Se indlæg|
Opsætning af menu kort ?
|
|
| thainielsen |
Lagt på d. 29/09-2009 08:56
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
En af mine venner vil åbne en restaurant. Han har bedt mig om at lave hans menu kort. Hvordan sætter jeg det op? Skal jeg bruge Word Excel, eller? Hører meget gerne jeres bud
Venligt
TH ... PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 29/09-2009 09:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
thainielsen skrev: En af mine venner vil åbne en restaurant. Han har bedt mig om at lave hans menu kort. Hvordan sætter jeg det op? Skal jeg bruge Word Excel, eller? Hører meget gerne jeres bud ![]() UP TO U...... god fornøjelse ![]() |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 29/09-2009 10:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Hvorfor han han bedt dig om at lave det når du tilsyneladende ikke aner hvordan du skal gribe det an? ![]() Kommer vel lidt an på hvilket type menukort han vil have, hvor mange retter - er det et take-away sted eller er det en rigtigt resturant? Hvis du har den fulde office pakke ville jeg bruge microsoft office publisher. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 29/09-2009 11:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hvis menukortet skal være med tekst og billeder, er microsoft publisher et godt program, jeg har selv brugt det til foreningsbladet her hvor jeg bor. Idag bruger jeg gratispakken openoffice. Her legede jeg lidt med tekstbehandlingsprogrammet, her kan jeg også oprette tekst og billedrammer. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 29/09-2009 11:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Thainilsen. Det der med vandcyklen, der gælder kun om sommeren, for der er kortere om vinteren. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| gg |
Lagt på d. 29/09-2009 12:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
fjelle123 skrev: Hvorfor han han bedt dig om at lave det når du tilsyneladende ikke aner hvordan du skal gribe det an? ![]() Ja, den morede jeg mig også over :-) |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 29/09-2009 12:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Det er meget simpelt, brug det program du er fortrolig med at bruge i forvejen. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 29/09-2009 14:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Brug det du har mest erfaring i at bruge, og opsætningen kan jo have tusind muligheder, sæt fantasien igang. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| thainielsen |
Lagt på d. 02/10-2009 11:51
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
BJ skrev: Brug det du har mest erfaring i at bruge, og opsætningen kan jo have tusind muligheder, sæt fantasien igang. MVH.BJ Tak for svar, de idiotiske svar lever jeg med :-D Der er netop ikke mange muligheder, fyren ved nøjagtigt hvad han vil, det er en skriveslave, han skal bruge, jeg prøvede at lave ping pong, med ham, men nej, det var "sådan vil jeg have det", basta, man skal finde sig i meget fra gode venner. Venligt
TH ... PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/10-2009 12:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu... Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx ![]() |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 02/10-2009 14:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
kennyhawk skrev: Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu... Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx ![]() Selvom det er "lidt" uden for emnet, har jeg samme spørgsmål ![]() |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 02/10-2009 15:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
kennyhawk skrev: Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu... Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx ![]() har samme spørgsmål...ligner min ex (men det er urealitisk at dette skulle være sandt) Men tilbage til sagen... hvilke kriterier har du fået for menukortet? hvad ønsker personen? Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| thainielsen |
Lagt på d. 03/10-2009 05:40
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
kennyhawk skrev: Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu... Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx ![]() Ejeren hedder Gladys Hansen, jeg må ikke give dig hendes tlf nr. Desværre. Venligt
TH ... PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















