Se indlæg|
Tilsvining pr Mail
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/10-2009 11:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Man kan bruge en hvilken som helst afsenderemail, men det er IP adressen der afslører torsken. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 06/10-2009 11:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Når du skal oprette en brugerkonto her på sitet så bliver du bedt om en E-mail adresse hvor dine log in opl. kan sendes til dvs. at Webmarster kan gå ind og finde det medlem der har den pågældende E-mail adresse, han kan bare søge under e-mailadresserne bå listen over medlemmer. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 06/10-2009 11:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
BJ skrev: træls at få sådanne mails,personen skal da ikke være at finde på denne side mere,webber må træde i karakter og udelukke personen.Når du skal oprette en brugerkonto her på sitet så bliver du bedt om en E-mail adresse hvor dine log in opl. kan sendes til dvs. at Webmarster kan gå ind og finde det medlem der har den pågældende E-mail adresse, han kan bare søge under e-mailadresserne bå listen over medlemmer. MVH.BJ |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 06/10-2009 11:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Ahh, gi liiiige webmaster en chance for at have et liv ved siden af DTW også...![]() Anyways, SELVFØLGELIG er det IKKE ok at sende den slags mail til hinanden, men når alt kommer til alt, er det da ikke så meget værre end hvad der ellers blir kastet igennem luften herinde på debatten! Og en udelukkelse? Jamen man laver vel bare en ny profil så????? |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 06/10-2009 11:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Sarah skrev: Ahh, gi liiiige webmaster en chance for at have et liv ved siden af DTW også... ![]() Anyways, SELVFØLGELIG er det IKKE ok at sende den slags mail til hinanden, men når alt kommer til alt, er det da ikke så meget værre end hvad der ellers blir kastet igennem luften herinde på debatten! Og en udelukkelse? Jamen man laver vel bare en ny profil så????? Helt enig...... lige min tanke om denne mail.... |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 06/10-2009 11:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
BJ, jeg er godt nok rystet over at nogen kan opføre sig så dumt. Vi kan herinde være rygende uenige og ikke bryde os om hinanden, men sådan opfører et normalt menneske sig ikke, ok hvem siger forresten manden er normal, men det er da nede på så lavt et plan så jeg er rystet. Men hvad er der at gøre ved sådan en klovn, han er jo næsten umulig at finde herinde, men vi må jo nok hellere fjerne vores email add. Held og lykke til BJ og webmaster med at finde fjolset, håber da virkeligt det lykkedes for uanset hvoe uenige vi er herinde så er vores privatliv helligt og den slags privat tilsvining er for langt ude. |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 06/10-2009 12:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Denne seance har jo været oppe, ja efterhånden mange gange. Jeg har stor respekt for webmaster handling af de forskellige situationer, men det kan være svært engang imellem når bølgerne går højt. Sarah kan kun give dig ret, selvom man er webmaster er der trods alt andet i livet. Hvis man har fået en privat mail kan man jo altid undersøge hvor den kommer fra, men selvfølgelig ikke hvis man bruger fake IP, hvilket jo er nemt. Disse sager har jo været oppe så mange gange her på siden, og det er faktisk sjældent der findes en løsning udover, at den der bringer emnet op bliver udelukket på kort sigt. Så find ud af hvem der har sendt, eller hvis dette ikke er muligt tænk ikke over dette. Der findes idioter alle steder. ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 06/10-2009 12:14
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Desværre er det ikke alle mennesker der ved hvordan man bør opføre sig. Jeg er 100% enig i at sende mails af den slags er forkasteligt, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det. De gange jeg har modtaget den slags mail, er de blot blevet slettet, og afsenderen blokeret. Hvis man vil være sikker på ikke at modtage den slags, er man desværre nødt til ikke at hemmeligholde sin mail adresse. Jeg har været medlemslisten igennem og den nævnte mail adresse tilhører ikke et af vores medlemmer. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/10-2009 13:44
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
FedeFinn skrev: Jeg har i anden sammenhæng også klaget til webmaster, men manden gider IKKE gøre sig den ulejlighed at svare. Nej man mødes bare af en rungende tavshed større end den kinisiske mur. Sørgeligt Emails med videre bliver checket og behandlet når jeg har mulighed for det. Og det har jeg pt. ikke mulighed for. Såfremt det haster, så kontakt venligst én af de admin som er hjemme. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 06/10-2009 13:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Til Bj Ja allerførst så kan du jo gå ind og se på din profil her på siden, der kan du se hvilke profiler, der har kigget på dig. I blandt de navne finder du synderen. Du ved >profil>profilbesøg Vedkommende skriver jo til dig på baggrund af dine indlæg i Pattya debatten, ergo kan du via dato på dine profilbesøg indskrænke antallet af mistænkte.For du kan jo selv finde datoen for dit første indlæg i den debat. Vedkommende har nok kigget på din profil efter den dato. Dernæst kan du se nærmere på afsenderen af mailen. Jeg ved ikke hvilken mailform du anvendte da du oprettede dig her. Men du skal ind og se på egenskaber for afsender. Der står synderen også, det være sig med enten firmanavn eller ipadresse. Havde jeg været modtager af omtaltemail, ville jeg med hjælp fra andre kunne finde afsenderen, men har du ikke de forbindelser, så gi ipadressen til webmaster, i håb om han vil tjekke logfiler, og på den måde finde om ikke andet så profilnavnet på DTW. Redigeret af FedeFinn d. 06/10-2009 14:00 Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 06/10-2009 14:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
bj.køb nogle fuglefrø eller ring til din mor.det bare min mening.vi høre og læser det hver dag-![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 06/10-2009 14:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Sommetider kan det være svært at forstå, hvad der rører sig i hovedet på folk. For nogen tid siden svarede jeg med en vittighed på et spørgsmål fra et medlem her på DTW, og jeg fik så en PB med følgende indhold: ---- Syntes du det er sjovt ? Og når du ikke er typen der ikke vil dele af erfaringer, kan du så ikke tage dine latterlige bemærkninger, og stikke dem skråt op, latterlige bøsseabenarrøv ? Mod stupiditet kæmper selv Guderne forgæves. Den største idiot er ham, som tror, han ikke er det, men at alle andre er det. ---- Til udtalelsen om at jeg ikke er typen, der vil dele mine erfaringer med andre, kan jeg kun sige, at det netop var det, jeg gjorde i mit svar til ham. Den sidste bemærkning kan jeg dog kun være enig med ham i. Peter
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 14:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
BJ. Det er jo bare en dum mail , så vær du bare helt rolig og grin af det . Men du kan da prøve følgene.. Når du går ind i din Email indbakke. Højre klik på omtalte mail , og kilk på Vis meddelse kilde. Nu vil du se forskellige ip-adresser , Den ip-adresse som i første omgang er interresant er.. X-Originating IP. Derefter copy/paste ip-adressen over til følgene Link. http://www.db.rip... http://www.webyie...query.html Denne er nok den bedste . men prøv dem alle ! http://www.seomoz... Dette kan give dig et praj om hvor den kommer fra..Danmark, Thailand , internet udbyder og så videre.. Du får vist et kort hvor en pil vil pege på det sted den er sendt fra , Men husk at det er nærmeste server ! Så egentlig kan det ikke bruges til så meget.. Ps. Hvis du bliver "rystet" over sådan en mail, ville jeg nok anbefale at du tager en tur til Malta med Dansk Folke Ferie , istedet for et halvt år i Pattaya
Redigeret af sabai sabai d. 06/10-2009 15:27 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| thulekokken |
Lagt på d. 06/10-2009 15:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hey BJ, håber du finder vedkommende, han må jo være totalt skudt,- lad os bare få noget navn på ham... Og BJ, kom så videre med livet, der er større psykopater i verden end denne sølle person, der må have haft nogle tragiske hændelser i barndommen... Hygge i livet.... Malle... |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 06/10-2009 18:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
sabai sabai skrev: BJ. Det er jo bare en dum mail , så vær du bare helt rolig og grin af det . Men du kan da prøve følgene.. Når du går ind i din Email indbakke. Højre klik på omtalte mail , og kilk på Vis meddelse kilde. Nu vil du se forskellige ip-adresser , Den ip-adresse som i første omgang er interresant er.. X-Originating IP. Derefter copy/paste ip-adressen over til følgene Link. http://www.db.rip... http://www.webyie...query.html Denne er nok den bedste . men prøv dem alle ! http://www.seomoz... Dette kan give dig et praj om hvor den kommer fra..Danmark, Thailand , internet udbyder og så videre.. Du får vist et kort hvor en pil vil pege på det sted den er sendt fra , Men husk at det er nærmeste server ! Så egentlig kan det ikke bruges til så meget.. Ps. Hvis du bliver "rystet" over sådan en mail, ville jeg nok anbefale at du tager en tur til Malta med Dansk Folke Ferie , istedet for et halvt år i Pattaya ![]() Det nedenstående var det der stod under vis kilde men hvordan kan jeg se noget ud fra det??? MVH.BJ IP# og mail adresser fjernet. Admin. Redigeret af John d. 06/10-2009 18:38 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 18:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Her er Svaret .. Country information : IP# fjernet Admin. Redigeret af John d. 06/10-2009 18:40 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/10-2009 18:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja så burde webmaster kunne finde vedkommende |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 06/10-2009 18:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
TAK SKAL DU HA' Så må Webmarster/admin da kunne se resten.??? MVH.BJ Redigeret af BJ d. 06/10-2009 18:22 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/10-2009 18:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
man kan vel vende den anden kind til.. forget about it.. det vil være den bedste løsning. lige nu skaber han vel den omtale eller røre i ande dammen som han ville.. glem ham han er en taber.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/10-2009 18:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
man kan vel skifte ip adresse
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 





















