Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
er det en god ide at købe en rejseforsikring til sin kone når hun skal hjem på ferie?
hun er jo stadig thai statsborger.
Jeg er lidt i tvivl, for hun kan jo sagtens komme på hospitalet hvis der sker noget, men på den anden side ville det være rart at kunne få hende hjem hvis det er alvorligt.
de hospitaler der er i hendes by er absolut heller ikke noget at råbe hurra for, så skulle der ske noget var hun nød til at tage til bangkok.
tror slet ikke de ved hvad en rejseforsikring er i hendes hjem by
og hvordan ser forsikringsselskabet på det? hun har dansk cpr nummer og adresse.
Redigeret af d. 16/10-2009 13:00
Djengis skrev:
Du skal da KLART tegne en rejseforsikring.
Har du ikke muligvis allerede en via din indbo forsikring muligvis?
Uden forsikring er hun jo stillet som en alm thai - dvs ingen forsikring og betaling ved kasse 1......
meget godt skrevet, det det handler om er jo " ingen forsikring, så er det cool cash ved kasse 1 ( glas buret ) "
og ganske rigtigt så har mange indbo forsikringer indflettet en verdens rejseforsikring som gælder 30 dage, mere end 30 dage så koster det selvfølgelig et tillæg, og mange af disse forsikringer er meget billiger end de eksisterende på markedet så som Europæisk, Gouda, IHI, m.fl.
så helt klart sørg for en rejseforsikring til din kone.
Top danmark har en rejseforsikring der gælder 1 år, den dækker bode dig og din kone samt evt. børn flere rejser om året dog max. 30 dage af gangen,og den koster ca 85o kr. om året.
Sidst var min kone afsted 6 uger så jeg måtte købe 15 dage ekstra dækning,og det gav jeg det samme for.
Det er dumt ikke at købe forsikring,du vil vel gerne have hende tilbage
Hos nogle forsikringsselskaber kan man ikke købe tillægsforsikring udover 30/60 dage. - Hvis man køber sin tillægsforsikring hos et andet selskab, skal man være opmærksom på evt. problemer, hvis uheldet er ude lige før udløb af forsikring nr. 1