Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Microbryggeri i Thailand/Håndbrygger ?
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 27/06-2008 09:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
Tak-tak til alle, det er dejligt at der er kommet "gang i tråden"![]() kommer selv til Bkk. i løbet af de næste par uger, så skal der drikkes nået humle ![]() ![]() HÅBER AT I STADIGVÆK OPDATERE denne dejlige tråd, så "finder i noget der ude" SÅ SKRIV ENDELIG.Tak-tak ![]() ![]()
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/06-2008 12:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Du ringer bare, hvis du vil dele øllet med nogen! |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 27/06-2008 16:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Der findes da masser af microbryggerier i Thailand - men jeg kan også, som jesperfrb, anbefale Tawandang Germany Brewery - beliggende mellem Lad Prao og Ramintra. - Her laves og skænkes der herligt øl ud, samtidigt med, at man kan nyde såvel thailandsk som europæisk mad til meget rimelige priser. - Stedet har, foruden det gode hjemmebryggede øl (forskellige arter), også hver aften levende underholdning - ofte af "kandisser" fra hele verden... Forøvrigt er der på samme plads, ved bryggeriet/restauranten, en bygning hvor der er konkurrencer i Thaiboksning - der udsendes på Thai-TV hver uge... |
|
|
|
| banpai |
Lagt på d. 27/06-2008 21:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Og så er der jo lige i Sofitel i Khon Kaen: KRONENBRAUHAUS KHON KAEN - Thailands oldest existing Microbrewery - is located in “The Underground” - Entertainment Complex of Sofitel Raja Orchid Khon Kaen, the only 5-Star Hotel in Northeastern Thailand. Since 1995, our German Brewmasters produce our beer according to the “German Purity Law”, |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 07/07-2008 11:27
|
|
Var pa #Paulaner# i gar pa soi 24 i Prasident #building# fik at vide at den var lukket MEN...men ovrer pa det modsatte hjorne, havde de lavet en lille pub med bla. Paulaner ol.Det er det bedste flaske ol jeg har smagt lange ![]() 1Weiss-beer 0,5 L 145 bath smager bare super ![]() ![]() troede faktisk det var fadol, men da jeg spurgte tjeneren, og jeg kunne fa en lille ol til at slutte af med, havde han kun store tilbage (sa fik jeg bare en mere af dem )Deres #dunkel-bier# var ogsa fin og til samme pris ![]() men deres #lager# var det samme som en alm. dansk pilsner ![]() Sa naste gang ma jeg prove den pa Rama 3 som flere af jer har varet pa, med underholdning og ol ![]() ![]()
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 20/08-2008 20:40
|
|
Til alle øl drikkerne, har set at den før omtalte øl "Paulaner" fås i nogle Tesco/lotas butikker til 119 Bath for 0,5 L & 79 bath for 0,33 L den bedste er helt klart "hvede & dunkel" men de har flere forskellige på "hylderne" Skåååååål....... ![]() ![]()
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 08/03-2009 05:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Nu har jeg ogsaa vaeret paa TAWANDANG GERMAN BREWERY www.tawandang.co.th En positiv overraskelse - Godt Oel - Jeg foretraekker Dunkel - God mad, fantastisk stemning. Kalasi |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 22/03-2009 21:15
|
|
Det lyder godt Kalasi, vil prøven stedet næste gang jeg er i BK, var lidt skuffet over at "paulaner" på Soi 24. var lukket, men så er der noger at glæde sig til på næste BK besøg .
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 12/10-2009 19:57
|
|
Hej alle "ølsmagere" Ville lige høre om nogle af jer som bor i Pattaya (syd)kender "Hopf brew house" som skulle lige på beach road nær "Mike shopping mall" og pizza-hut, spørgsmålet om det stadigvæk er åben, og om de brygger deres eget "humle" og om det er et besøg hver hvis jeg lige er i "nabolaget" ....?
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 12/10-2009 20:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Kalasi skrev: Nu har jeg ogsaa vaeret paa TAWANDANG GERMAN BREWERY www.tawandang.co.th En positiv overraskelse - Godt Oel - Jeg foretraekker Dunkel - God mad, fantastisk stemning. Kalasi Undskyld, mit lille frække spørgsmål: Laver TAWANDANG GERMAN BREWERY kun Hvidt-øl? Prøv at checke linket, Kalasi, hos mig giver det kun en hvid side uden tekst, logo, billeder etc. !!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 12/10-2009 22:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Well - Jeg så ikke noget hvidtøl. Har lige tjekket linket, og jeg ser en masse fest og farver. Måske skulle du prøve linket igen? Kalasi. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/10-2009 08:47
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja hos mig kommer der kun en sort og hvid boks op.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 18/10-2009 00:57
|
|
FCKdk skrev: Kalasi skrev: Nu har jeg ogsaa vaeret paa TAWANDANG GERMAN BREWERY www.tawandang.co.th En positiv overraskelse - Godt Oel - Jeg foretraekker Dunkel - God mad, fantastisk stemning. Kalasi Undskyld, mit lille frække spørgsmål: Laver TAWANDANG GERMAN BREWERY kun Hvidt-øl? Prøv at checke linket, Kalasi, hos mig giver det kun en hvid side uden tekst, logo, billeder etc. !!!! ![]() Hej FCKdk ,spørgsmålet gik ikke på hvidtøl, men om nogle af jer på DTW kender "brewhouse" i Pattaya på beach road men der er måske ikke nogle her på DTW som bor i Pattaya .....?
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 18/10-2009 09:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Linket viker nu også fint ved mig....... MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 24/03-2010 11:14
|
|
banpai skrev: Og så er der jo lige i Sofitel i Khon Kaen: KRONENBRAUHAUS KHON KAEN - Thailands oldest existing Microbrewery - is located in “The Underground” - Entertainment Complex of Sofitel Raja Orchid Khon Kaen, the only 5-Star Hotel in Northeastern Thailand. Since 1995, our German Brewmasters produce our beer according to the “German Purity Law”, Har lige prøvet stedet, der er band som spiller i restauranten god mad og fin betjening( det er jo Sofitel ) der var "happy hour" ml. 21:00-22:00 hvor en 2 l. flaske kostede 280 bath og drik hvad du kan ml. 18:00-21:00 for 380 bath, deres dunkel/schwartz beer var klart den bedste.
Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 24/03-2010 13:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jo vi er skam flere der bor i Pattaya Men vi drikker ikke ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/03-2010 17:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
jo har være der for mange år siden men den er stadig åben sidst gang jeg køre fordi ![]() |
|
|
|
| per p |
Lagt på d. 25/03-2010 00:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
Ang. ØL. Jeg har fundet et pat steder i Pattaya på 2 road på højre hånd et stykker ude ligger der nogle Belgiske baer og er der noget de kan så er det at lave ØL. På Beach roaden lige ved Post Soi Ligger der en pizza foretning de laver også selv deres øl som bliver serveret i speciale flasker pas på de er dyre hvis du ødelægger dem. Omkring Beach roaden og Central Pattaya road ligger der en Tysk resturante der kan man købe en ganske dejlig Weis beer dunkel. Måske vi ses til September til et godt glas øl, evt prøv at tage et par flasker Mikkeller med fra Danmark så kan thaierne også prøve at samge hvordan godt dansk øl smager ![]() |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 19/04-2010 14:12
|
|
Kalasi skrev: Nu har jeg ogsaa vaeret paa TAWANDANG GERMAN BREWERY www.tawandang.co.th En positiv overraskelse - Godt Oel - Jeg foretraekker Dunkel - God mad, fantastisk stemning. Kalasi Ditto herfra, dejligt øl, 130 bath for 1/2 liter dejlig mad og god underholdning, som flere her på DTW også skriver.(prøv det prøv det ![]() Det var dejligt at høre lidt fra Pattaya fronten, troede ikke at i havde godt øl, men som jeg ser har både Thaikurt 1 & Per P. fundet nogle gode steder som må "udforskes" når vejen kommer forbi. Hvad med "Hopf brew house" er det godt humle de har i glassene....? Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det er dejligt at der er kommet "gang i tråden"

MEN...men ovrer pa det modsatte hjorne, havde de lavet en lille pub med bla. Paulaner ol.

) der var "happy hour" ml. 21:00-22:00 hvor en 2 l. flaske kostede 280 bath og drik hvad du kan ml. 18:00-21:00 for 380 bath, deres dunkel/schwartz beer var klart den bedste.
Jo vi er skam flere der bor i Pattaya