Se indlæg
 Udskriv debat
Den bedste vits
FCKdk
Følgende er tyvstjålet fra Jyllandsposten, men det er hylende morsomt!
Følg i øvrigt linket til de andre vitser:
http://viden.jp.d...ttigheder/

Det er resultatet af en konkurrence udskrevet af Morgenavisen Jyllands-Posten i anledning af, at avisen har haft en ekspedition på jordomrejse for at udforske "Grinets grænser".

462 vittigheder blev sendt ind fra hele landet og af personer i alle aldre, og læserne har uddelt smileys og derved kåret en vinder i Jyllands-Postens søndagsudgave.

Det lyder næsten som en vits i sig selv, men indsenderen af vitsen om Adam og Eva hedder Engel til efternavn. Christian Engel, Virum, vinder førstepræmien på 10.000 kr. for denne vits:

Der var gået et stykke tid siden skabelsen. Eva tullede rundt i Paradisets idyl, men noget var begyndt at gå hende på.

"Kære Gud, jeg kan godt se, at der er smukt her i Edens Have. Dyrene er søde ved hinanden, og slangen er nuttet, men jeg keder mig, og jeg er træt af at skulle spise alle de æbler. Jeg ved, det er godt for min intelligens, men æblemost, æblemos og æblekage morgen middag og aften, det er bare for meget!"

"Hm," sagde Gud, "Jeg bliver nok nødt til at skabe en mand til dig."

"En mand, hvad er det for noget?" spurgte Eva.

"En mand er en simpel skabning. Han er større og stærkere end dig, han er vild med jagt, krig og slagsmål og synes, det er utrolig sjovt at sparke til en bold. Han lyver, praler og overdriver. Han snorker om natten og ser dum ud, når han vågner. Han har aldrig spist af Kundskabens Træ og er ikke nær så kvik som dig. Han roder sig konstant ind i vanskeligheder, som du må redde ham ud af. Til gengæld vil jeg skabe ham, så han er anatomisk perfekt til at opfylde alle dine behov. Tro mig, du vil aldrig komme til at kede dig igen!"

"Nåh, det må vi så håbe på," svarede Eva ikke helt overbevist.

"Lige en sidste ting," sagde Gud. "Han er utrolig stolt og forfængelig. Vi bliver nødt til at bilde ham ind, at han blev skabt først. Det må så forblive vores lille hemmelighed, du ved, sådan kvinde til kvinde."

Humor-ekspeditionen bestod af Anders Lund Madsen og Jyllands-Postens Mellemøsten-korrespondent Sanne Gram. De gør status i søndagsudgaven af Morgenavisen Jyllands-Posten. En af konklusionerne er, at der kun er én ting, som er sjovt i hele universet. Og det er prutter. Alt andet er til diskussion.

Læs de 462 indsendte vittigheder på www.viden.jp.dk

JP
PfftWinkPfftWinkPfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

13leif
Grin Ja den er god,Linket er fint: ta en joke når du lyster...
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
roald
Tarzan var kommet til skade. Da han svang sig i lianerne ramte han et stort træ og faldt besvimet til jorden. Nogle indfødte fandt ham, og bar ham til den lokale medicinmand. Efter nogle dage vågner Tarzan op og spørger: " Hvad er der sket. " Medicinmanden kigger på ham med alvorlig mine og siger: "Du er kommet slemt til skade. Du har mistet et øje, en arm samt dine ædlere dele. Heldigvis har jeg fundet nogle reservedele som jeg tror vil hjælpe dig. Du har fået et øje fra en falk. Desuden havde jeg en arm fra en chimpanse som jeg har monteret. Dit lem har jeg erstattet med en elefant snabel. Det var det bedste jeg kunne finde." En måned efter at Tarzan er udskrevet møder han medicinmanden. "Hvordan går det?" spørger medicinmanden. "Det går sådan set meget godt" svarer Tarzan. "Falkeøjet er fantastisk. Jeg kan se meget mere end før. Armen er også super. Jeg har meget bedre fast i lianerne nu. Men snablen er jeg ret træt af. Den bliver ved med at proppe græs op i røven på mig."

roald
En mand kommer ind på et bordel og den eneste ledige er Orkan-Olga. Han smidet tøjet og lægger sig ned, og der kommer en stor nøgen kvinde ind. Hun begynder at puste ham over hele kroppen. "Hvad laver du", spørger manden. "Det er en tropisk blæst", svarer Orkan-Olga. Så stiller hun sig hen og klasker sine kæmpebryster i hovedet på ham. "Hvad laver du nu", spørger manden. "Det er kokosnødder, der falder ned pga. blæsten", svarer Orkan-Olga. Derpå stiller hun sig overskrævs på manden og tisser. "Hvad laver du nu", spørger manden. "Det er den tropiske regn, der kommer efter stormen", svarer Orkan-Olga. Så rejste manden sig og og tog sit tøj på. Nu spurgte Orkan-Olga: "Hvad laver du"? Manden svarede: "Jeg går, det er sgu ikke til at bolle i det uvejr".

Tumut
vidste du godt at man kan få AIDS af at spise hare-steg??????

---- jo, for det sidste knald får den fra en bøsse

i157.photobucket.com/albums/t47/Babywoodrose/DTW/13.jpg

Her kommer så lige en ægte historie fra det Jyske

Min gamle ven Benny Bomstærk som enkle dtw bruger mødte på skovturen tog sig en ordentlig svingtur i Hedeperkernes hovedstad Aarhus. Der var byfest og Benny gav den fuld gas. Ud på natten blev han kaperet af en lokal lyng perle ved navnet Betina: Hun ville absolut slæbe Benny med hjem, så hun kunne udnytte og misbruge ham seksuelt. Benny var grundet det meget sene tidspunkt let at overtale, så han endte selvfølgelig hjemme hos Betina.
Senere lå de i hendes doble seng. Han listede hånden ned i hendes trusser og pludselig ramte hans finger noget ukendt. Han tændte hurtig lys med den frie hånd for at tjekke det mystige fund.
Ja Ja hvad var det så du støtte på Benny spurte jeg nysgerrig? Men han kunne slet ikke svare. Da han lå flad af grin. Dog fik han langt om længe fremstammet HENDES PATTER
Redigeret af d. 15/09-2009 22:22

Spring til debat: