Se indlæg
 Udskriv debat
Billige Billetter
falang yao
Hej Solaima,

Skulle dit tilbud havde stået under emnet :

GIVES VÆK

Just asking Grin Grin

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

solaima
nej men er du interesseret finder vi en god pris der er vores børn og barnebarn der har meldt fra

falang yao
Hej Solaima,
Mit svar , var mente som en joke. Jeg vil gerne rejse men desvære må jeg ikke for min kone. Det svar som du lige har skrevet , kunne jo have stået i dit først indlæg, selv om det skulle være underforstået, men bare for at undgå enhvert misforståelse, giv fx. en ca. pris, så ved interessrede hvad de skal forholde sig til. Den endelig pris, må gerne være en sag mellem jer og eventuelle interesserede.
Held og lykke.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

solaima
jeg opfattede det også kun som en joke,men du kunne jo også invitere konen med,der sker jo også en del for hunkøn dernede gg

jesper_dk
Er det igennem Top Tours??
Jesper_dk

Dax_Khorat
hvor Meget skal du have for det?????

christian-s
Jeg går ud fra at de 3 dage i Bangkok er i starten og at det er direkte CPH-BKK. Men sælges de kun samlet? (Jeg er kun 1 voksen)

Jeg har ingen ferie, men kan arbejde hvis jeg har internetforbindelse og telefonforbindelse. Og det kunne være hyggeligt at hænge ud med konen et par uger mens vi venter på at hun kommer tilbage til Danmark ca. 4/10 (turistvisa godkendt i dag, afventer stadig ægtefællesammenføring).
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

solaima
Billetterne er solgt

Spring til debat: