Se indlæg|
Arrangere billige rejse i juni-july 2010
|
|
| thailandfreak |
Lagt på d. 22/10-2009 23:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Hej alle. Jeg har et super tilbud til jer derude Fra juni-july, kan jeg arrange en super billig rejse med dejligt hotel. Prisnivuet lægger på 7.000 kr. pr. person. Skriv en mail, hvis du er intresseret. Du flyver med Emirates fra Hamborg til Bangkok. Hotellet ligger centralt placeret i Patong. 3-4 min på gåben fra stranden. Dejligt og roligt hotel. Så kan vi aftale yderlige og udveksle yderligere informationer. |
|
|
|
| kwan_nico |
Lagt på d. 22/10-2009 23:25
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
thailandfreak skrev: Hej alle. Jeg har et super tilbud til jer derude Fra juni-july, kan jeg arrange en super billig rejse med dejligt hotel. Prisnivuet lægger på 7.000 kr. pr. person. Skriv en mail, hvis du er intresseret. Du flyver med Emirates fra Hamborg til Bangkok. Hotellet ligger centralt placeret i Patong. 3-4 min på gåben fra stranden. Dejligt og roligt hotel. Så kan vi aftale yderlige og udveksle yderligere informationer. Hvor lang tid afsted og hvad for et hotel?????? Redigeret af kwan_nico d. 22/10-2009 23:26 |
|
|
|
| thailandfreak |
Lagt på d. 22/10-2009 23:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Har sendt en PM til dig ![]() |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 22/10-2009 23:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
ja goddaw dooo det kan jeg også ![]() Du bestemmer selv, om du vil til Pattaya, bo lige i smørhullet, men dog i rolige omgivelser med pool eller bo på 16 etage i bangkok og , der følger en flaske JD og tre Jack Nicholson film (efter eget ønske) med til DVDen. Begge ture kan laves for ca 7.000 kr i april,maj og juni måned. Vælger du april måned, får du tilmed fri vandgevær og 2 vandpistoler, så du er bevæbnet til tænderne som Chuck Norris til Song Kran Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/10-2009 00:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Giv ham dog en chance Fedefinn. Kunne da være interessant at vurdere muligheden for et DTW rejsebureau mhp. billige billetter, så kan vi købe et par brede røde seler til webmoster og kalde ham direktør eller redaktør, hvis han bedre kan lide dette. De sidste par år har jeg rejst 3 gange om året. Og med al den erfaring der findes her, må man da også kunne strikke nogle pakkerejser sammen. Jeg vil da gerne melde mig frivillig til pub/go-go-crawl i Pattaya, bare jeg får sprutten gratis.
Redigeret af vandango d. 23/10-2009 00:10 |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 23/10-2009 00:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
vandango skrev: Giv ham dog en chance Fedefinn. Og med al den erfaring der findes her, må man da også kunne strikke nogle pakkerejser sammen. Jeg vil da gerne melde mig frivillig til pub/go-go-crawl i Pattaya, bare jeg får sprutten gratis. ![]() det er jo også det jeg tilbyder. Mht pubcrawl så får vi Peter på Bryggeriet til at lave en crawltur til os, eller jeg arrangere vores egen aftentur til de bedste go-go bar i Pattaya, vi afslutter aftenen på Stork Club, hvis søde værtinder vil forkæle vore trætte legemsdele, men nu ikke Cheap Charlie, det er for egen regning
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/10-2009 00:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
FedeFinn gu skal Peter ej, han skal være klar med sine hotdogs når vi kommer tilbage. Jeg skal nok forsyne Peter med remedierne. ![]() PS. har vi været på pubcrawl sammen? - eller var du med på den med go-go? sidst nævnte havde Nee aldrig accepteret. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.