Se indlæg
 Udskriv debat
En ægte FCK fan
Lung Yao
Eller da b_j3ns3n mødte sin "overmand":

b_j3ns3n havde købte en billet til Parken hvor han skulle overvære kampen mellem FCK og Bundby. Desvære var pladsen hele bagest på tribunen og for at det ikke skulle være løgn så var der også en stolpe som generede hans udsyn til plænen. På første række får han øje på en tom plads, og efter 1ste halvleg går han nede og spørger manden der sider ved siden af:
<< Er den plads ledigt ? >>
<< Ja, der er den, det var min kones, og vi havde købt pladserne for livstid >>
<< Er hun ikke med i dag? >>
<< Nej, for hun døde for nyligt >>
<< Det gører mig ondt at høre, men må Jeg så ikke sætte mig her for jeg kan intet se fra den plads jeg havde >>
<< Vær så god, det du må gerne >>

Da kampen sluttede, grublede b_j3ns3n lidt og spurgte så :

<< Kunne du ikke have fået nogle af dine venner med, istedet for at lade sæddet være tomt hen >>
<< Nej, det kunne jeg ikke, for de er allesammen til begravelsen >>
Redigeret af Lung Yao d. 14/10-2009 16:54
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

sony
Fy fy nu må du ikke være så hård ved dem lung yao, de begynder bare og græde og der er da uddelt tudekiks nok i forvejen her på siden, så de er udsolgt.Pfft

Men en sjov joke, eller er det noget du har oplevet? Grin
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
hehe fedt..
fuck konen der fodbold Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Johnson
sony skrev:

helt klart en joke, "en ægte FCK fan" findes jo ikke...

findes kun plastisk fans i Don Ø's cirkus telt, god marketing kan for folk til alt... Grin

så er jeg ude af huset --------->

sony
Johnson skrev:
sony skrev:

findes kun plastisk fans i Don Ø's cirkus telt, god marketing kan for folk til alt... Grin

Enig enig enig

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
ikke noget ondt om don Angry
han styrer danmark med hård hånd Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Hvem er don? Er det ham øffedrengen?

Jao chai
FCK er sku e bedste bortset fra kampene mod Cypriotiske og slovenske hold Smile

Lung Yao skrev:
Eller da b_j3ns3n mødte sin "overmand":

b_j3ns3n havde købte en billet til Parken hvor han skulle overvære kampen mellem FCK og Bundby. Desvære var pladsen hele bagest på tribunen og for at det ikke skulle være løgn så var der også en stolpe som generede hans udsyn til plænen. På første række får han øje på en tom plads, og efter 1ste halvleg går han nede og spørger manden der sider ved siden af:
<< Er den plads ledigt ? >>
<< Ja, der er den, det var min kones, og vi havde købt pladserne for livstid >>
<< Er hun ikke med i dag? >>
<< Nej, for hun døde for nyligt >>
<< Det gører mig ondt at høre, men må Jeg så ikke sætte mig her for jeg kan intet se fra den plads jeg havde >>
<< Vær så god, det du må gerne >>

Da kampen sluttede, grublede b_j3ns3n lidt og spurgte så :

<< Kunne du ikke have fået nogle af dine venner med, istedet for at lade sæddet være tomt hen >>
<< Nej, det kunne jeg ikke, for de er allesammen til begravelsen >>

Redigeret af d. 14/10-2009 21:45

Lung Yao
sony skrev:

Kan desvære ikke svare dig Wink Grin
Men kan du så fortælle hvem er han ham KB som du savner ? er det måske Knud Børge Martinsen? Pfft eller forhåbenligt ikke "Knud Børge" af Esbjerg ? Shock

http://www.mitfan...8%20XX.htm

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
sony skrev:

Kan desvære ikke svare dig Wink Grin
Men kan du så fortælle hvem er han ham KB som du savner Cool? er det måske Knud Børge Martinsen? Pfft eller forhåbenligt ikke "Knud Børge" af Esbjerg ? Shock

http://www.mitfan...8%20XX.htm

sony
Jamen lung yao KB var det hold jeg heppede på ind til de slog sig sammen med det lorte hold til b1903 som jeg hadede dengang, så derfor kan man aldrig holde med f(u)ck

Natasha
Johnson skrev:

Hørt! Grin

sony skrev:

Don Ø har bestemt været et stort plus for dansk klub bold

Bor selv et stenkast fra parken, så jo Jeg går ofte i parken. Og bliver ofte underholdt med klasse bold.
Vi vinder jo hvert år.
Så væder gerne en billet til bkk, at fck bliver DK mester forår 2010.

Nogen der er på?

sony
deepseadivers skrev:
sony skrev:

Bor selv et stenkast fra parken, så jo Jeg går ofte i parken. Og bliver ofte underholdt med klasse bold.
Vi vinder jo hvert år.

Nogen der er på?

Tror da fanden klubben er betalt til at vinde der er jo desværre ingen konkurence i dag Og de får er det 20 millioner af dbu bare for at leje indtækter af parken.

Vi kan godt blive enige om øffedrengen han er dygtig, men hold da k... hvor er han arrogant prøv og spørg en fans fra lyngby hvordan de ser på ham.

Sørme på en måde godt de ikke kom med i champion leage for så havde de desværre været spillestryrende i mange mange år endnu så stor TAK til det cypriotiske hold de ikke engang kunne slå.

b_j3ns3n
kender flere blue vikings der ikke er helt så glad for min sensei (Don) men som sagt har han gjordt meget for dansk fodbold (ikke kun fck)
ja han er arrogant, men det er jo folk elsker eller hader.
alle i danmark har en mening om ham, også selv om de ikke gir en fuck for fodbold
ved ikke om jeg er enig med dig (sony) i at der ikke er nogen konkurence, for jeg mener jo den er skarpere i år og sidste år end den har været længe.
glem ikke ob har et skide godt hold, de køber rigtigt ind og sætter det rigtige hold til kampen, og de vinder også kampene som ser skidt ud..
du savner KB.. du holder sikkert med frem nu. det gør alle gamle KBér som ikke kan klare Don

deepseadivers at du tør sætte en billet på højkant siger lidt om dit engagement (sikkert ikke stavet rigtigt) for det tør jeg sku ikke, og jeg elsker kun fck (og måske lidt liverpool)

FORZA FC Grin Grin Grin Grin

b_j3ns3n
deepseadivers skrev:
Bor selv et stenkast fra parken

man kan vel ikke bo bedre..
jo vis man kan bo i et af hjørnerne på stadion Pfft

sony
b_j3ns3n skrev:
kender flere blue vikings der ikke er helt så glad for min sensei (Don) men som sagt har han gjordt meget for dansk fodbold (ikke kun fck)
ja han er arrogant, men det er jo folk elsker eller hader.
alle i danmark har en mening om ham, også selv om de ikke gir en fuck for fodbold
ved ikke om jeg er enig med dig (sony) i at der ikke er nogen konkurence, for jeg mener jo den er skarpere i år og sidste år end den har været længe.
glem ikke ob har et skide godt hold, de køber rigtigt ind og sætter det rigtige hold til kampen, og de vinder også kampene som ser skidt ud..
du savner KB.. du holder sikkert med frem nu. det gør alle gamle KBér som ikke kan klare Don

deepseadivers at du tør sætte en billet på højkant siger lidt om dit engagement (sikkert ikke stavet rigtigt) for det tør jeg sku ikke, og jeg elsker kun fck (og måske lidt liverpool)

FORZA FC Grin Grin Grin Grin

Ja jeg tør næsten slet ikke fortælle dig jeg hader liverpool hæ hæ, man er vel ikke man u. fan for ingenting vel.

Men du har da ret i jeg holder med frem igen, for som man siger engang fremmer altid fremmer, dengang man var knægt holdt jeg med frem, men på grund af at alle i min familie holdt med dem syntes jeg ville holde med kb bare for at trådse dem dengang.

Dengang var der sgu noget ved og se lokalopgør med kb og frem der var altid gang i den, men da de blev slået sammen med mit hadehold dengang b1903 kunne jeg sgu ikke holde med fck, så måtte jeg så gå tilbage til frem. Men selvfølgelig så skulle de lige gå fallit dengang og måtte ned i danmarksserien, men de kom da hurtig tilbage ind til de røg ud igen og idag ligger de jo så og roder lidt i bunden af 1 division snøft snøft. Men mon ikke de redder sig med at der er tre andre hold der går fallit hæ hæ.

fckguld
deepseadivers skrev:
sony skrev:

Vi vinder jo hvert år.

Nogen der er på?
du sgu frisk , selv haft mine 2 faste pladser i parken de sidste 7 år , og jeg lige købt banner reklame til alle hjemme kampe til mit firma - fck er god underholdning - god dag
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

FCKdk
sony skrev:
deepseadivers skrev:
sony skrev:

Vi vinder jo hvert år.

Nogen der er på?

Tror da fanden klubben er betalt til at vinde der er jo desværre ingen konkurence i dag Og de får er det 20 millioner af dbu bare for at leje indtækter af parken.

Vi kan godt blive enige om øffedrengen han er dygtig, men hold da k... hvor er han arrogant prøv og spørg en fans fra lyngby hvordan de ser på ham.

Sørme på en måde godt de ikke kom med i champion leage for så havde de desværre været spillestryrende i mange mange år endnu så stor TAK til det cypriotiske hold de ikke engang kunne slå.

....Hvem tror Du lige der har tabt mest på det s.... Cypern-hold?
FCK eller dansk fodbold? Danmark kunne have fået en direkte plads
i Champions-league om et par år....
Hvis altså bare samtlige danske hold ikke havde spillet lige så meget
fallit som FCK!!!! Den plads kunne selv et hold som Bundby I.F. have
glæde af når de engang om 10-15 år tager sig sammen og bliver
mestre!!!!Pfft
Millionerne FCK kunne få i startpenge i Champions-league, er
peanuts imod hvad Dansk fodbold har tabt!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: