Se indlæg|
turisme
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/10-2009 16:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
soi7 skrev: Hanspeter; Jeg har godt nok aldrig mødt nogle danskere der bruger ferien som du beskriver, men jeg er også mange forskellige steder. Men det er da fint at tale med danskere og gå lidt på dansk restaurent en gang imellem når man er der i lang tid ( bare min mening), men hvis nogle gider kun at være på danske steder, så lad dem om det, men nej- det gad jeg heller ikke. Jeg har helt droppet de danske hoteller, så kan jeg gå til og fra når jeg har lyst. Samtidig slipper jeg også helt for bredskuldrede døgnfulde overtatoverede speed dumme unge danskere, der tror at de er nogle helvedes karle, når de er i Pattaya. Jeg må indrømme at jeg bryder mig ikke om unge danske mænd i Pattaya, de er ikke i stand til at håndtere byen, eller opføre sig bare nogenlunde anstændigt. Drengerøvene kan simpelthen ikke håndtere stoffer og sprut. Redigeret af vandango d. 27/10-2009 16:18 |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 27/10-2009 17:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Helt enig, og motorcykler ka' de overhovedet IKKE styre: ADVARSEL! - Ret voldsomme billeder forude: http://www.ajarnf...mages.html Det går desværre galt for rigtig mange unge mennesker, når de gi'r den gas og slipper selvkontrollen. ![]() JD Redigeret af JD d. 27/10-2009 17:27 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/10-2009 17:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
De ældre er ikke et hak bedre når de giver den gas. ![]() Mange af dem køre være end thai
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 27/10-2009 17:53
|
|
Hva' kører de på? Rollator eller mini-crosser?! JD |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/10-2009 19:15
|
|
JD skrev: Helt enig, og motorcykler ka' de overhovedet IKKE styre: ADVARSEL! - Ret voldsomme billeder forude: http://www.ajarnf...mages.html Det går desværre galt for rigtig mange unge mennesker, når de gi'r den gas og slipper selvkontrollen. ![]() JD Men det er sgu da latterligt, at en ung mand ikke kan følge med en bessefar. De farer forvirret rundt med deres brede arme og tatoveringer fulgt med stoffer som, både gør at de er svinsk vulgære, samt at de ikke kan sove (FUCK DEM GÅ I SENG!). Det er truende voldsbomber, som ser op til stof-narrøve som bor i Pattaya og driver hotel-forretning, gogo og luderbarer. ![]() Latterlige voldsdrengerøve. ![]() Undskyld min galde, men jeg har helt droppet dansker hotellerne, vælger thai hoteller hvor tonen er anstændig hver morgen. Redigeret af vandango d. 27/10-2009 19:35 |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 20:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg synes da også de smarte unge skal slappe lidt af....de dør sku når de kører sindsygt i Patty....el dræber andre...trafikken er tæt og agressiv og jeg har også set uheld...med en thaipige fodgænger som blev smidt gennem luften af en fed falang på mc- vi stod lige ved siden af hinanden og skulle over gaden ved working jeg hjalp hende op og ind på fortorvet -bevistløs og så kom mange thaimænd derefter til og tilså hende også...falangen blev der...bla fordi jeg var temmelig sur over hans kørsel...og thaimændene snakkede med ham også...de farligste er sku motorbikes-de er alle steder og lynhurtige.... |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 27/10-2009 20:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
.. ikke altid nemt at skille lænestolsdigtning fra virkelighed, men de sidste to indlæg er nemme at placere. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 21:13
|
|
Cxxxxxxr: hvem tror du lige du har skrevet til ?????? du skriver de 2 ovenstående indlæg ...overførselsindkomst ...osv???? kender vi hinanden????? = NEEEJ og en undskyldning er vist passende fra dig....hvad bilder du dig ind? jeg er IKKE på overførselsindkomst..og har aldrig været det... og hvis jeg var kom det nok ikke dig ved veeeellll...
Redigeret af d. 27/10-2009 21:17 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/10-2009 21:24
|
|
Cxxxxsxxr skrev: .. ikke altid nemt at skille lænestolsdigtning fra virkelighed, men de sidste to indlæg er nemme at placere. Ja jeg kan jo forstå at du kender mig fra DTW. Men du er en fattigluns der aldrig nogensinde kommer afsted. Det gør intet at være fattig og ikke kan rejse, jeg skal nok skrive lidt hist og pist om, hvordan det er at være i Thailand, og hvordan det er at have svinedrengen fuld af danskedollars. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 21:34
|
|
Vandango: he-he- perfekt indlæg, hvad bilder personen sig ind???? ![]() hvorfor går han ikke bare væk fra siden??? magen til useriøst bavl skal man laaaaangt ud på landet for at finde ...Jeg er ikke på overførerelses indkomst og hvis jeg var - ja så ragede det vel ikke ham???? jeg håber da han vågner op af sin tornerosesøvn en dag..... ![]()
Redigeret af d. 27/10-2009 21:37 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/10-2009 21:54
|
|
soi7 skrev: Cxxxxxxr: hvem tror du lige du har skrevet til ?????? du skriver de 2 ovenstående indlæg ...overførselsindkomst ...osv???? kender vi hinanden????? = NEEEJ og en undskyldning er vist passende fra dig....hvad bilder du dig ind? jeg er IKKE på overførselsindkomst..og har aldrig været det... og hvis jeg var kom det nok ikke dig ved veeeellll...Jo - men han er det jeg kalder for en netbums, han får aldrig nogensinde råd til at rejse, fordi han bumser sin offentlige udbetaling væk hver måned, og så skal riven ud efter dem, der rejser flere måneder hvert år - netbumsen trods offentlig økonomisk månedlig rateinddeling (ja socialrådgiver bestemt udbetaling), ved at han aldrig kommer længere end gadehjørnets købmand hvor der sælges bajere. Surt show bassedreng! ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 22:35
|
|
cxxxxsxxr: Ja vi må hermed konstatere at du er en netbums....du gider ..el. kan jo ikke modargumentere at jeg ikke er på overførelsesindkomst......så undskyldningen mangler stadig fra dig...jeg kan fortælle dig - jeg arbejder hver dag...og mere end mere end 37 timer/uge ....hvad laver du???? sover du igen ![]() De sidste 10år har jeg arbejdet hårdt mange timer/uge som selvstændig - også i weekender- jeg håber du ikke er misundelig..... hvorfo siger du bla. at jeg er på overførelses indkomst??? Jeg har dog ikke noget imod folk der er det,,,men jeg arbejder hver dag morgen og aften..... ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/10-2009 22:40
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Charansanitwon skrev: Hej. Hvordan er turistsituationen i Thailand. Har hørt der er færre turister efter finanskrisen ??? (2 år siden jeg selv var afsted sidst) ![]() Please, lad os lige komme tilbage til det oprindelig indlæg i tråden. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/10-2009 23:09
|
|
Ja selvfølgelig webmaster, men jeg ville bare reagere på indlæg 47 som jeg mener er "upassende" eftersom jeg IKKE er på overførelses indkomst..... hvad er det afsender : cxxxxsxxr??hvad står det for??? Er han/hun på overførelses indkomst? så¨fred være med det.....og held og lykke soi7 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/10-2009 23:15
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
soi7 skrev: Ja selvfølgelig webmaster, men jeg ville bare reagere på indlæg 47 som jeg mener er "upassende" eftersom jeg IKKE er på overførelses indkomst..... hvad er det afsender : cxxxxsxxr??hvad står det for??? Er han/hun på overførelses indkomst? så¨fred være med det.....og held og lykke soi7 Enig i at det er en yderst upassende påstand at slynge ud. Men valgte altså at komme med en opfordring om at komme tilbage til det oprindelig indlæg i tråden i stedet for at dele prikker ud til forfatteren af det indlæg du henviser til og til forfatterne af alle de efterfølgende svar på indlægget som er mindst ligeså upassende og malplaceret i forhold til det oprindelig indlæg. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 28/10-2009 07:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg tror at cxxxxsxxr`s signaturlinje skal ses i lyset af at han har været og mig bekendt stadig er selvstændig erhversdrivende i Thailand og det gennem en årrække. Den signaturlinje er næppe møntet på de 2 herrer der føler sig forurettet. Back to business: Turisme ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 28/10-2009 07:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
JD skrev: Helt enig, og motorcykler ka' de overhovedet IKKE styre: ADVARSEL! - Ret voldsomme billeder forude: http://www.ajarnf...mages.html Det går desværre galt for rigtig mange unge mennesker, når de gi'r den gas og slipper selvkontrollen. ![]() JD Der har de da sløret dem JD har du ikke set YOUTUBE videon med denne ulykke?, den ligger eller har gjort her i DTW' Debatarkiv den hed extremt blodig ulykke eller sådan noget. For her er de sløret men det er de bestemt ikke på videoen da ser du politiet samle hjernemasse op ved den Heineken lygtepæl der er bøjet. og nærbilleder af hvor de ligger der med det halve af hovedet VÆK, og i stillinger der ville gøre den beste akrobat misundelig, jeg syntes virkelig den var hardcore den video. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 28/10-2009 08:01 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 28/10-2009 11:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Webmaster skrev: soi7 skrev: Ja selvfølgelig webmaster, men jeg ville bare reagere på indlæg 47 som jeg mener er "upassende" eftersom jeg IKKE er på overførelses indkomst..... hvad er det afsender : cxxxxsxxr??hvad står det for??? Er han/hun på overførelses indkomst? så¨fred være med det.....og held og lykke soi7 Enig i at det er en yderst upassende påstand at slynge ud. Men valgte altså at komme med en opfordring om at komme tilbage til det oprindelig indlæg i tråden i stedet for at dele prikker ud til forfatteren af det indlæg du henviser til og til forfatterne af alle de efterfølgende svar på indlægget som er mindst ligeså upassende og malplaceret i forhold til det oprindelig indlæg. men min sætning skulle have et rødt bær ! Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 28/10-2009 11:09
|
|
Sure rønnebær, måske?!![]() Utroligt en ballade her på gul stue, hvor er pædagogerne? ![]() JD Redigeret af JD d. 28/10-2009 11:11 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 28/10-2009 12:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg tror de flygtede til 6.afd.MVH.BJ Redigeret af BJ d. 28/10-2009 12:01 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.