Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
Dream
prasat skrev:
problemet med disse lange tråde er at man kun kan komme igennem 1-2 tråde inden man skal videre i dagens teksi.

men JD jeg syntes godt nok du er sunket langt ned, bare det at du kan give narkovraget ret i noget som helst, det er mig ufatteligt.

for min skyld må i gerne forsætte jeres diskutioner også i nye navne, det er altså mere underholdene end læse om visum reglerne igen og igen.

prasat

Du er sq ufattelig.................

Sjovt nok giver du mig ret i at det kan vaere anstrengene kun at laese om bla. visa...........5555555

PS. Tak fordi at vi maa fortsaette diskutionen, det var paent af dig, maaske det udloeser en lille stjerne i din DTW bog.......slik slik....
Redigeret af Dream d. 01/10-2009 02:37

prasat
det må gøre ondt det på dig det indlæg siden du skal kommentere det hele 2 gange.

og nej jeg har ingen forhåbninger om at få nogle stjerner, og røde pletter hvorfor skulle jeg få det??

jeg er ikke personlig i mit indlæg og fatter slet ikke hvorfor du kommentere det på denne måde, de linier som du har fremhævet er skrevet til JD og ikke dig.

og lige til slut jo 1 års forbrug af kokain skader åbenbart hjernen også 20 år efter, men du tror måske at det hjerne du smadre vokser ud igen og det er derfor du konstant løber rundt med tømmermænd, nu er jeg ikke selv læge men mit gæt ville være at dine tørremænd kom af et overforbrug af alkohold.

prasat

Dream
Jeg har aldrig laest noget som var mere personligt.........[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley025.gif[/img] is not a valid Image.

Naa, men jeg kan ta' det.Pfft

Om jeg har/havde toemmermaend/toerremaend , hvad fanden i helvede ved du om det !!!
Redigeret af Dream d. 01/10-2009 07:49

swed
prasat skrev:
det må gøre ondt det på dig det indlæg siden du skal kommentere det hele 2 gange.

og nej jeg har ingen forhåbninger om at få nogle stjerner, og røde pletter hvorfor skulle jeg få det??

jeg er ikke personlig i mit indlæg og fatter slet ikke hvorfor du kommentere det på denne måde, de linier som du har fremhævet er skrevet til JD og ikke dig.

og lige til slut jo 1 års forbrug af kokain skader åbenbart hjernen også 20 år efter, men du tror måske at det hjerne du smadre vokser ud igen og det er derfor du konstant løber rundt med tømmermænd, nu er jeg ikke selv læge men mit gæt ville være at dine tørremænd kom af et overforbrug af alkohold.

prasat

Opfør dig dog som en mand , alle der følger debaten bare lidt ved du ikke kan fordrage Dream/Suk, og det er da tydeligt at det er ham du kalder narkovrag, istedet gemmer du dig bag sætningen , det var til JD, snup en tudekiks og ta en sæk over hovede så kan ingen se hvor du gemmer dig
Swed

bagerbager
swed skrev:
prasat skrev:

prasat

Opfør dig dog som en mand , alle der følger debaten bare lidt ved du ikke kan fordrage Dream/Suk, og det er da tydeligt at det er ham du kalder narkovrag, istedet gemmer du dig bag sætningen , det var til JD, snup en tudekiks og ta en sæk over hovede så kan ingen se hvor du gemmer dig
hvis man omtaler forhendværende bar piger som ludere så kan man vel også omtale forhendværende narkomaner som narkovrag. hvad er forskelden????

Dream
Bagerbager.

Du skriver og roeven gaar, jeg omtaler ikke x barpiger som ludere..........jeg omtaler barpigerne som ludere, saa lad vaere med at ta' noget fra min pen og lave det om......

Har aldrig vaeret narkoman.........jeg syntes kraftedme i er grove, fy for satan...........

Du traenger da vist snart til at komme til pattaya og bolle en luder hva' ?

swed
Svar til BagerBager
Om man kan lide det eller ej er en bar girl en luder, og det er min mening at ludere , alkoholikere og narkomaner er det resten af livet , bare ikke aktive. men der er da ingen mening i at kalde luderen for udbollet,udblokket afdanket eller ligende, udover at fornærme en person offentligt, og det samme med narkomanen og alkoholikeren, og alle der har været en af de 3 ting er nødvendigvis ikke vrag
Swed

bagerbager
Dream skrev:
Bagerbager.

Du skriver og roeven gaar, jeg omtaler ikke x barpiger som ludere..........jeg omtaler barpigerne som ludere, saa lad vaere med at ta' noget fra min pen og lave det om......

Har aldrig vaeret narkoman.........jeg syntes kraftedme i er grove, fy for satan...........

du er ikke nævnt men føler dig aligevel truffet. og ja jeg skal snart til pattaya og købe barpiger igen

Dream
BB.

Om jeg foeler mig truffet, jeg kan da ikke andet.

Det tunge skyts er rettet mod mig og hvad jeg lavede for 20 aar siden......Lad nu vaere med at staa at gemme dig bag fo
rhaenget......selvfoelgelig var din nedladene komentar til mig..

PS. Er du en jydsk buschauffoer ?

bagerbager
Dream skrev:
BB.

Om jeg foeler mig truffet, jeg kan da ikke andet.

Det tunge skyts er rettet mod mig og hvad jeg lavede for 20 aar siden......Lad nu vaere med at staa at gemme dig bag fo
rhaenget......selvfoelgelig var din nedladene komentar til mig..

PS. Er du en jydsk buschauffoer ?
ja jeg er jydsk og er buschauffør

JD
Jeg synes nu ikke jeg giver nogle mere ret end andre, det er vel alle mod alle efterhånden, ikke?

Mon ikke det var på tide at få låst, lukket og slukket her?

Jeg har tømmermænd idag, og vil ha' fre' og ro!Cool

JD
Redigeret af JD d. 01/10-2009 11:02

risbaronen
Dream skrev:
Bagerbager.

du omtaler xbarpiger som afdankede ludere og du skriver også gerne om hvor dumme de er og du holder dig heller ikke tilbage med at svine deres mænd til til pga. deres kones fortid.. og det er sjovt at du som gammel junkie har så travlt med at nedgøre andre pga. deres fortid

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
risbaronen
Dream skrev:
Fordi man i tidernes morgen har leget lidt med sne i 1 aars tid saa er man et narkovrag her 20 aar efter........syntes at den er noget billig.

Men til Risbaronen, Abekatten og Prasat, var det virklig det eneste i lige kunne kradse i, vorherre bevars...

Sjovt nok turde i ikke at saette navn paa hva', har i ingen nosser siden jeres bralder skal pakkes ind eller er i bange for den stygge prik.........totalt til grin........Grin

Baron.

Lidt ynkelig at i mange af dine indlaeg skriver du : Det syntes jeg ogsaa, faa dig en mening..........kom paa banen...........B)

fordi jeg i to indlæg i denne tråd giver en anden ret så har jeg ikke en mening selv ? jeg synes at jeg i mange andre tråde har præsenteret dig for min mening og jeg har ikke holdt mig tilbage med at skrive lige så grimt til dig som du skriver til andre

og tro mig det var mere end en gang at jeg var lige ved at skrive hvem narkovraget var men jeg har prøvet her de sidste dage at holde en lidt pænere tone herinde så tænkte at både du og alle andre vidste godt hvem det var så der var ingen grund til at skrive det

så for at bruge dit eget udtryk : hvis det er eneste du kan kradse i så er det sgu lidt ynkeligt
Redigeret af risbaronen d. 01/10-2009 11:19

risbaronen
risbaronen skrev:
Dream skrev:
Fordi man i tidernes morgen har leget lidt med sne i 1 aars tid saa er man et narkovrag her 20 aar efter........syntes at den er noget billig.

Men til Risbaronen, Abekatten og Prasat, var det virklig det eneste i lige kunne kradse i, vorherre bevars...

Sjovt nok turde i ikke at saette navn paa hva', har i ingen nosser siden jeres bralder skal pakkes ind eller er i bange for den stygge prik.........totalt til grin........Grin

Baron.

Lidt ynkelig at i mange af dine indlaeg skriver du : Det syntes jeg ogsaa, faa dig en mening..........kom paa banen...........B)

fordi jeg i to indlæg i denne tråd giver en anden ret så har jeg ikke en mening selv ? jeg synes at jeg i mange andre tråde har præsenteret dig for min mening og jeg har ikke holdt mig tilbage med at skrive lige så grimt til dig som du skriver til andre

og tro mig det var mere end en gang at jeg var lige ved at skrive hvem narkovraget var men jeg har prøvet her de sidste dage at holde en lidt pænere tone herinde så tænkte at både du og alle andre vidste godt hvem det var så der var ingen grund til at skrive det

så for at bruge dit eget udtryk : hvis det er eneste du kan kradse i så er det sgu lidt ynkeligt

hvad er man hvis man er blevet tilkendt førtidspension da man er ude af stand til at arbejde pga. stoffer... hvis ikke man er narkoman så er man vel socialbedrager

Dream
Kalder du mig for gammel junkie ? Du aner ikke hvad du taler om......

Socialbedrager.....hmmmm, jeg forstod saamaend bare at dreje den saa jeg vandt........Pfft

Kent26
Konklusionen må være, at en thailandsk barpige aftvinger langt større respekt end et dansk narkovrag og socialbedrager.

risbaronen
Dream skrev:
Kalder du mig for gammel junkie ? Du aner ikke hvad du taler om......

Socialbedrager.....hmmmm, jeg forstod saamaend bare at dreje den saa jeg vandt........Pfft

lige som du har din mening om ludere og xludere så har jeg min mening om folk der er ude af stand til at klare sig selv pga. stoffer

at du prøver at dreje den over på at du fik din FP på falsk grundlag giver jeg ikke meget for... jeg tror ikke på det men du har ret, jeg ved det ikke det er bare min mening
Redigeret af risbaronen d. 01/10-2009 11:49

risbaronen
Kent26 skrev:
Konklusionen må være, at en thailandsk barpige aftvinger langt større respekt end et dansk narkovrag og socialbedrager.

kig her suk

jeg giver dig fuldstændig ret kent26

Boes
JD skrev:
Jeg synes nu ikke jeg giver nogle mere ret end andre, det er vel alle mod alle efterhånden, ikke?

JD

Ja det var ogsaa en haard dag for dig i sandkassen igaar. Du vil ikke blive savnet Frown
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

swed
Boes skrev:
JD skrev:

JD

Ja det var ogsaa en haard dag for dig i sandkassen igaar. Du vil ikke blive savnet Frown

Skriv JEG vil ikke , du taler jo ikke for alle
Swed

Spring til debat: