Se indlæg|
hønse/kyllingefødder
|
|
| contrynen |
Lagt på d. 06/10-2009 13:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Jeg var nede i vores thaisupermarked og der købte jeg 1 kg hønse/kyllingefødder. Jeg troede at jeg kunne finde en opskrift på nettet om hvordan de tilberedes, men nej. Er der nogle her som har ? Det skal ikke være suppe |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 15:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Tror ikke der findes nogen direkte opskrift , men op i en gryde med pivtøjet og kog dem sammen med forskellige urter, blade osv. til benene kan tygges ! Velbekommen !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| thulekokken |
Lagt på d. 06/10-2009 16:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hey mester, og hvad tror du så selv, du kan få ud af 1 kg. hønsefødder,- en gourmetmiddag bliver det nok ikke, du kan prøve at lave noget sammenkogt, men da det jo er noget, der har gået meget skal det jo selvfølgelig også koges et stykke tid, men med det høje indhold af stivelse kan du jo også lave dem i gele f.eks... Mvh. Malle... |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2009 16:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ad ![]() min kones forslag: put dem på grillen og lav en kyllingefod's salat. lyder bare ikke så lækkert hehe ellers så prøv at høre hvor de er købt, thai butikker er altid god for en opskrift eller 2
Redigeret af d. 06/10-2009 16:09 |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 16:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ezal skrev: ad ![]() min kones forslag: put dem på grillen og lav en kyllingefod's salat. lyder bare ikke så lækkert hehe ellers så prøv at høre hvor de er købt, thai butikker er altid god for en opskrift eller 2 ![]() Nej Ezal den går ikke .. De skal koges indtil benene og neglene kan tygges ! Det er jo dem de æder ! Forøvrigt tror jeg at dette affald koster ca. 35 Kr. kiloet i thai butikker , men i Metro 10-15 Kr for 5 kilo ! ![]() Ezal ..Ps. nej jeg er ikke kærste med Jack , men er ledig hvis du er interessert !
Redigeret af sabai sabai d. 06/10-2009 16:20 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/10-2009 16:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Var på restaurant i Sakon Nakhon med Nee og noget familie. Det var sådan noget spis hvad du vil for næsten ingen penge, en bordgrill med vandbad på toppen. Sad i flere omgange og tyggede på nogle bruskstænger, brød mig egentlig ikke om det. Spurgte Nee hvad det var, jo det var chickenlegs.
Redigeret af vandango d. 06/10-2009 17:11 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.