Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja der skal ikke mere til end det her..
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RZluAhQXfVw&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RZluAhQXfVw&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>
ja den ligger i indslag #1 men du kan ta en virtuel gåtur rundt i byen med en fugur, der også kan dreje 360gr rundt
det er spændene, find den på google for jeg kan ikke lige huske linket.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 28/09-2009 07:43
BJ skrev:
ja den ligger i indslag #1 men du kan ta en virtuel gåtur rundt i byen med en fugur, der også kan dreje 360gr rundt
MVH.BJ
map jack er også god,der kan man gå rundt de fleste steder,men den er lidt gammel
Dog ikke Ezal, og det er dejligt. for det er hamer ireterende at alle de bartøser står og råber efter en,
bare man går forbi baren hvor de arbejder.
MVH.BJ
BJ skrev:
MVH.BJ
map jack er også god,der kan man gå rundt de fleste steder,men den er lidt gammel
Jamen det er muligvis den, hvis der er sådanne blå pletter hvor man tar sine skridt , ja så er det nok den samme vi snakker om.
MVH.BJ
BJ skrev:
Dog ikke Ezal, og det er dejligt. for det er hamer ireterende at alle de bartøser står og råber efter en,
bare man går forbi baren hvor de arbejder.
MVH.BJ
sæt computeren på mute, og nøjes med at kige på dem