Se indlæg|
nonsunghomestay
|
|
| jpo |
Lagt på d. 15/09-2009 14:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja saa fik jeg min hjemmeside, den er ikke helt faertig inu. [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url] Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 15/09-2009 14:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ser da godt ud Jpo......... Skulle nogen have lyst til at lave en hjemmeside GRATIS, saa er der en god side her : [url]www.skysite.dk/[/url] Redigeret af Dream d. 15/09-2009 14:30 |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/09-2009 05:13
|
|
ja haaber den bliver god, men er noget af 1 novise til hjemmesider,
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/09-2009 09:22
|
|
ny update af min hjemmeside, hvad synes i.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/09-2009 09:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Siden er sådanne lidt skabelonagtig, jeg syntes den er minimum at se på. Iøvrigt er der stort set ingen information på din hjemmeside. Få nogle billeder ind hvor nogle af dine kunder hygger sig. Ved nærmere eftertanke mener jeg at du bør få en professionel til at lave din hjemmeside samt tage nogle bedre billeder. Lav en fest hvor du inviterer en masse faranger, så der kommer lidt gang i den, og lad dem komme i badetøj. Ellers held og lykke med din forretning. PS. hvor er pigerne/værtinderne henne?
Redigeret af vandango d. 16/09-2009 10:33 |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 16/09-2009 11:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Hvis du spørger mig så er den hjemmeside rigtig dårlig. Den får mig på ingen måde til at tænke at det er et sted jeg kan leje et værelse. Det største problem er at du har valgt en blog skabelon som grundlag for din hjemmeside og den er fin til at blogge med men ikke god til at sælge. Derudover er der en stor reklame som på ingen måde øger sidens troværdighed. Hvid det er muligt så fjern den og hvis det ikke er muligt så overvej og du kan finde en andne skabelon at bruge. Derefter skal teksten på siderne tilpasses, og unødige sider skal fjernes. Jeg forventer feks ikke at der er behov for en bruger sektion. Dine billeder er sådanset ganske gode, hvad angår kvaliteten. Men jeg giver vandango ret i at de virker lidt kedelige. Lidt liv ville ikke skade, så tager du billeder af folk i poolen så ville det hjælpe lidt hvis de måske svønnede eller legede. Samtidig ville det måske pynte hvis evt solvogne eller ligende var placeret omkring poolen så det ser lidt hyggeligt ud. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.