Se indlæg|
Indenrigs flyvning fra Phuket
|
|
| NChristensen |
Lagt på d. 16/10-2009 12:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Hej alle i Thailands eksperter ![]() Jeg har brug for jeres hjælp!!! Min familie og jeg skal til Thailand for 3. gang til december i år. Vi er blevet helt afhængige af dette skønne land. I år har vi dog planer om at opleve lidt uden for Phuket også. Vi skal have vores base i Patong (som de to foregående år). Vi har læst meget om muligheden for at komme til at svømme med delfiner i Chanthaburi. Da vi aldrig har rejst indenrigs i landet, kender vi ikke rigtig mulighederne. Kan nogen af jer hjælp med priser på flyvninger mellem Phuket og Chanthaburi?? – Er det overhoved mulig, skal man evt. over Bangkok? Håber i kan hjælpe mig. Med venlig hilsen NChristensen. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 16/10-2009 13:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
hmm, det nemmeste jeg lige lige kan se, er til pattaya, (utapao) og derefter 170-180 km. på landevej http://www.domest...Utapao.htm jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| NChristensen |
Lagt på d. 16/10-2009 13:49
|
Hej Kvindemin 1000 tak for det hurtige svar. Vi ville gerne flyve så tæt på som muligt, da vi har en i familien der bliver MEGET køresyg. Kender du til muligheden for eksempelvis at flyve til Cambodia, og så køre over grænsen i stedt for? Med venlig hilsen NChristensen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/10-2009 14:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
At fluye til Cambo gør ikke distancen kortere, tværtimod. Her lidt beskrivelser fra Chanthaburi inkl. Ocean Sea World med delfinerne. http://www.dansk-...ad_id=8797 http://teakdoor.c...ayong.html http://www.dansk-...ad_id=4711 |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 16/10-2009 14:20
|
|
er rimelig sikker på at det vil blive meget mere besværligt, desvaerre
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 16/10-2009 18:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 16/10-2009 19:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Mener tror ? at der går fly til Pattaya så er i meget nærmere Delfinerne. PYX prøv bangkokair.com |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 16/10-2009 19:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Og husk at bestille tid til svømning ? ellers er det ikke så nemt at komme til. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2009 20:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
www.airasia.com Vi flyver om 2 uger til phuket og tilbage til bangkok 650 kr retur for 2, det er ikke galt, det er billigere end en retur med DSB til århus. fra cph. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 16/10-2009 21:48
|
|
en anden mulighed er at flyve til bangkok, og derfra flyve til trat, så er turen på landevejen kun ca. 70 km http://www.dansk-...stande.php jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
|
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 16/10-2009 23:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 92 |
Tjek air asia's hjemmeside! de har mega gode priser, og gode nye fly... hld dig fra Cambodia ideen da der også kommer en masse indrejse skat når i lander ![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 16/10-2009 23:48
|
|
hvad kan de bruge den til? læs nu hvad familien spørger om ?, der er en i familien der let bliver køresyg, ergo skal de ha vejledning til hvordan de nemmest kommer til Chanthaburi uden for meget kørsel
|
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 17/10-2009 00:05
|
|
Hvem var den svada der møntet til? |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 17/10-2009 00:17
|
|
til dig, check lige de andre indlaeg, airasia er nævnt bla. så hvad bidrager du med ?
|
|
|
| Jao chai |
Lagt på d. 17/10-2009 17:41
|
|
Slap dog af er det første gang du ser gentagelser på den her side? Hvis du skal gøre dig til helgen på det punkt så prøv at læse diverse andre tråde herinde og fin ukonkrete svar eller platte bemærkninger.... så har du vidst travlt... desuden stod der mere i mit indlæg hvis du selv læser efter! tale er sølv tavshed er guld..... hvis man ikke har noget konkret eller positivt at byde ind med... |
|
|
|
| NChristensen |
Lagt på d. 19/10-2009 08:24
|
Hej igen allesammen Først tak for de mange indlæg - i har været en kæmpe hjælp Vi leder stadig, men efter at have brugt weekenden på diverse fly hjemmesider, er vi kommet frem til at den nemmeste og billigste måde nok er fra Phuket - Bangkok - Trat. Endnu engang tak for alle jeres indlæg, og de flotte billeder. Med venlig hilsen NChristensen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.