Se indlæg|
Massageklinikker
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 17/09-2009 18:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
BETTE BERTRAM skrev: til sahara og andet godtfolk den forste betingelse er, at vi behandler pigerne og tager omsorg for er , at vi behandler pigerne som vi selv gerne vil behandles. alt andet er udenomssnak.. SELVFØLGELIG skal de behandles som vi gerne selv vil behandles...det er vidst det man kalder ligeværd... Men dream blir VED med at tale ned om prostituerede... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/09-2009 18:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Sarah skrev: BETTE BERTRAM skrev: til sahara og andet godtfolk den forste betingelse er, at vi behandler pigerne og tager omsorg for er , at vi behandler pigerne som vi selv gerne vil behandles. alt andet er udenomssnak.. SELVFØLGELIG skal de behandles som vi gerne selv vil behandles...det er vidst det man kalder ligeværd... Men dream blir VED med at tale ned om prostituerede... Ja det er sørgeligt der er nogle der ikke kan respektere andre mennesker, men selvfølgelig han går jo ikke med sådan nogle damer og damen er jo sådan en pæn dame der er forelsket i en alkoholikker fra dk |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 17/09-2009 18:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja alle Thaimænd kan jo ikke være lige naive, nogle må sgu vide hvad konen laver når deres er på arbejde. Og mon ikke mange selv er velvilligt stillet over for det, da det jo også må komme dem til goe......MÅSKE! MVH.BJ Redigeret af BJ d. 17/09-2009 18:35 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 17/09-2009 18:40
|
|
Sarah skrev: Men dream blir VED med at tale ned om prostituerede... Sådan er Dream/Suk han kan også få mit pis i kog! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/09-2009 18:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Hvor det lige Dream i denne tråd taler nedladende om nogen ? Og nu er det ikke Thaimænd det drejer sig om ! Prøv at begynde med at læse tråden fra start ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 17/09-2009 18:43
|
|
Det var der heller ikke nogen der sage han gjorde. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/09-2009 18:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sabai sabai skrev: Hvor det lige Dream i denne tråd taler nedladende om nogen ? Og nu er det ikke Thaimænd det drejer sig om ! Prøv at begynde med at læse tråden fra start ! ingen steder.. måske folk prøver at komme foran
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 17/09-2009 18:53
|
sabai sabai skrev: Hvor det lige Dream i denne tråd taler nedladende om nogen ? Og nu er det ikke Thaimænd det drejer sig om ! Prøv at begynde med at læse tråden fra start ! Indlæg 3... referere selv pænt til de andre tråde han har ytret sin mening... |
|
|
|
| BETTE BERTRAM |
Lagt på d. 17/09-2009 18:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
kare venner paa denne side.. det forste man maa forstaa er.. vi kommer og tror at vores standard for livet er det samme for en thaier.. min erfaring er gennem 7 aar.. thaier er et lykkeligt folk.. ogsaa inden du kommer vores penge har de intet imod.. men du kan ikke gore dem lykkeligerer......de er lykkelige.. du kan give dem problemer hvis du ikke har sat dig ind deres livsform..... socilale netvark mv. det kan du ikke lave om paa.. jeg er her paa min dames premisse.. og det har jeg valgt det har jeg dog ikke fortalt hende.. jeg haaber mit indlag giver stof til eftertanke.. |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 17/09-2009 18:55
|
sony skrev: Sarah skrev: BETTE BERTRAM skrev: til sahara og andet godtfolk den forste betingelse er, at vi behandler pigerne og tager omsorg for er , at vi behandler pigerne som vi selv gerne vil behandles. alt andet er udenomssnak.. SELVFØLGELIG skal de behandles som vi gerne selv vil behandles...det er vidst det man kalder ligeværd... Men dream blir VED med at tale ned om prostituerede... Ja det er sørgeligt der er nogle der ikke kan respektere andre mennesker, men selvfølgelig han går jo ikke med sådan nogle damer og damen er jo sådan en pæn dame der er forelsket i en alkoholikker fra dk ![]() Ja...verden ville være lidt sjovere, med lidt mere respekt for sine medmennesker... |
|
|
|
| BETTE BERTRAM |
Lagt på d. 17/09-2009 19:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
jeg er nod til at komme med ydeligerer sidste indlag jeg citerer.. damen er jo saadan paan dame der er forelsket i en alkoholikker fra danmark.. hvem er denne mand.. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/09-2009 19:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
BETTE BERTRAM skrev: min erfaring er gennem 7 aar.. thaier er et lykkeligt folk.. ogsaa inden du kommer vores penge har de intet imod.. men du kan ikke gore dem lykkeligerer......de er lykkelige.. Ja, man tager sig til hovedet. Udover at det er en så generelt betragtning, at det gør helt ondt, er den tilsvarende så håbløs naiv, at man kun kan spørge sig selv om hvad du har bedrevet de sidste 7 år. Indsigt og forståelse er du ihvertfald ikke kommet i nærheden af. Mange thailændere er "between a rock and a hard place" og det smil du fejlagtigt tolker som "lykke" er kun et skin. Hvis du talte sproget, og dermed rykkede nærmere ind i deres fortroligheds-sfære, ville du få noget helt andet at vide for manges vedkommende. Du tror da vel ikke i ramme alvor, at fx. thai damer synes det er sjovt at arbejde som luder og de er "lykkelige"? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/09-2009 19:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
BETTE BERTRAM 17/09-2009 kl. 17:11 til b-j3ns3n det er jo svart,, na du tar en satning ud og kun svarer paa denne.. og sammenhang mangler.. kom med et sammenhangene indlag.. og alle er glade. BETTE BERTRAM skrev: det er for mig dybt tragtisk.. at en dansker kan tage en thaipige til danmark, og ikke tilbyde hende merer. saa hun eventuelt ikke kan finde paa andet at beskaftige sig med massage. det er for mig at se, et ansvar og moralsk problem, nogle dansker har. og det er vel ogsaa derfor vi har visa problemer.. nogle har set problemet... b_j3ns3n skrev: BETTE BERTRAM skrev: og det er vel ogsaa derfor vi har visa problemer.. nogle har set problemet... nope... såvidt jeg ved, er visa reglerne blevet strammet op pga. alle de tvangs ægteskaber, bistands klienter og 2g problemer vi fik igennem de muslimske kredse. ![]() jeg kan da ikke huske venstre, konservativ og dansk folkeparti, fik flest stemmer, fordi de ville gøre noget ved alle de asiatiske ludere.. ![]() men det kan da godt være det var emnet dengang og det bare gik forbi min store næse ![]() hvad er det du ikke forstår..? jeg skal gerne uddybe mit svar, men jeg er ikke med på hvor den går galt
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 17/09-2009 20:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
tænk at thaierne ( med deres danske steff houlberg mænd ) ejer godt 100 luderbarer i kjøvenhavn....thaierne har altid været super dygtige til at suge sæd og penge ud af folk...at de så heller ingen moral eller etik ejer, er jo heller ingen nyhed...ergo..summa sumarum...ingen nyheder idag intet nyt under solen....alle er glade og thaierne er som de altid har været..fade out..... |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/09-2009 20:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Her står jeg af,forstår efterhånden ikke hvad folk mener![]() men jeg er jo også fatsvag, ikke alkoholiker, ikke fed, ikke pensionist, men en ganske almindelig dansker, der elsker sin Thaikone, der bor i Thailand Det gør jeg også snart![]() Det var bare lige en ØØØØHHHH fra NID. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/09-2009 20:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Du Mukke Mukke Hvorfor er du så negativ over for Thaier?er der nogen der har været efter dig Husk på det er altså ikke alle der er som du får det til at lyde, din udmeldning siger hvis mere om dig selv, Synes ikke du kan være det bekendt![]() MVH NID |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 17/09-2009 21:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Dream skrev: Og hvad vil du saa foetaelle med det, at visse maend er nogen vatpi**e eller hva' ? Broder.... Maaske det kan aendre visse folks syn, ang. mine ( negative ) indlaeg om Thailandske LUDERE !!! du bliver bare ved hva´ egentlig passer det jo ikke særligt godt på dit påståede lyserøde syn på tilværelsen.. kan det mon skyldes at du i virkeligheden er en bitter mand der aldrig rigtig kunne få det til at fungere i danmark det er mærkeligt at med din fortid du har så travlt med at nedgøre andre pga. deres.. helt ærligt du er en voksen mand der ikke klare digs selv ved egen hjælp skål tag en øl mere .. jeg gir´ mht. piger der arbejder uden deres mand ved det så foregår det da helt klart, jeg kender i hvert fald til et eksempel hvor manden ikke ved det ikke officielt ihvertfald men jeg tror nu han ved det,, så dum kan han ikke være og det kan ikke være flertallet der gør det i det skjulte men kan man ikke regne ud hvad ens kone render laver så er man altså selv lidt ude om det Redigeret af risbaronen d. 17/09-2009 21:12 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/09-2009 21:29
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Sendt på TV2 Lorry her til aften: Mange københavnske bordeller massageklinikker er benhårdt styret af udenlandske bagmænd. En ny undersøgelse slår fast, at mere end halvdelen af dem beskæftiger thailandske prostituerede. Link til video: http://www.tv2lor...vId=504168 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 18/09-2009 01:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Jeg beklager dybt at jeg har skrevet i denne traad, som jo i bund og grund handler om LUDERE........ Til den store Baron. Bitter, nej jeg er lykkelig, ang. lyseroede briller saa tror jeg at det skyldes at jeg ikke kommer paa luderbar'erne. Om jeg kunne faa det til at fungere i DK eller ej kommer ikke sagen ved, jeg blev forelsket i en pige som tilfaedigvis boede i Thailand ( En paen pige ) ![]() Det du skriver om " uvidene " maend, jamen det er jo praecis det samme jeg skriver...... Glemte lige at skrive : Min kone er godt uddannet...... ![]() Man skal passe paa med at vaere for lykkelig her paa DTW........jeg kan hoere jantelovens klokker ringe i det fjerne ! Redigeret af Dream d. 18/09-2009 01:38 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/09-2009 01:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Og hvad er så Definationen på en pæn pige????
Redigeret af jesperfrb d. 18/09-2009 01:57 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det gør jeg også snart
Hvorfor er du så negativ over for Thaier?
Husk på det er altså ikke alle der er som du får det til at lyde, din udmeldning siger hvis mere om dig selv, Synes ikke du kan være det bekendt