Se indlæg
 Udskriv debat
Massageklinikker
risbaronen
jesperfrb skrev:
Og hvad er så Definationen på en pæn pige????

en pige med noget der svarer til en 9. klasses afgangseksamen hvis højeste ønske er at leve sammen med en afdanket narkoman og aktiv alkoholiker som ikke kan sigte med en luftpistol og som er nødt til at flytte heletiden fordi han gør sig så upopulær alle steder han opholder sig

janteloven er noget der er opfundet af folk der ikke synes de bliver behandlet af andre som de selv mener de har fortjent
så piv du bare over at jantelover er så hård ved dig... vor herrebevares

og selvfølgelig kommer du ikke på luderbarene du skulle jo nødigt risikere at blive smidt ud på røv og albuer nu når konen skal til at forsørge dig med sit nye flyttefirma GrinPfft
Redigeret af risbaronen d. 18/09-2009 02:57

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
Sarah skrev:

SELVFØLGELIG skal de behandles som vi gerne selv vil behandles...det er vidst det man kalder ligeværd...
Men dream blir VED med at tale ned om prostituerede...

Ja og det bliver jeg ved med saa laenge traaden handler om dette afskum, at bo sammen med en luder...saa er der sq ikke meget at skrive hjem om..

De fleste ludere snyder og bedrager saa saeden loeber ud af dem..FAT DET DOG !!!
Redigeret af Dream d. 18/09-2009 03:02

Dream
Syntes da eller at du er noget fraek Mr. Baron. personlige beskyldninger skorter det heller ej paa......9 kl. hva' fanden ved du om det....din TROLL............du er sq da en smule trist at hoere paa....faa dig et lykkeligt liv.

Ang. at have boet forskellige steder i Thailand kunne jo ogsaa vaere at man gerne vil opleve det hele........men flytter dog ej mere efter at ha' KOEBT hus........Pfft
Redigeret af Dream d. 18/09-2009 03:10

risbaronen
nå er jeg begyndt at irretere dig..? måske lige så meget som du irreterer mig når du nedgør andre menesker

men det er måske janteloven jeg kan mærke ?

så længe du ikke vil komme med nogen detaljer om din kones lange videregående akademiske universitets uddannelse så tror jeg ikke på at den overstiger en 9. klasses afgangs eksamen.. men du kan jo bare modbevise det hvis du vil/kan du har jo ikke noget imod at fortælle om hendes bankforretninger så hvorfor ikke

og mit liv fejler skam ikke noget jeg er fint lykkelig her i dk.
Redigeret af risbaronen d. 18/09-2009 03:19

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Sarah
Dream skrev:
Sarah skrev:

SELVFØLGELIG skal de behandles som vi gerne selv vil behandles...det er vidst det man kalder ligeværd...

Ja og det bliver jeg ved med saa laenge traaden handler om dette afskum, at bo sammen med en luder...saa er der sq ikke meget at skrive hjem om..

De fleste ludere snyder og bedrager saa saeden loeber ud af dem..FAT DET DOG !!!

Jeg er SÅ ligeglad med hvad din kone laver, har og uddannelse og lån i banken...
Men det pisser mig den grad af at du blir VED med at tale så nedsættende om andre mennesker,- og er så skide selvhøjtidlig. Hverken du, din kone eller jeg er bedre eller mere værdige mennesker end de piger der arbejder i baren..
Jeg kender en del piger,-både tidligere og nuværende bar piger i Pattaya. Og JA der er dem der svindler,- men som regel gør de det af nød,-og fuck hvor er der mange af dem der blir taget ved røven af farang-mænd også.
Men der er lige så mange iblandt dem der vitterlig er helt reelle piger,-
Fælles for dem alle er at de ikke har haft de super bedst vilkår her i livet,-5-6 års skolegang måske,- og det kommer du ikke så super langt med...
Og JA de kunne da sagtens "bare" arbejde på fabrik eller et eller andet...men prestigen eller NØDVENDIGHEDEN i at kunne forsørge familien er større.
Så Dream/Suk, nu stopper du altså...

Vil du også til at nedgøre børn i Afrika der sulter, eller hvad?!
Redigeret af Sarah d. 18/09-2009 05:09

savasava
Alle alkoholikere har mindreværdskompleks.
Alle med mindreværdskompleks ophojer sig selv, ved at nedgore andre.

BJ
Der er utrulig mange Thailandske ludere i DK, bare en lille by på 22000 indbyggere som AAbenraa har et bodel hvor der er udelukende Thaipiger på,
men der var bodelmutter nu dansker(hun er lige død) men en af hendes håndlangere kører det videre.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 18/09-2009 07:42
THAILAND
A DREAM COME TRUE

tiger
Dream skrev:
Sarah skrev:

Heey Dream
Jeg syntes du skulle skifte profilbillede, den indstilling du har til ludere, falder vist ikke helt i tråd med gode gamle

Jack's livsstil. Han skulle efter sigende være stor forbrugere af kvinder også ludere.

sony
Sarah skrev:
Dream skrev:
Sarah skrev:

Jeg er SÅ ligeglad med hvad din kone laver, har og uddannelse og lån i banken...
Men det pisser mig den grad af at du blir VED med at tale så nedsættende om andre mennesker,- og er så skide selvhøjtidlig. Hverken du, din kone eller jeg er bedre eller mere værdige mennesker end de piger der arbejder i baren..
Jeg kender en del piger,-både tidligere og nuværende bar piger i Pattaya. Og JA der er dem der svindler,- men som regel gør de det af nød,-og fuck hvor er der mange af dem der blir taget ved røven af farang-mænd også.
Fælles for dem alle er at de ikke har haft de super bedst vilkår her i livet,-5-6 års skolegang måske,- og det kommer du ikke så super langt med...
Og JA de kunne da sagtens "bare" arbejde på fabrik eller et eller andet...men prestigen eller NØDVENDIGHEDEN i at kunne forsørge familien er større.

Hold op hvor er det godt skrevet sarah, stort tak for det, bliver også selv så forbandede harm hvergang man ser der bliver skrevet nesættende om andre mennesker.

Men jeg fatter ikke dream / suk først skriver han at han ikke går med de piger og i anden tråd der har han haft mange piger.

BJ
Du ser aldrig en Thailandsk gadeluder som på halmtorvet og i skelbækgade,
nej de er alle sammen i stald hos et bordel, så det er logisk at de er styret af nogen, men de store bordeller
som F.eks Kakkadue Nightclub bruger næsten kun rusere og baltiske piger.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 18/09-2009 07:49
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ skrev:
Du ser aldrig en Thailandsk gadeluder som på halmtorvet og i skelbækgade,
nej de er alle sammen i stald hos et bordel, så det er logisk at de er styret af nogen, men de store bordeller
som F.eks Kakkadue Nightclub bruger næsten kun rusere og baltiske piger.
MVH.BJ

Hva så med de piger der står og venter på bussen omkring Lumpini park ved nattetid. Foran robinson på sukhumvit står de også og venter meget længe på bussen. Min kloge datter var da overbevist om,Wink de ventede på den forkerte bus.

BJ
Jeg mente i danmark, Skælbækgade og Halmtorvet ligger jo ikke i Bangkok.....vel!
Jeg er bestemt ikke i tvivl om at der er mange på gaden i Thailand.
Og til det formål er Lumphini jo som skabt til den slags ved nattetid.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
sony skrev:
Sarah skrev:
Dream skrev:
Sarah skrev:

Hold op hvor er det godt skrevet sarah, stort tak for det, bliver også selv så forbandede harm hvergang man ser der bliver skrevet nesættende om andre mennesker.

Men jeg fatter ikke dream / suk først skriver han at han ikke går med de piger og i anden tråd der har han haft mange piger.

Nu kan man ligesom ikke sammenligne afskummet af ludere med smaa stakkels undeernaerede negerboern.....og nej jeg stopper ikke, jeg er i min gode ret til at ytre mig!!! 5/6 aars skolegang, det behoever du saamaend ikke fortaelle mig, det er aabenlyst ligesaa snart disse piger aabner munden.

Sony.

Der er noget der hedder en tidshorisont, men det forbavser mig ikke at du ville misforstaa de 2 traade ..

Ioevrigt er det utrolig hvad i kan faa ud af mine indlaeg, jeg foeler mig faktisk en smule vigtig med al den responsGrin
Redigeret af Dream d. 18/09-2009 08:46

BJ skrev:
Jeg mente i danmark, Skælbækgade og Halmtorvet ligger jo ikke i Bangkok.....vel!
Jeg er bestemt ikke i tvivl om at der er mange på gaden i Thailand.
Og til det formål er Lumphini jo som skabt til den slags ved nattetid.
MVH.BJ

Okay! Men så skriv det du mener.

Og jo der har stået thaipiger og ladyboys på både Skelbækgade og høtovet. De står bare ik så længe før de bliver lokket ned/op på klinikken, hvor der tilbydes varmt mad/bad og tryghed/beskyttelse og masser af vagter.

Noget der har imponeret mig, er den måde de udviser næstekærlighed, hjertevarme, hjælpsomhed, til deres medsøster som måske står i en livskrise.
Redigeret af d. 18/09-2009 09:14

Webmaster
Dream skrev:

Kære Dream,

Du må have haft en meget grim oplevelse med en luder og det er fair nok. Brændt barn skyr ilden.
Ikke ligesom gode gamle Suk som ikke var bange for nærkontakt med en luder i ny og næ (link).

Skal vi ikke prøve at behandle og omtale alle mennesker uanset erhverv, skolegang og fortid med et minimum af respekt ? Tvivler på at hovedparten af jordens befolkning ville lave hvad de laver hvis de havde andre muligheder, uanset om de så er luder eller overlæge.

Jeps, min private mening - ikke udtalt som admin.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk

http://www.dansk-...post_24310

Det link er lige morsomt hvergangGrinPfft

Dream
Webmaster skrev:
Dream skrev:

Kære Dream,

Du må have haft en meget grim oplevelse med en luder og det er fair nok. Brændt barn skyr ilden.
Ikke ligesom gode gamle Suk som ikke var bange for nærkontakt med en luder i ny og næ (link).

Skal vi ikke prøve at behandle og omtale alle mennesker uanset erhverv, skolegang og fortid med et minimum af respekt ? Tvivler på at hovedparten af jordens befolkning ville lave hvad de laver hvis de havde andre muligheder, uanset om de så er luder eller overlæge.

Jamen Webmaster dog......Tidshorisonten

Hvorfor skal der laegges laag paa min nuvaerende mening om ludere ?

I min tid med damesjov i bla. Pattaya siden '89 er jeg blevet frastjaalet 2 mobilos og 7000 THB, saa det er saamaend ikke der skoen trykker, jeg kunne jo bare lade vaere med at drikke mig saa stiv. Nae der hvor skoen trykker er at de fleste ludere har et minimum af inteligens...

ps. Fint nok at i roder op i de gamle arkiver..5555555. sidder sq og smaa-smiler lidt for mig selv nu....
Redigeret af Dream d. 18/09-2009 10:13

krydolf
Webmaster skrev:
Dream skrev:

Kære Dream,

Helt rigtigt. Den stakkels vildførte Dream. Han har nok mareridt om natten. Selv kender jeg flere luddere i Pattaya som er dejlige og ærlige piger, men sådan nogle kender Dream ikke. De har såmænd ikke noget særligt i mod deres job, faktisk har de det for det meste ganske sjovt.
Nu ved jeg jo ikke hvem Dream er, men han minder mig lidt om hovedpersonen i "Præsten fra Vejby". Han stod på prædikestolen hver søndag og tordnede mod utugt og manglende moral. Resten af ugen lå han i klitterne med en kikkert og udspionerede de unge piger når de klædte sig af på stranden. En morsom men også tankevækkende person. Altså ham præsten. Grin
Redigeret af krydolf d. 18/09-2009 10:21
Man kan godt drikke uden at more sig.

Dream skrev:

I min tid med damesjov i bla. Pattaya siden '89 er jeg blevet frastjaalet 2 mobilos og 7000 THB, saa det er saamaend ikke der skoen trykker, jeg kunne jo bare lade vaere med at drikke mig saa stiv. Nae der hvor skoen trykker er at de fleste ludere har et minimum af inteligens...

ps. Fint nok at i roder op i de gamle arkiver..5555555. sidder sq og smaa-smiler lidt for mig selv nu....

ja for det er jo super intelligent at drikke sig så fuld at man åbenbart ikke aner hvad der sker omkring sig selv når man er sammen med en pige i pattaya. Tsk tsk

Siger meget mere om dig end pigerne, de må vel have følt at du var ubehagelig og tænkt fuck dig? Hvis du er lige så slem irl som du er her når du er pisse fuld forstår jeg dem godt. som nam na!
Redigeret af d. 18/09-2009 10:25

Webmaster
Dream skrev:

Ja det var måske lige under bæltestedet at hive det gamle indlæg frem. Men det beviser vel meget godt hvordan den enkelte kan skifte mening med tiden ;-)

Omkring intelligens, så behøver man skam ikke opsøge en luder for at finde nogle hjernedøde elementer. Det er skam også let nok mellem ikke-ludere, også herhjemme. Så det er der ingen som har eneret på. I det mindste kan man da betale en luder til at holde sin kæft.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: