Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
Jens Ole
Hej allesammen.

Jeg har nu haft den "fornøjelse" at læse indlæggende på DTW i ca 2 år ( været medlem i ca 1 år).
Jeg syntes at tonen er blevet mere og mere " hadsk" siden jeg startede med at læse herinde.
Visse personer , ingen nævnt , ingen glemt , har det med KUN at se det negative i Thailand og thailandske piger.
Jeg vil på ingen måde kalde mig expert i thailandske forhold,men ken der dog en hel del både i Thailand og her i Danmark.
Jeg er naturligvis ikke blind for de ting der sker i Thailand,men heller ikke mere naiv end at jeg også ved at de samme forhold også gør sig gældende herhjemme med danske piger.
Forskellen ligger jo nok bare i , at de danske piger, ofte er lidt smartere end manden.
Dette er ikke for at nedgøre danske piger , men blot for at fortælle at man kan blive"snydt"hvorsomhelst.

Måske er vi mænd blot for dumme , når vi forelsker os , og derved brænder nallerne , for derefter at give andre skylden,for selvfølgelig er vi jo ikke dumme ifølge vores egen mening.

Når jeg læser indlægget , hvor Josefine søger skuespillere , bliver jeg lidt harm , når man blot laver fis med det.
Mange thaipiger laver skuespil for at overleve , så de har jo en grund til det.
Mange danske mænd(nu snakker jeg kun om Pattaya) er da også utrolige skuespillere.Vi kan det hele,smider os om med penge og spiller konger. Hvad er det lige vores grund til det er ????.

Jeg håber at man fremover vil holde en mere neutral indstilling til tingene og diskuterre tingene ordentlig,hvilket jeg har savnet i lang tid. Vi har alle gode og dårlige oplevelser,hvadenten vi er i Danmark eller Thailand , men at man ligefrem KUN har dårlige oplevelser om thaipiger,er en ting vist rimelig klart: Så har man selv været forskyldt i det.

Mvh
Jens Ole ( en person som ikke dømmer folk på forhånd )

http://www.bws.dk
Jao chai
Hørt, kort sagt!

Saendaeng
Jens Ole ,Kan kunne give dig fuldstændig ret.!!
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Johnson
come on...Vi har kun det skæg vi selv sidder på...

der skal da være plads til en lille sjov kommentar uden at det skal tages så alvorligt og højtideligt...

er sikker på at Josefine nok skal få de henvendelser der måtte være at hente her...

hvor er den danske humor på vej hen?? døde den da Finn Nørbygaard gik fallit??

Jens Ole
Johnson skrev:
come on...Vi har kun det skæg vi selv sidder på...

der skal da være plads til en lille sjov kommentar uden at det skal tages så alvorligt og højtideligt...

er sikker på at Josefine nok skal få de henvendelser der måtte være at hente her...

hvor er den danske humor på vej hen?? døde den da Finn Nørbygaard gik fallit??

Enig Johnson. selvfølgelig skal humoren være her,men syntes du selv at det er god humor , at høre det samme 100 gange. Det er ikke humor i min verden Shock

Mvh
Jens Ole

http://www.bws.dk
rinpoche
Jens Ole skrev:

Visse personer , ingen nævnt , ingen glemt , har det med KUN at se det negative i Thailand og thailandske piger.

Og så er der "the thai apologist brigade" som entydigt forsøger at udlægge alt thai til noget positivt.
Verden er ikke sort/hvid, der er alle graduationer af gråt indblandet, og begge hardliner fraktioner har vel dybest set forstået lige lidt.

Hilux
Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har anbefalet dette form til andre - hvilket jeg jeg gjorde meget før i tiden. Jeg kan kun give Jens Ole fuldstændig ret. I øjeblikket er det er stort set underordnet hvad en tråd drejer sig om, den bliver hurtigt drejet ind i det samme emne hver gang - af stort set de samme personer. Dette giver ikke mig - og muligvis heller ikke andre - den store lyst til at bidrage med indlæg. Dette håber jeg dog kan blive undtagelsen...... men ellers bliver jeg nok heller ikke særlig overrasket over det.

Hilux

Anonym Bruger
Kun give dig retSmile tak for det, min kone i Thailand er utrolig blufærdig, tak for det, så det er ikke alle Thaier der er ens skulle jeg hilse at sige, hvis man har problemer med Kvinder i Thailand TJA så prøv at kigge indad, det er jo nok der problemet ligger, hvorfor er der flere herinde der bare har kritik i forhold til damer???????? det er måske fordi folk ikke er kloge nokSad bare føre sig frem i alkohol tåger, tror man ejer hele , gud fader bevars, skam JER, I er selv ude om det, har prøvet før at be`om mere posetive udmeldinger, hvor bliver DE af??????? Men det er der tilsyneladende ikke plads til herindeAngry MVH NID

JD
rinpoche skrev:
Jens Ole skrev:

Og så er der "the thai apologist brigade" som entydigt forsøger at udlægge alt thai til noget positivt.
Verden er ikke sort/hvid, der er alle graduationer af gråt indblandet, og begge hardliner fraktioner har vel dybest set forstået lige lidt.

Nemlig, ja...

Der er to fraktioner, strammere og slappere, bløde og hårde, frække og kedeligt ordinære.

De to blokke vil aldrig, aldrig kunne mødes i enighed, men derfor kan man vel godt prøve på bedste buddhafacon at lade de to modsætninger bidrage med det de kan I FRED OG RO og harmonisk samværd, og lade fraktionerne producere en avanceret syntese af viden og synspunkter om det fantastiske land som Thailand jo vitterligt er.

En syntese, folkens, lad modsætninger mødes og nyt opstå, peace!Wink

JD

PS: Glor "Woodstock, 3 days of peace, music and harmony", bliver helt skæææv bare af musikken!
Redigeret af JD d. 28/09-2009 21:35

JD:
Det er jo rart at se du skriver at Thailand er et fantastisk land - dermed mener du jo også som mange andre herinde at Pattaya er fantastisk Grin
Godt du indrømmer det Wink så er vi jo helt enige alligevel.....

huratho
Hej
Jeg hører ikke til de som er så begejstret for Pattaya med fest og farver.
Jeg er mere til en stille og rolig liv sammen med min lille fam.
Derudover forsøger jeg/vi at forsøde tilværelsen for nogle elendig stillede børn på en glemt skole her i det nordlige, www.aidsboern.dk
Selvom jeg efter hånden har boet her i 15 år og blevet en del af "familien" her på gaden, betragter jeg mig stadig som gæst (jeg har jo selv valgt at bosætte mig her) som forsøger at leve efter landets love og regler og prøver at efterkomme landets kultur.
Husk man bliver ikke større af at nedgøre andre.
Hilsen Hugo
Redigeret af huratho d. 29/09-2009 02:30
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

helgegedser
Kan kun give dig ret, Jens Ole. Og også Hilux - som du nævner, man har ikke megen lyst til at bidrage. Der er nogle få som kun kan fortælle om at alle thaikvinder er ludere og vi faranger som bor i Pattaya er idioter. Jeg har boet her mere end 10 år og lever et normalt familieliv og regner mig ikke for mere idiot end dem. Faktisk tror jeg at de må have en kedelig tilværelse. De har åbenbart ikke andet indhold i tilværelsen end sidde ved computeren og være sur og negativ.
Mvh

Dream
Og saa er der dem der ynder at misfortolke eens indlaeg, dem findes der en del af her paa DTW, saa jeg ved ikke lige hvem der keder sig mest !

Vent at se, dette indlaeg vil blive haglet ned..........man skal jo ikke tro at man er/ved noget som helst om Thailand.....FY FY..

Johnson
det sjovt så travlt folk har med at tage tingene til sig...siger man noget kritisk om Pattaya, er det åbenbart en skarp kritik af alle som bor og rejser der?? fat det nu, helt ærligt, det er ikke en kritik af jer...

men så må der jo være noget om snakken el. ??

dvs. hvis jeg kritisere alle biler lavet af "SKODA", så er det dermed også ens betydning med at jeg synes alle som kører "SKODA" er nogle idioter??

tænk jer nu om for fanden..

som sagt handler det ikke om at nedgøre for at nedgøre...men ganske enkelt bare en mening??

man kan jo spørge sig selv hvorfor folk pludselig går i så skarp forsvars position...

menneskets psykologi er sjov...især bag PC skærmen...

JJ

B
Jeg har ikke brugt det her forum særlig længe, men jeg må da indrømme at den her mudderkastning gør siden ret useriøs.
Jeg troede det her var et sted hvor man kunne formidle, dele erfaringer og snakke med andre, som også har en tilknytning til thailand.
næsten alle de indlæg man læser er der dumme kommentarer og nedgørende bemærkninger.
Hvis folk ikke kan li thaier og thailand hvorfor har de så en kæreste/kone/mand fra det pågældende land eller rejser der til ofte?

personligt tror jeg ikke jeg kan få meget ud af dette forum på nettet og vil søge andre sites

swed
B skrev:
Jeg har ikke brugt det her forum særlig længe, men jeg må da indrømme at den her mudderkastning gør siden ret useriøs.
Jeg troede det her var et sted hvor man kunne formidle, dele erfaringer og snakke med andre, som også har en tilknytning til thailand.
næsten alle de indlæg man læser er der dumme kommentarer og nedgørende bemærkninger.
Hvis folk ikke kan li thaier og thailand hvorfor har de så en kæreste/kone/mand fra det pågældende land eller rejser der til ofte?

personligt tror jeg ikke jeg kan få meget ud af dette forum på nettet og vil søge andre sites

Farvel Grin
Swed

Dennis Damgaard
Hørt Jens Ole du kan bare gøre lige som mig tag dine filter Briller på det er altid de samme mennesker der kommer med sin galle her inde jeg kan slet ikke forstå hvad
De lave i Thailand men jeg tror at de har haft mange dårlige oplevelser med Thai piger
Jeg har ondt af de mennesker. Når i må have en god dag Hej

www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
BJ
Problemet med dem der sidder og nedgør PATTAYA og pigerne i PATTAYA,
er at flere af dem aldrig har været der, og hvis man aligevel ikke ønsker at rejse dertil
hvorfor så blande sig i debatten og så bare nedgøre PATTAYA, istedet for at holde sin K...
og så tror jeg mange af dem simpelthen ikke tør at komme i PATTAYA pg. dens rygte
men som sagt har man ikke været der eller agter at gøre det så bland jer for fanden uden om
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

latour82
Ja jeg er så en af de "oldgamle" her på forummet.

Jeg har med vantro fulgt udviklingen her på siden, der var da også kraftige meningsytringer før i tiden, men nu syntes jeg at alt bliver kværnet i stykker.
Et banalt indlæg bliver hurtigt vendt om til hadske angreb, sjovt nok er det den samme klike som ødelægger alt.

På et tidspunkt har de så fået deres portion røde prikker og så er de udelukket, for så at genopstå under et nyt brugernavn kort tid efter, nyt brugernavn, men samme dårlige indstilling til hvordan man taler til andre mennesker.

Derfor er jeg ikke aktiv her mere, om det er et tab er jo op til den individuelle person, men jeg har da trods alt snart 10 års ågteskab med den samme Thaikvinde og en del rejser til Thailand bag mig, så jeg har da måske en smule indsigt som kunne være nyttig for en evt. ny i klubben.

Nå men det var så mine 5 minutters taletid, hav en god dagWink

Niels

Natasha
Jeg er helt enig Jens Ole. Alle debaterne ender altid med det samme, og folk der kommer op og skændes. Og altid de samme mennesker.

Natasha

Spring til debat: