Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Opskrifter og gode råd
 Udskriv debat
hønse/kyllingefødder
contrynen
Jeg var nede i vores thaisupermarked og der købte jeg 1 kg hønse/kyllingefødder. Jeg troede at jeg kunne finde en opskrift på nettet om hvordan de tilberedes, men nej. Er der nogle her som har ? Det skal ikke være suppe
 
sabai sabai
Tror ikke der findes nogen direkte opskrift , men op i en gryde med pivtøjet og kog dem sammen med forskellige urter, blade osv. til benene kan tygges !

Velbekommen !Shock
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
thulekokken
Hey mester, og hvad tror du så selv, du kan få ud
af 1 kg. hønsefødder,- en gourmetmiddag bliver det nok ikke,
du kan prøve at lave noget sammenkogt, men da det jo er noget,
der har gået meget skal det jo selvfølgelig også koges et stykke tid, men
med det høje indhold af stivelse kan du jo også lave dem i gele f.eks...
Mvh. Malle...
 
ad Pfft

min kones forslag:

put dem på grillen og lav en kyllingefod's salat.

lyder bare ikke så lækkert hehe

ellers så prøv at høre hvor de er købt, thai butikker er altid god for en opskrift eller 2 Smile
Redigeret af d. 06/10-2009 16:09
 
sabai sabai
Ezal skrev:
ad Pfft

min kones forslag:

put dem på grillen og lav en kyllingefod's salat.

lyder bare ikke så lækkert hehe

ellers så prøv at høre hvor de er købt, thai butikker er altid god for en opskrift eller 2 Smile


Nej Ezal den går ikke .. De skal koges indtil benene og neglene kan tygges ! Det er jo dem de æder !


Forøvrigt tror jeg at dette affald koster ca. 35 Kr. kiloet i thai butikker , men i Metro 10-15 Kr for 5 kilo !Shock



Ezal ..Ps. nej jeg er ikke kærste med Jack , men er ledig hvis du er interessert ! Grin
Redigeret af sabai sabai d. 06/10-2009 16:20
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
vandango
Var på restaurant i Sakon Nakhon med Nee og noget familie.
Det var sådan noget spis hvad du vil for næsten ingen penge, en bordgrill med vandbad på toppen.
Sad i flere omgange og tyggede på nogle bruskstænger, brød mig egentlig ikke om det.
Spurgte Nee hvad det var, jo det var chickenlegs. Sad
Redigeret af vandango d. 06/10-2009 17:11
 
Spring til debat: