Se indlæg|
Royal First Class
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/10-2009 03:56
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
[img]http://tgt.dk/archive/00021/thai2_web_21906g.jpg[/img] is not a valid Image. Asiaterne kan noget med service, som resten af verden kunne tage ved lære af. For halvdelen af de 10 bedste flyselskaber på den nyeste opgørelse over verdens bedste flyselskaber, kommer fra Asien. Således også Thai Airways, der imponerer på deres Royal First Class, hvor gourmeter vil nyde tilværelsen. Skal det eksempelvis være en Dom Perignon eller Bollinger, der åbner ballet? Og skal du vælge en af de mange klassiske thai-retter, der bl.a. inkluderer hummer. Også en international sværvægter som Tournedos Rossini pryder menukortet. Det hele er selvfølgelig præsenteret på porcelæn og i krystalglas. Læs nærmere på: http://tgt.dk/ins...e60323.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/10-2009 04:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Og det koster kassen. Vil ikke give 5000 kr. i timen for at flyve på luksus klasse til Thailand. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 27/10-2009 06:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
vandango skrev: Og det koster kassen. Vil ikke give 5000 kr. i timen for at flyve på luksus klasse til Thailand. Thai flyver ikke med Royal First Class til Scandinavien, men med Business, Premium Economy og Economy. Men du har ret, det er alt for dyrt at blive opgraderet til Premium Economy hvis man skal betale for det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/10-2009 08:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ja, jeg må indrømme at jeg heller ikke forstår nogle gider at betale for det medmindre man har så mange penge, at det er fuldstændig ligemeget. Lad mig se, hvad får man som man ikke har mere eller mindre gratis derhjemme i dagligstuen? Hvordan kan man så komme op og ringe ved tanken om at sidde på fx. Royal Silk Class eller whatever? Jeg har bekendte der kommer hjem fra ferie i fx. Thailand og begejstret fortæller om deres flyvetur på business. Øhh, flyvetur? Mener du turen derned i den 3-dimensionelle bus? Sig mig, var det din eneste oplevelse? Men, bevares, såen er vi så forskellige. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 08:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Første klasse ..business class....Royal class....kært barn har mange navne men fælles for dem alle er at man betaler UTROLIGT meget for UTROLIGT lidt.....for de penge man betaler for at flyve sådan ville jeg laaaaaaangt hellere rykke en klasse op i hotelstandard...jeg jeg vil sikkert kunne rykke to klasser op for de penge det koster. 11 timer luksus i flyveren eller 3 ugers luksus på hotellet....jeg napper de 3 uger på hotellet ![]() |
|
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 27/10-2009 09:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Her en video fra Thai Airways Royal First Class Frankfurt - Bangkok. Der går et par minutter af videoen inden han er ombord, men en god video syntes jeg. http://www.youtub...r_embedded @Falang Bar, jeg er helt på linie med dig, hellere bruge pengene på luxushotel i 3 uger end 11 timer på førsteklasse i et fly. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/10-2009 10:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
vandango skrev: NEJ, det ville jeg hellere ikke , men det var en oplevelse og især når man betaler med Bonus-miles som alligevel hverken ville være nok til at udløse en fri rejse samt at nogle ville udløbe i år.
Og det koster kassen. Vil ikke give 5000 kr. i timen for at flyve på luksus klasse til Thailand. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/10-2009 10:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
rinpoche skrev: Den udtalelse tyder næsten på at du ikke har prøvet det selv eller har du det meget nemt at falde i søvn lige efter Take Off. Som besvarelse til din anden påstand om<< Ikke at forstå at nogle gider>> henviser jeg bare til følgende tråd :Ja, jeg må indrømme at jeg heller ikke forstår nogle gider at betale for det medmindre man har så mange penge, at det er fuldstændig ligemeget. Lad mig se, hvad får man som man ikke har mere eller mindre gratis derhjemme i dagligstuen? Hvordan kan man så komme op og ringe ved tanken om at sidde på fx. Royal Silk Class eller whatever? Jeg har bekendte der kommer hjem fra ferie i fx. Thailand og begejstret fortæller om deres flyvetur på business. Øhh, flyvetur? Mener du turen derned i den 3-dimensionelle bus? Sig mig, var det din eneste oplevelse? Men, bevares, såen er vi så forskellige. http://www.dansk-...ad_id=8937 Disse situationer ville du yderst sjældendt opleve enten på Premium Economi eller Business Class, men ENIG, som du selv skriver :<< Men, bevares, såen er vi så forskellige .... >> Redigeret af Lung Yao d. 27/10-2009 11:01 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 27/10-2009 12:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
![]() Webmaster skrev: Asiaterne kan noget med service, som resten af verden kunne tage ved lære af. For halvdelen af de 10 bedste flyselskaber på den nyeste opgørelse over verdens bedste flyselskaber, kommer fra Asien. ......... ....Tjaaa... og mere end halvdelen af menneskerne på denne jord kommer også fra Asien. Men det er rigtigt. De kan noget med service som alle kunne lære noget af..... Redigeret af hfb d. 27/10-2009 12:12 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 27/10-2009 12:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg foretrækker nu også at have de flere kontanter til rådighed i Thailand. For det første sover mand jo aligevel hvis man kan, og for det andet kunne jeg ikke drømme om at betale så meget for en flybillet. Medmindre som rinpoche skriver at penge ikke er noget problem, men jeg er hverken en Kirk - Mærsk - clausen eller nogen anden milliard arving. Så jeg tar den som sædvanlig på ECONOMY CLASS. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 27/10-2009 12:18 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/10-2009 12:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Lung Yao skrev: http://www.dansk-...ad_id=8937 Disse situationer ville du yderst sjældendt opleve enten på Premium Economi eller Business Class, men ENIG, som du selv skriver :<< Men, bevares, såen er vi så forskellige .... >> Sandt, sandt. Jeg er blevet opgraderet til business 2 gange U/B, og bevares der var meget mere plads. Men ikke om jeg ville betale ret meget for det. Service er jeg fuldstændig ligeglad med. Det eneste det for undertegnede drejer sig om er at få sovet. Til det ædle formål medbringer jeg ørepropper og en tingest til at lukke lyset ude. Godnat, ses om 10 timer. Jeg har personligt den holdning, at flyveturen blot er midlet til at opnå målet. Og hvis nogen af mine bekendte ønsker at fortælle om deres flyvetur på business class eller whatever, så må de finde en anden tilhører. Intet kunne kede mig mere. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 27/10-2009 16:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
nå nå- rolig nu. Jeg og fruen flyver premium economi og har det fint med det. Er heller ikke rige. Sparer resten af året. Bor billigere. Som man siger :"vi sover der jo bare" (Som på flyvereren ikk![]() Ole |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 27/10-2009 17:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg forstår godt at man vil forkæle sig selv og have lidt luksus engang imellem, men for fanden mand man sidder der 'kun' i 11 timer... For flere årtier siden var det kun de meget rige forundt at flyve. I dag kan de fleste i vesten flyve. Længere ude i fremtiden vil man kigge tilbage på vores tid og forundres over hvorfor en 'tur med luftbus' kunne koste så meget. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 20:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rinpoche: Ja enig: de sølle 11 timer flytur er da bare fx.: spis lidt mad på flyet, og sov så- og vågn op i BKK...så er den oplevelse da ikke andet, vi skal jo bare til LOS...flyturen er bare noget der skal overståes...og kan vi sove på flyet så er vi friske når vi vågner op lokaltid i Thailand så er det perfekt. Hvis man er vågen på 1 klasse i flyet i 11 timer og man synes man hygger sig...ok fred være med dem så kan de bruge den første dag i LOS på at sove , jeg bruger dog min tid bedre ![]() |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 27/10-2009 21:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Ja vi er forskellige. Lige en sjov ting til sammenligning. Jeg har kørt med campingvogn fra Danmark til Italen flere gange. ca. 24 timers kørsel. excl pauser/overnatninger. Mine forberedelser, pakning af bil og canpingvogn, samt snak om overnatnings campingspladser på ruten med familien, var også en del af ferien. Det samme med flyveturen til Thailand. Det er en del af min ferie, og skal nydes som opholdet på feriestedet. Jeg og fruen glæder os til 16/01-10 ![]() Ole |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 27/10-2009 21:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg har tit fløjet på businees class , grunden er dog at jeg ofte skal arbejde lige efter jeg lander i div lande. Der er det rart , fordi det er nemmere at være udhvilet når man ankommer. Dog heller ikke mig selv der betaler. Har dog også opgraderet mig selv engang imellem. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 28/10-2009 01:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Jeg har desværre ikke fløjet med Business mellem Thailand og Danmark men blev opgraderet mellem Taipei og Bangkok sidste år med Thai. I år havde jeg så betalt for busniess biletterne med KLM mellem bangkok og Taipei og retur. Jeg har personligt pisse svært ved at sove i et fly og jeg skal være på randen af at skvatte om af udmattelse før det lykkes. Så kan jeg for en rimelig pris forsøde min rejse gør jeg det absolut gerne. Derudover så vil jeg da mene at merprisen for economy plus eller busniess kommer tilbage i at komme frem og være mere frisk. Jeg tager en gang om året på messe i Taiwan og det er en rejse der tager 22-24 timer at tage i et stræk. Skulle jeg tage den i en stræk ville jeg være totalt død første dag og der ville business være guld værd. Nu tager jeg i stedet 2-3 dage stopover i bangkok og venner mig til varmen og tidszonen i stedet og så går det lige. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 28/10-2009 02:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
2 af de blå valium og du sover som en sten
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 28/10-2009 08:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja hvis du ikke er vandt til nerve/sovemedecin ja så er to nok til at falde i søvn, Ellers ikke. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 28/10-2009 08:09 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 28/10-2009 09:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Jeg var heldig at faa et businessklassesaede med Finnair for 14 dage siden, servicen var dog economy men det var ligegyldigt for bare man kan sove.... Valium er nok i overkanten: der findes nogle indsovningspiller, jeg af og til tager... de faas paa recept... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

så kan de bruge den første dag i LOS på at sove