Se indlæg|
Klima i nov. Kho Tao - Phuket
|
|
| Jesperav |
Lagt på d. 20/10-2009 21:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Så er der kun 14 dage til jeg stikker af mod Thailand. Planen er at blive i Bangkok i 4-5 dage inden jeg søger mod dykningen omkring den 6/7 november... Jeg havde egentlig bestemt mig for at tage open water og advanced på Kho Tao, dels fordi jeg synes godt om beskrivelserne af dykkerlivet på øen og dels fordi jeg har fået en pris på godt 3000 kr. for begge kurser inkl. overnatning i bungalow med aircondition, hvilket jeg synes lyder billigt. Men her idag talte jeg med en erfaren Thaiturist, der mente at vejret var bedre på Phuket på denne tid af året. Er der nogen der har erfaringer vedr. dette? Det er klart at vejret og sigtbarheden står højt på min prioriteringsliste, men jeg har heller ikke lyst til at det bliver alt for crowded, hvilket jeg har en ide om at Phuket er..... Hvad vil I anbefale? Og i tilfælde af at I mener at Phuketområdet er det bedste valg, hvor skal jeg så tage certifikaterne....? Hvad med Phi Phi? Venlig hilsen Jesper |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2009 22:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej, Jeg har også Open water fra Dk (Padi)...og det kan selvfølgelig også tages i LOS, og Advansed water også..men hvor godt er det så i Thailand??sikkerhed??? Redigeret af d. 20/10-2009 22:32 |
|
|
|
| TJMacGyver |
Lagt på d. 21/10-2009 00:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Hvis det er dykning og det at der ikke er crowded der er vigtigt, så er jeg kommet frem til, uden selv at have været i Thailand, at Khao Lak er et rigtigt godt bud. Og de dykkersteder man sejler ud til fra Khao lak (similian islands bl.a.) skulle være bedre end dem man kommer til fra Koh Tao. Det er dog også noget dyrere at dykke i Khao Lak, og så vidt jeg har kunne finde ud af fra dykkerstedernes websites, så er det ikke så normalt som andre steder at logi følger med dykningen, med mindre du tager på liveaboards selvfølgelig ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.