?)
Næste gang:
efterår 2012

Riverkwai
hey rastloes.prøv her.www house in phuket.mange huse med billeder og priser.hun hedder wellta.Smile

Dream
Welta er noget af det meste griske der findes........!Sad

Gurk90
Jeg syntes at Hua Hin virker lidt dyrere end Pattaya. Men det kommer lidt an på hvilken sæsson du kommer.

Hotelpriser svinger mere mellem høj- og lavsæsson i Hua hin end i Pattaya. Det betyder at det generelt er dyrere at leje hotel i højsæsonne i Hua Hin end i Pattaya. Men i lavsæsonnen kan man finde mange gode tilbud i Hua Hin.

Med hensyn til restauranter, syntes jeg at priserne er næsten ens. Det er nok en anelse billigere i Pattaya. Men madens kvalitet syntes jeg er bedre i Pattaya. Og Pattaya har et lang større udvalg af spisesteder end Hua Hin.

Jeg har været i Hua Hin 5 gange og Pattaya ca 10 gange. Begge steder syntes jeg er dejlige feriesteder. Men jeg syntes at Hua Hin er lidt for lille, efter min smag. Fra Bangkok lufthavn er transporttiden væsentlig kortere til Pattaya, i forhold til Hua Hin.

Gamba
Til rastløs.
Hvis du lejer lidt uden for højsæson har jeg et godt tilbud for en måned.

Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.welcome-inn.com
Superatlet
rastloes skrev:
Hua Hin? hmmm...har bare aldrig hørt at de var kendt for noget udover den kongelig sommerresidens...hvordan ser det ud med strand og vandkvaliteten? er der øer som kan anbefales til at snorkle? Golf lyder slet ikke så tosset. Kan se at der er uenighed med hensyn til prisniveauet mellem pattaya og hua hin... hvad er begrundelsen, dvs hvad er jeres kriterier? (Hotelpriser, restauranter..eller hvad?)

De par gange jeg har besøgt Huahin var stranden markant bedre i Huahin end Pattaya, og også bedre end Jomtien. Det gælder både sandet og vand-kvaliteten.

Jeg oplevede Huahin dyrere end Pattaya både mht. restaurant og hotel. Jeg mener ikke der er nogle øer der ligger i nærheden af Huahin.

Der er større udbud af aktiviteter i Pattaya end Huahin.

Jeg synes Huahin er et dejligt sted for en weekend eller lang weekend. Der er ikke ret meget sex-turisme i Huahin sammenlignet med Pattaya.

rastloes
Dream skrev:
Welta er noget af det meste griske der findes........!Sad

Hvad skyldes din mening? nogle erfaringer?
Næste gang:
efterår 2012

rastloes
Jeg takker alle mange gange for deres svar og input. Vil begynde at lave lidt mere research omkring Hua Hin for at se om det muligvis kunne være et sted, som fanger min interesse...svømme snorkle strand etc.
Næste gang:
efterår 2012

rastloes
Gamba skrev:
Til rastløs.
Hvis du lejer lidt uden for højsæson har jeg et godt tilbud for en måned.

Må man høre nærmere om det?
Næste gang:
efterår 2012

Gamba
Jeg har nogle ledige huse som jeg pt. kan leje ud for 25.000 baht for en måned. Fint til ferie for en familie eller gruppe istedet for at leje 2-4 hotelværelser. År´s leje er 15.000 baht per md. Se mere på min hjemmeside og du er velkommen at e-mail og få et tilbud. Mvh. Gorm

Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.welcome-inn.com
Spring til debat: