Se indlæg
 Udskriv debat
Søger hus/lejl. i Khon Kaen/Ban Pai elller ampur Wan Yai
Healer
Søger hus eller lejlighed til leje i oktober 2005. Skal besøge min kæreste og denne gang have min datter på 16 med. Er der en der kender til hus eller lejlighed vi kan låne fra 29. sept/1. oktober og indtil 23. oktober 2005 vil det være kanon...

Vi skal ikke være der hele perioden, men have en base dér... bl.a. går turen til det helt nordlige dennegang efter jeg sidst var i Loie og Phuket m.m. efter min Vietnam-rundrejse...

Glade hilsener fra Healer GrinRenéGrin
Redigeret af Healer d. 11/06-2005 08:11
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
Healer
Nå, jeg fandt selv et hus dernede... Amphur Wan Yai.... Rejser d. 28. sept.
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
Spring til debat: