Se indlæg
 Udskriv debat
BEVISET!
VIP
Der har gennem tiderne været en del diskussion i diverse tråde her, om kurs forskelle og hvilken vekselform af Dkr. som er
bedst ved overførsel fra Dk.

Jeg fik for et par dage siden og på samme dag overført 2x 50.000 dkr. til min konto her.

Det vil sige, at banken klokkede i det og kom til, at lave den ene overførsel vekslet til Thb. (Modregnet Dkr.)

Der var en forskel i min favør, på 3.000 Bht for den del af beløbet som var korrekt overført i Dkr...!!!

Så skulle den "ged vist være barberet" med hensyn til om det kan betale sig at banken veksler, før overførsel.

Til orientering, er banken Nordea.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

kvindemin
har aldrig været i tvivl Smile
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

thainielsen
En af mine gode bekendte fortalte mig en gang, at jyske bank "vandt" opgaven med at overføre pensioner til danskere i udlandet. Deres fidus var, fortalte fyren, at overføre pengene i den lokale modtagende møntfod. Profit til Jyske bank, og stort tab til danske pensionister som er legalt i udlandet.

Er der noget det manden sagde? Det tror jeg selv?
Venligt
TH
...
PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr Sad

huratho
Hej
Nu kan jeg kun svare for mig selv, men min pension bliver overført af Den Danske Bank og kommer til Bangkok i DKK kroner og bliver vekslet herude, hvilket giver mig en gevinst.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

b_j3ns3n
jeg har sagt det før og jeg siger det igen..

hold kæft det en lækker røv Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Ja, jeg har også sagt det , og spurgte om hvis det var, men fik aldrig svar.

Super lækker røv !!

Får næsten lyst til at savle lidt..Pfft

thainielsen
kennyhawk skrev:
Ja, jeg har også sagt det , og spurgte om hvis det var, men fik aldrig svar.

Super lækker røv !!

Får næsten lyst til at savle lidt..Pfft

Du fik et svar, det var: Gladys Hansen

Haaber at du nyder synet, mens du kan, fordi jeg tager hende af nu, gider ikke at faa mine traade? indlaeg "smadret"af roev kommentarer.
Venligt
TH
...

JD
Øv, jeg kom for sent til at glo på Glady's bare r*v!Angry

JD

Dream
JD skrev:

JD

Den var daelme stor..........Shock

thainielsen
JD skrev:

JD

OK, JD, for din skyld, og kun DIN, sætter jeg røven i min profil igen.
Venligt
TH
...

Hede perkernes valgsprog.

Et hul er et hul, om det så sidder på ryggen af en ko.Grin

Djengis
thainielsen skrev:
En af mine gode bekendte fortalte mig en gang, at jyske bank "vandt" opgaven med at overføre pensioner til danskere i udlandet. Deres fidus var, fortalte fyren, at overføre pengene i den lokale modtagende møntfod. Profit til Jyske bank, og stort tab til danske pensionister som er legalt i udlandet.

Jyske Bank "vandt" rigtigt nok pengeoverførelser fra det offentlige.
Ikke kun pensioner, men ALLE overførelser.
Og de tjener også en masse penge på det.

Men det er ikke altid inden for Europa at det er en fordel at overføre i DKK. Til Thailand er det noget andet..

MEN nu overfører de jo kun til udlandet hvis man ikke har en dansk bank konto man kan få pensioner mv ind på.

Og håber da langt de fleste har en dansk bank konto til samme formål!!

Mvh
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

Lung Yao
Djengis skrev:
thainielsen skrev:

Jyske Bank "vandt" rigtigt nok pengeoverførelser fra det offentlige.
Ikke kun pensioner, men ALLE overførelser.
Og de tjener også en masse penge på det.
Men det er ikke altid inden for Europa at det er en fordel at overføre i DKK. Til Thailand er det noget andet..
.................................................................................................................Mvh

Og med "gode grund", for nu skal de også finde på nye måder til at financiere hullet her :

Øretæve til Jyske Bank.

<< Så fik Jyske Bank en øretæve, der kan komme til at gøre så ondt, at banken må ændre på forudsætningerne for årsregnskabet. Jeg siger det ligeud: Jyske Bank kan blive tvunget til at nedjustere. Dertil kommer, at banken har mistet meget prestige.

Jyske Bank har tabt tre sager i Pengeinstitutankenævnet om rådgivning ved salg af andele i den skandaleramte hedgeforening, "Jyske Invest Hedge Markedsneutral - Obligationer". Siden sin etablering i oktober for to år siden har afdelingen nemlig været alt andet end neutral. Investorerne har tabt ca. 80 pct. af deres indskud i alt ca. 800 mio. kr
. >>
Læs mere her.....................
http://blogs.jp.d...yske-bank/

Og er det nu at man skal synge:

<< Hvem skal nu betale?
Hvem har råd til mer'?
Hvem har mange penge, penge?
Jeg har ikke fler'! >> Shock Angry Sad Frown
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: