Se indlæg
 Udskriv debat
Opsætning af menu kort ?
thainielsen
En af mine venner vil åbne en restaurant. Han har bedt mig om at lave hans menu kort.

Hvordan sætter jeg det op? Skal jeg bruge Word Excel, eller?

Hører meget gerne jeres budSmile
Venligt
TH
...
PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr Sad
 
goldwing
thainielsen skrev:
En af mine venner vil åbne en restaurant. Han har bedt mig om at lave hans menu kort.

Hvordan sætter jeg det op? Skal jeg bruge Word Excel, eller?

Hører meget gerne jeres budSmile


UP TO U......
god fornøjelse Smile
 
fjelle123
Hvorfor han han bedt dig om at lave det når du tilsyneladende ikke aner hvordan du skal gribe det an? Grin

Kommer vel lidt an på hvilket type menukort han vil have, hvor mange retter - er det et take-away sted eller er det en rigtigt resturant?

Hvis du har den fulde office pakke ville jeg bruge microsoft office publisher.
 
vandango
Hvis menukortet skal være med tekst og billeder, er microsoft publisher et godt program, jeg har selv brugt det til foreningsbladet her hvor jeg bor.

Idag bruger jeg gratispakken openoffice. Her legede jeg lidt med tekstbehandlingsprogrammet, her kan jeg også oprette tekst og billedrammer.

 
kanut
Thainilsen.

Det der med vandcyklen, der gælder kun om sommeren, for der er kortere om vinteren.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
gg
fjelle123 skrev:
Hvorfor han han bedt dig om at lave det når du tilsyneladende ikke aner hvordan du skal gribe det an? Grin


Ja, den morede jeg mig også over :-)
 
rinpoche
Det er meget simpelt, brug det program du er fortrolig med at bruge i forvejen.
 
BJ
Brug det du har mest erfaring i at bruge, og opsætningen kan jo have tusind muligheder, sæt fantasien igang.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
thainielsen
BJ skrev:
Brug det du har mest erfaring i at bruge, og opsætningen kan jo have tusind muligheder, sæt fantasien igang.
MVH.BJ


Tak for svar, de idiotiske svar lever jeg med :-D

Der er netop ikke mange muligheder, fyren ved nøjagtigt hvad han vil, det er en skriveslave, han skal bruge, jeg prøvede at lave ping pong, med ham, men nej, det var "sådan vil jeg have det", basta, man skal finde sig i meget fra gode venner.
Venligt
TH
...
PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr Sad
 
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink
 
hfb
kennyhawk skrev:
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink


Selvom det er "lidt" uden for emnet, har jeg samme spørgsmål Grin
 
rastloes
kennyhawk skrev:
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink


har samme spørgsmål...ligner min ex (men det er urealitisk at dette skulle være sandt)

Men tilbage til sagen...

hvilke kriterier har du fået for menukortet? hvad ønsker personen?
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012
 
thainielsen
kennyhawk skrev:
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink


Ejeren hedder Gladys Hansen, jeg må ikke give dig hendes tlf nr. Desværre.
Venligt
TH
...
PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr Sad
 
Spring til debat: