Se indlæg|
Detox Center i Bangkok.
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 22/10-2009 15:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Detox Center i Bangkok. http://www.detox....nroad.com/ I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/10-2009 18:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hvorfor linker du til afvæning.. ![]() er det en hentydning til alle os thai glade tosser ![]() jeg kan se du stemmer også på pia papand
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 22/10-2009 18:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Er det ikke bare en udrensningskur, de er jo blevet ihh så moderne. Jeg kan kun mindes jeg har hørt ordet DETOX men ved ikke precis hvad det er, men efter det jeg læser, så er det en udrensnigskur han linker til. Og Thaierne går jo meget op i Wellness. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 22/10-2009 18:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
jo jo, det er sikkert med lavment og det hele ![]() |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 22/10-2009 18:49
|
|
b_j3ns3n skrev: jeg kan se du stemmer også på pia papand ![]() Folk der måske kunne have brug for hjælp, kunne måske få glæde af linket. Og pus dine briller. Pia er da dødsfjende nr. 1
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 22/10-2009 19:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
hanspeter skrev: jo jo, det er sikkert med lavment og det hele ![]() Spar pengene... spis på et gadekøkken eller gå i Super Værst ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 23/10-2009 18:57
|
|
Emmoride skrev: Folk der måske kunne have brug for hjælp, kunne måske få glæde af linket. Og pus dine briller. Pia er da dødsfjende nr. 1 ![]() ja jeg gik bare ud fra der var lidt sort humor i det ![]() og jeg havde set kuglerne i df flotte logo, jeg prøvede bare at være dum eller sjov det bestemer du selv
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 23/10-2009 19:03
|
|
b_j3ns3n skrev: Emmoride skrev: Folk der måske kunne have brug for hjælp, kunne måske få glæde af linket. Og pus dine briller. Pia er da dødsfjende nr. 1 ![]() ja jeg gik bare ud fra der var lidt sort humor i det ![]() og jeg havde set kuglerne i df flotte logo, jeg prøvede bare at være dum eller sjov det bestemer du selv ![]() okay du slipper med 1 advarsel. ![]() ps. Du r selvfølgelig velkommen til at låne det. Redigeret af Emmoride d. 23/10-2009 19:06 I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 23/10-2009 19:20
|
|
at jeg er enig med dig er en sag men jeg har allerede verden´s bedste logo..
|
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 23/10-2009 22:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
b_j3ns3n skrev: at jeg er enig med dig er en sag men jeg har allerede verden´s bedste logo.. ![]() Hvor? Vi har ikke adgang til din harddisk eller, hvor det nu ligger. |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 23/10-2009 23:00
|
|
Kent26 skrev: b_j3ns3n skrev: at jeg er enig med dig er en sag men jeg har allerede verden´s bedste logo.. ![]() Hvor? Vi har ikke adgang til din harddisk eller, hvor det nu ligger. Hvis det er så svært. så copy mit.
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 23/10-2009 23:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg ville også gerne copy, men generelt kan jeg ikke li skudhuller :-) |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 23/10-2009 23:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
Emmoride skrev: Kent26 skrev: b_j3ns3n skrev: at jeg er enig med dig er en sag men jeg har allerede verden´s bedste logo.. ![]() Hvor? Vi har ikke adgang til din harddisk eller, hvor det nu ligger. Hvis det er så svært. så copy mit. ![]() tror kent joker lidt
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 24/10-2009 10:34
|
|
hanspeter skrev: Jeg ville også gerne copy, men generelt kan jeg ikke li skudhuller :-) nej der er vist rigeligt med bandekrig i kbh, ingen grund til at skyde efter hinanden herinde også
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/10-2009 10:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
sabai sabai skrev: hanspeter skrev: jo jo, det er sikkert med lavment og det hele ![]() Spar pengene... spis på et gadekøkken eller gå i Super Værst ! jamen, Magasins Mad & Vin kan vel også gøre det, det er jo indkøb på 1'st klasse efter deres eget udsagn ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.