Se indlæg|
Bo i det skønne Hua Hin???
|
|
| AalborgQ |
Lagt på d. 19/09-2009 08:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej. Vi har boet på Fulay Guesthouse, det var ok og billigt, dejligt med vandets skvulpen. Nu tænker vi om der er noget lignende i nærheden. Nogen der har et bud?? Det der med at det er billigt, hyggeligt og selvfølgelig i orden med rengøring og sådan, er en selvfølge. Vi tager derned sidst i december og 4 uger frem |
|
|
|
| VicArt |
Lagt på d. 19/09-2009 20:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Vi har et stort 2 etage hus som er ledig i Hua Hin. ca 8 min fra byen. 3 værelser 3 bad, stor swimmingpool (salt). 2000 kr. per uge, kontakt hvis det har nogen interesse. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/09-2009 21:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Leng hotel i den skandinaviske gade Soi 67, lige efter Marriot, svensk eget, har jeg fået anbefalet hotellet her på DTW, og kan absolut anbefale hotellet efter at have afprøvet det. Swimmingpool, 200 meter til stranden, ca. 500 meter syd for Hilton, stille og rolig gade, ingen musik om aftenen. lavsæson 650 bath for dobbeltværelse, 1.300 højsæson. Se deres hjemmeside. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2009 11:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
2000 kr for en uge, det er da vist lige i den meget dyre ende, det må da være en skrivefejl Et alm hus koster mellem 800 dk og 1000 dk pr MÅNED, dog ikke med pool, men lejlighed med tilhørende pool internet osv. fåes for 15000BATH pr md.![]() MVH NID Har været i Hua-Hin 5 gange i år, og har så kun 2 gange tilbage i dette år ![]() |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 20/09-2009 17:57
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
hvor ligger de huse til 800 til 1000 kr i hua hin om man må spørge.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2009 18:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
De ligger både her og der men hvis du er interesseret kan jeg da godt skaffe dig sådan et hus, men du kan da bare skrive en PM til mig så finder jeg et sted til dig, vil finde ud af det næste gang jeg skal afsted, det bliver 15 okt, det er ikke svært skulle jeg hilse ![]() MVH NID: Det kunne være at man kunne tjene penge på dette her, det har jeg ikke tænkt før ![]() |
|
|
|
| VicArt |
Lagt på d. 20/09-2009 19:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Nu sammenligner du jo en Mercedes med en skoda, eller en elefant med en mus, Nid. Et alm hus for dig til 800kr, fortæller lidt selv hvad man får for pengene. Et stort hus som vi tilbyder er der plads fra 1 stor eller til 3 familier. En måned er altid dyrere end langtidsleje. Men ikke mere end Fulay Guesthouse pris. Der må man kun bo maks. 2 per. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 20/09-2009 19:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
har selv søgt i hua hin for et stykke tid siden og det var meget svært at finde noget under 15000 baht se evt her ved da godt at de skal tjene på at være mellemmand er det noget i den stil du har på hånden og det tror jeg næppe på det er http://www.huahin...search_cri ............for det er noget ala den stil vi har kigget efter.. og de priser som du snakker om, er selv meget svært at finde noget her i cha am ........jeg tror du tænker på towhouse eller hvad..men du du kan vel fortælle mig/os hvilken soi de evt ligger på det ville da være en nyttig viden til os alle.... er tit hua hin så jeg slår da bare lige smut ind og kigger. så kom med nogle steder evt tæt på hvad og hvor langt fra hvad.......
Redigeret af dutling68 d. 20/09-2009 20:00 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.