Se indlæg|
Flybillet i December måned
|
|
| K K |
Lagt på d. 12/08-2004 20:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hej! Er der nogen af jer der ved hvad det koster for flybillet med thai airways i start af december måned?? på forhold takk! |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2004 21:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa jk Jeg ved ikke hvad den koster i starten af december, men jeg skal afsted den 24/12 og det skal jeg give 9350 kr. med skat. Det er nok lidt biligere på det tidspunkt du skal afsted. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/08-2004 21:15
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Prøv at kik på http://www.flybil... John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2004 21:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davser jk Der er vist kun de dyre billetter tilbage,jeghar ledt med lys og lygte efter dem, så jeg fik 2 stk til den 29 november til 6200 men jeg ved ikke om der er flere tilbage,flere på nettet siger de har billetter,men når man så prøver at få dem ,er de lige pludselig væk, rejsebamsen |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 12/08-2004 21:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Okay tak for jeres svar!! 6200??? Wow det må man nok sige!! Billigt!!!!! så skal du væk fra kold hva?? hehe!! hvor lang tid skal du være der??![]() |
|
|
|
| Jamjuree |
Lagt på d. 12/08-2004 21:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Ca 7500 kr indtil 11 december |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/08-2004 03:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davser jeg skal væk til den 29 december men du kan sikkert godt finde billetter ut til thailand, men det er svært at komme hjem igen men spørg i thai travel og se hvad de kan tilbyde jeg så lige en sige 7500 indtil 11 december men ikke hvor henne eller med hvilke selskab rejsebamsen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 13/08-2004 07:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det der gør billeten dyr og svær at få er at hjemrejsen skal ske efter 31-12. januar og februar er de 2 dyreste mrd. at rejse til og fra thailand i den billigste billet jeg har fået var thai-air i juni 4800 kr pr. person |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 13/08-2004 12:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Øv øv øv øv!!! Jeg har problem med at komme hjem fra Thailand!! Alle er udsolgt!! men det prøver at finde ud af det!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/08-2004 13:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tag en uge mere så |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 13/08-2004 14:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Altså jeg har prøvet i det der flybillet.dk alle dage fra januar til marts måned så står der udsolgt!! altså når man skal hjem igen!! Det er utroligt!! ![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 13/08-2004 14:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg havde samme problem sidste år. men prøv at ringe til kuoni rejser i hillerød, der er ansat en meget dygtig mand, så vidt jeg ved den eneste mandlige ansatte. kan desværre ikke huske hans navn, men han satte himmel og hav i bevægelse, og kendte også en del i thai air han trak på. han fandt først billeter til os i lufthansa til en rimelig pris, og 3 uger efter ringende han pluslig og fortalte at han samme rejse dage nu havde billeter til os alle med thaiair og til en billigere pris end lufthansa en forspørgsel hos thaitravel på de samme dage var prisen 1000 dyrere pr billet og hun kunne ikke garanter at pladsen var der jeg køber ikke flere billeter hos thaitravel |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/08-2004 15:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser kig herind der er billige rejser med china air http://www.brands...cwcm/page/ {0824B1F1-D954-4B00-817C-2A2F4FC970B6}.html rejsebamsen |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 10/09-2004 10:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
prøv wwww.rejsefeber.dk de har stadig billetter i december måned . B.la med SAS til 6500 kr. Venlig hilsen. Jesper |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 10/09-2004 21:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja ja men søger du på datoer i dec. så er alt udsolgt |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2004 22:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davser jesper ja jeg kan ikke finde de biletter du siger med sas rejsebamsen ![]() |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 11/09-2004 11:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg var inde og søge tirsdag og der var der ledige pladser. Med venlig hilsen Jesper |
|
|
|
| Jeed |
Lagt på d. 11/09-2004 21:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
For en måned siden fik jeg en billet til 5700 til d. 2. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















