Se indlæg
 Udskriv debat
Plads/flysæder
sattahip
Hej til alle,
Er der nogen, som kan fortælle mig om der er god plads i sæderne på swiss,,wiena, finair, tyrkis airl.
Jeg er jo et mandfolk på 112 kg. Jeg hader, hvis bordet ikke kan slåes med.
En rigtig god dag til alle.
Sattahip

vandango
Jeg er et endnu større "mandfolk".

På økonomi er Thai Airways det bedste. Der er simpelthen mere plads, formentlig pga. at der ikke er installeret underholdnings elektronik. Der kan jeg presse bordet ned.

Ellers SAS, SWISS, Air France - no way, holder det i hånden, eller ligger det på benene. Hvis sædet ved siden af er ledigt, så er der selvfølgelig ikke noget problem.

JD
Swiss og Austrian har nogenlunde plads, men pas paa de allerbagerste saeder, ryglaenet kan ikke laenes ret meget tilbage!

Emirates (fra Hamburg) har god plads.

JD

hanspeter
Der er bedre plads på Thai fordi sædeafstanden er større. 34 inches, mod 32 inches hos SAS. 32 er den normale industri standard men nogen er faktisk nede på 31 og mindre.

PS. I kunne jo også overveje at købe økonomi premium som de har på både Thai og SAS. Sæderne er bredere og der er større afstand mellem sæderne.

Iøvrigt er dette link meget god til at få et overblik over sædeafstand, selvom der selvfølgelig kan være fejl.

http://www.airlin..._intro.htm
Redigeret af hanspeter d. 20/10-2009 13:41

kro90
Prøv at se på [/url]www.seatguru.com/index.php[url]
Kim

Dream
[url]www.seatguru.com/index.php[/url]

Webmaster
Flere indlæg slettet af Admin da det var gået over i personligt fnidder.
Hold jer nu til emnet uden alt det ævl.

Vi er her for hjælpe hinanden og dyrke vores fælles interesse. Ikke for at nedgøre hinanden eller gøre forumet utåleligt at opholde sig i.

Tak.

- Admin -
Redigeret af Webmaster d. 20/10-2009 16:50
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
vandango
Øv! jeg ville da godt have set dem. Sad

sony
vandango skrev:
Øv! jeg ville da godt have set dem. Sad

Du ikke gået glip af noget som helst Angry
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

"Bare" sørg for at få en plads ved nødudgangen...der er benplads, men ellers er den bedste plads vel den hvor man bare falder i søvn og først vågner i BKK Pfft,
Min værste plads var hvor jeg sad ved siden af "køkkenet" og der var 0 benplads- kun en skillevæg lige foran sædet så jeg nærmest fik krampe i ben og ondt i knæ fra start til slut, og jævnligt skulle op at gå en tur...helt umuligt at sove der...men ellers har jeg altid været heldig at få en god plads ved at nævne det ved check ind.
Når jeg vinder i lotto i næste uge Smilebliver det first classWink

FCKdk
vandango skrev:

På økonomi er Thai Airways det bedste. Der er simpelthen mere plads, formentlig pga. at der ikke er installeret underholdnings elektronik. Der kan jeg presse bordet ned.

Ellers SAS, SWISS, Air France - no way, holder det i hånden, eller ligger det på benene. Hvis sædet ved siden af er ledigt, så er der selvfølgelig ikke noget problem.

5555- He He....
Stakkels Nee....Pfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

vandango
FCKdk skrev:
vandango skrev:

5555- He He....
Stakkels Nee....Pfft

Hun er sur på mig, så jeg må op på hesten igen når jeg kommer til Thailand.
Nee er ellers en meget robust pige. Pfft
Redigeret af vandango d. 21/10-2009 03:17

Spring til debat: