Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Kiin kiin
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 22/09-2009 17:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
ebeth skrev: freja skrev: XXXX skriver. he he frank.. hvorfor tror du jeg meget sjældent deltager--- en masse indlæg om noget folk ikke ved en skid om.. det er blevet dtw,,,, desværre.. "Hallo Mr xxxx Med disse sætninger, giver du vi andre, et hint om hvor lidt du selv ved." Frejas citat slut Det kan jeg ikke se at Mr.xxxx gør, jeg kunne forstå en fotoserie af selvoplevet mad, gerne med hints om det smagte godt eller dårligt, hvor det var maden var nydt evt. prisklasse bare for at nævne nogle parametre! vh Man kan da ikke skrive om noget smager dårligt, det den ene kan lide kan den anden ikke fordrage.... Man kan skrive hvad det smager af og om tilberedningen er i orden, samt niveauet for krydderi og salt eller om det smager fersk(hvad mange Thai-retter skal gøre.)....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 04/10-2009 16:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Nu kender jeg jo ikke så meget til Thailand! Stadigvæk mente jeg hvad jeg skrev, at egne erfaringer er bedre end ingen og at smag er subjektivt er da en selvfølgelighed! vh ![]() |
|
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 04/10-2009 20:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 92 |
Haha Gurk fed kommentar den sidste![]() hvis man kun har en negativ indstilling til sådan et indlæg her så ser jeg ikke hvorfor man overhovedet finder det nødvendigt at svine andre.... Men hvor ville jeg gerne selv bytte det danske efterår ud nu og her med en plads i paradiset igen ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/10-2009 00:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
min kone kunne nu godt lide dit indlæg, hun sad helt og næsten savlede godt hun skal på ferie snart |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 08:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja ret nr. 8-9 og 30 nægter jeg at sætte tænderne i.![]() Men resten ser da godt ud. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 05/10-2009 14:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
rinpoche skrev: "Os andre", det er dativ ![]() Hvem er os ? en jeg burde kende?`??? Swed
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.