Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Bøsser i Thailand
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/09-2009 16:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
hanspeter skrev: sorry er fuld ny haha Jeg vil så også have en lille en på, har lige set på mit skema, at jeg først har fri på næste søndag. |
|
|
|
| Djengis |
Lagt på d. 24/09-2009 18:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
JD skrev: Hvis jeg husker korrekt fra mine vilde og noget yngre dage i København, så var det faktisk nemt at score damer på f.eks. Pan og Madame Arthur! Måske det samme er tilfældet på Bangkok bøsse-barer? JD Hehe - go tanke.. men de fleste der kommer på BKK homo barene er ikke heeeelt kvinder endnu..
Det gælder om at nyde livet mens man har det
![]() |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 24/09-2009 19:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
JD skrev: Hvis jeg husker korrekt fra mine vilde og noget yngre dage i København, så var det faktisk nemt at score damer på f.eks. Pan og Madame Arthur! Måske det samme er tilfældet på Bangkok bøsse-barer? JD Jo jeg var også en del på Pan for et par år eller fem siden og der var masser af piger PS. Velkommen tilbage ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 24/09-2009 19:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
risbaronen skrev: JD skrev: Hvis jeg husker korrekt fra mine vilde og noget yngre dage i København, så var det faktisk nemt at score damer på f.eks. Pan og Madame Arthur! Måske det samme er tilfældet på Bangkok bøsse-barer? JD Jo jeg var også en del på Pan for et par år eller fem siden og der var masser af piger PS. Velkommen tilbage ![]() Ha Ha ..Ja det var sgu tider ! og som regel 2 stk af gangen , og så en tur på Winsor Bar inden vi skulle hjem til lidt ekstra "hygge"
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 24/09-2009 19:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Ja, det var/er fordi pigerne tror sig i sikkerhed for grimme liderlige hetero-fyre blandt alle bøsserne, men det er de bare ikke! JD PS: Tak... ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.