Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
advarsel
|
|
| jpo |
Lagt på d. 05/10-2009 04:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
j-d pools i udon thani. Hold jer langt vaek fra dem, vi har kun haft problemer fra start til slut. for at faa vores pool til at koere godt, skal vi ofre 120.000 tbh af ejen lomme. og ikke nok med det manden hedder- bandit-gool. de pool der er problemer med er dem med inbygget filter og pumpe. [url]www.suanchanbaan.com[/url] Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 05/10-2009 07:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
det er da traels at skulle af med saa mange penge igen for naade man har koebt og betalt for
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 07:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Hvorfor skriver du at du er ord blind, dit indslag kan da så let somingenting læses, det skal du ikke gå rundt og tro at folk ikke kan. Fortsæt du bare der er dem der skriver meget mere ulæseligt end dig. ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 05/10-2009 09:38
|
|
jamen der er da ingen problemer med at laese dit svar, er selv ordblind,idag skriver og laeser jeg naesten 100 % og det kan jeg takke min computer og internettet for, er blevet saa god til at stave at jeg kan rette andre der har skrevet forkert, saa bare gaa til den,og du vil se det hjaalper. man bliver helt stolt af sig selv. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 09:48
|
|
Ordblindhed blandt voksne, er så udbredt et problem at du bestemt ikke må tro du er anderledes. Ordblindeheden i Danmark er så stor at du langt langt fra er den eneste, jeg mener jeg har hørt at det var hver 3 voksen i DK skulle lide af ordbindhed af både mild og svær grad. Så vær endelig ikke flov over det ! ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 05/10-2009 09:49 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/10-2009 10:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa bj Ikke fordi jeg vil blande mig og måske jeg heller ikke skulle skrive det her, men jeg har læst hvordan folk har været efter thjaa på grund af hans ordblindhed herinde. Efter den tid har thjaa skrevet den signatur, og jeg er godt nok stolt over at se hvergang thjaa skriver herinde, det skal han sørme have respekt for. Det er ikke alle der kan bruge stavekontrol, og måske bliver mere forvirret over sådan en, så hvis man ikke kan læse hvad folk skriver på grund af ordblindhed så burde man lade være med at kommentere indlægget. Sorry jeg har skrevet det her, men synes bare man må give alle en ret til og ytre sig uden man skal komme med dumme kommentarer, og kunne respekterer folk der er ordblinde skriver herinde og andre steder for dens sags skyld. Redigeret af sony d. 05/10-2009 10:05 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 10:12
|
|
Hvor vil du hen med det indlæg, vi bakker ham sgu da op. Hverken mig eller jpo har skrevet nedladende om thjaa. Så jeg ved ikke hvad du fabler om. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 05/10-2009 10:12 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/10-2009 10:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
BJ skrev: Hvor vil du hen med det indlæg, vi bakker ham sgu da op. Hverken mig eller jpo har skrevet nedladende om thjaa. Så jeg ved ikke hvad du fabler om. MVH.BJ Det skriver jeg da heller ikke i skriver nedladende det var bare en mening og erfaring herinde. Men du spørger hvorfor han skriver det i sin signatur så derfor indlægget. Redigeret af sony d. 05/10-2009 10:18 |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 05/10-2009 10:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
jpo skrev: j-d pools i udon thani. Hold jer langt vaek fra dem, vi har kun haft problemer fra start til slut. for at faa vores pool til at koere godt, skal vi ofre 120.000 tbh af ejen lomme. og ikke nok med det manden hedder- bandit-gool. de pool der er problemer med er dem med inbygget filter og pumpe. [url]www.suanchanbaan.com[/url] En kedelig opblevelse. |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 05/10-2009 10:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Bj som Sony skriver har der været andre efter tjaa på grund af stavningen, har også selv let ved at forstå hvad han skriver. |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 05/10-2009 12:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Pool Hvori består problemet ? fotos ? hvilke pool firmaer kan i anbefale ? Clor / saltvand ? skimmer / overflow ? m.m ? Hello ....
|
|
|
|
| Natasha |
Lagt på d. 05/10-2009 13:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 96 |
BJ og sony: Kan I ikke finde et andet sted at skrive om ordblindhed. Det er ligesom ikke det denne her tråd handler om! |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 05/10-2009 13:26
|
|
problemet, der har vaeret mange. [url]gaa ind paa www.suanchanbaan.com [/url] men J-P- pool kan jeg kun advare mod. alt lige naar man laaeser om pool paa nettet, staar der pools med mere end 10.000 liter vand skal der vaere et sandfilter, og vores er paa 50.000 liter problemet er en for lille pumpe og 2 smaa filterposer, om jeg er sur paa manden, nej jeg er rasende paa ham. for at sige det som det er- det er dybt godnat. og saa hedder manden BANDIT Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/10-2009 13:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Tror du ikke problemet kan være, at i har forhandlet jer frem til den aller billigste løsning. Du har jo haft et stort projekt i gang, nogen gange går man lidt på kompromis, denne her løsning var bare ikke den bedste. Jeg ved at det lyder åndssvagt, prøv at finde en løsning med den nuværende entreprenør, måske tager han det underdimensioneret udstyr tilbage, mod at opgradere til bassinets behov. Bare et forslag. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 05/10-2009 14:02
|
|
vi har ikke faaet den billige loesning, nu har jeg ikke skrevet hvor meget vi har betalt, er der nogle der vil vide det maa de skrive 1 P.B. til mig, men kan fortaelle den er betalt, og nej han vil ikke lave den med sandfilter og 1 stoerre pumpe, har enda sagt jeg vil betale 50 % manden er en idiot, eller en bandit,eller bare meget smart, han har givet et tilbud om at komme og goere den ren naar vandet ikke var klart, og ja skide smart, det skal vi betale for.det er bare for meget. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 05/10-2009 16:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
Jeg har for nyligt fået lavet en pool på 250 m3. Jeg har selv stået for konstruktion m.m. efter at læse alt hvad der er værd at læse før jeg gik igang. For hele poolen tror selv jeg har sparet total 50 % og samtidig fået 50 % stærkere pool for pengende. Nå, men jeg anbefaler du prøver at få den byttet til D.E filter system. Koster sikkert det samme som sandfiltre og du har rent vand. D.E. filter systemet fylder mindre og renser vandet op til 50 gange mere "siger de" og Koster næsten det samme at bruge. Sandfilter til pool har jeg aldrig prøvet, men jeg har tidliger brugt til vand rensning for vaskemaskiner og syndes ikke det virker særlig godt. Bruger selv to S8D110 som er de største og vi renser ca. Hver 14 dag. http://www.pentai...series.htm |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 05/10-2009 17:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
jpo skrev: vi har ikke faaet den billige loesning, nu har jeg ikke skrevet hvor meget vi har betalt, er der nogle der vil vide det maa de skrive 1 P.B. til mig, men kan fortaelle den er betalt, og nej han vil ikke lave den med sandfilter og 1 stoerre pumpe, har enda sagt jeg vil betale 50 % manden er en idiot, eller en bandit,eller bare meget smart, han har givet et tilbud om at komme og goere den ren naar vandet ikke var klart, og ja skide smart, det skal vi betale for.det er bare for meget. Nej han er bare THAI og du er FALANG !! .. TIT TIT.. Svaret er i min signatur.... !!! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 18:22
|
|
Du må undskyld jpo men jeg syntes altså ikke jeres sted der virker særligt tiltrækkende. Det er som om det ligger ude i fu..ing nowere og den eneste butik i miles omkreds er kun den ene der er der, men ikke en bar, så langt øjet rækker,..... I 45GR VARME!!! JA DET BLIR UDEN MIG!!! stol på det..... ja det var så bare min personlige mening. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 05/10-2009 18:24 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 05/10-2009 19:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
jpo skrev: vi har ikke faaet den billige loesning, nu har jeg ikke skrevet hvor meget vi har betalt, er der nogle der vil vide det maa de skrive 1 P.B. til mig, men kan fortaelle den er betalt, og nej han vil ikke lave den med sandfilter og 1 stoerre pumpe, har enda sagt jeg vil betale 50 % manden er en idiot, eller en bandit,eller bare meget smart, han har givet et tilbud om at komme og goere den ren naar vandet ikke var klart, og ja skide smart, det skal vi betale for.det er bare for meget. Det lyder som den samme bande svindlere der opererer i Pattaya. De bruger desuden kun illegal Cambodiansk arbejdskraft!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 05/10-2009 19:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
BJ skrev: Du må undskyld jpo men jeg syntes altså ikke jeres sted der virker særligt tiltrækkende. Det er som om det ligger ude i fu..ing nowere og den eneste butik i miles omkreds er kun den ene der er der, men ikke en bar, så langt øjet rækker,..... I 45GR VARME!!! JA DET BLIR UDEN MIG!!! stol på det..... ja det var så bare min personlige mening. MVH.BJ Jamen BJ .... Det er jo det "rigtige" Thailand .. ! Der er vel ingen der tager til Thailand for at sidde på en Bar og kigge på damer ? Personligt har jeg aldrig tænkt i de baner ... Hellere lyve end at være kedelig..
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

En kedelig opblevelse.