Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
DK - Sverige
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/10-2009 04:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej styrt3 hvor kan du da udtrykke dig ![]() ![]() ![]() ![]() Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 07/10-2009 10:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
De må sgu ta sig sammen nu, og så få givet de naboer, en røvfuld!!!.![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| styrt3 |
Lagt på d. 09/10-2009 07:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 221 |
--------> huratho var bare lige i dårligt humør selvfølgelig vinder vi med en enkelt pind og så er det afsted til sydafrika med alle drengene, det blir en fed tur
http://www.yeha.dk/
|
|
|
|
| Chefen |
Lagt på d. 09/10-2009 13:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Vi vinder da med hidtil usete cifre 46-0 og de tossede svenskere ( ;-) ) må svømme hjem til Malmø. 5 5 5 5
Kan man andet end elske den bananrepublik
??? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/10-2009 16:03
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
De er nu sjove de svenskere http://ekstrablad...236751.ece http://www.aftonb...5928718.ab |
|
|
|
| abrir |
Lagt på d. 09/10-2009 21:51
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
total taber kamp for dk´s vedkommende ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/10-2009 08:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det bliver så F...... spændende, jeg er Dansker, bor og arbejder i Sverige, på min arbejdsplads, arbejder danskere, svenskere, nordmænd og finner. Men så klart vinder vi (danmark) da
Redigeret af d. 10/10-2009 08:28 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 10/10-2009 22:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
1-0 til Danmark, blev det!!!! Målscorer Jakob Poulsen fra AGF og nu skal danskerne til VM i Sydafrika!!!! ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 10/10-2009 22:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Fortjent sejr |
|
|
|
| korawan |
Lagt på d. 10/10-2009 23:57
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Tillykke med det! Det var en rigtig god kamp ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 11/10-2009 00:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley026.gif[/img] is not a valid Image........
Redigeret af Dream d. 11/10-2009 00:56 |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2009 09:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Øjj jeg skal have stort smil på, mandag på arbejde, hehe så fik de sku røvfuld igen igen. de Svenskere- ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2009 19:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
For Zlatan også, det var fedt, de Svensker var Mycket tyste på jobbet idag, lol :-D |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 12/10-2009 20:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
fed klaphat
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 13/10-2009 00:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Svensker er nogle dårlige tabere – journalisterne på div. dagblade her i Sverige er hvert fald. De bruger meget spalteplads på at bortforklarer svenskernes fiasko. De mener de spanske dommer var på danskernes side, dømte forkert i en ”offside” situation og hævder at bolden ikke var over baglinjen som dommerne ellers mente den var. Og så har de kvitteret med at smide landstræneren på porten. Rasmus ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















