Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
procesuelt ophold hvad sker der hvis
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2009 18:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nu har du så fået svar på hvor du kan anmelde sagen....gør du så noget ved det ??? For sort arbejde mener jeg han vil blive udvist omgående og få 5 års indrejse forbud i DK , men er dog ikke sikker,,,,der er nok mange herinde der lige ved det præsist...ja du får nok konen gevaldigt på nakken hvis du anmelder .... |
|
|
|
| abrir |
Lagt på d. 09/10-2009 22:04
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
udrag af " hvad giver et visum ret til " Visum giver ikke ret til at arbejde i Danmark, medmindre udlændingemyndighederne udtrykkeligt har givet lov til det. Under besøg af mindre end tre måneders varighed kan man dog udføre visse arbejdsrelaterede aktiviteter, som ikke kræver arbejdstilladelse. http://www.nyidan...old/visum/ |
|
|
|
| kallekaer |
Lagt på d. 04/11-2009 00:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
adressen på gillen er her xxxxxx og mandens navn er xxxxxx xxxxxxxx han hjælper nogen gange om dagen og gør rent hver aften Navn og adresse fjernet af admin. Det hører sig ikke til at offentliggøre navne og adresser herinde på andre mennesker. Hvis du mener at en overtrædelse af gældende lovgivning har eller finder sted, så kontakt i stedet myndighederne. De er de rette til at håndtere sådanne sager. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 04/11-2009 03:14 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 04/11-2009 00:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jamen det er da skønt at se hvilke medlemmer der er herinde. At nogen overtræder love og regler skal selvfølgelig indberettes til rette myndighed, men at du angiver en mand med navn og arbejdsadresse her på en åben webside, er direkte modbydeligt. Når du gør sådan noget, så opfører du dig som en stikker, men desværre ikke overfor myndighederne, men offentligt. Det var aldrig optaget i feks. Ekstra Bladet. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at du måske har et horn i siden på ham. Du kan ligeså godt og nemt angive ham ved at ringe til rette myndighed og så vil de undersøge sagen. Føj. Ja og det er så min mening. Giv mig bare en prik eller et par for det her, jeg fortryder ikke mit indlæg. Hvis Adm. er på, burde navn og adresse slettes hurtigst muligt. Men selvfølgelig ikke op til mig. Redigeret af hanspeter d. 04/11-2009 00:35 |
|
|
|
| kallekaer |
Lagt på d. 04/11-2009 01:03
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
du har lov til at have din mening men du kender ikke baggrunden for denne handling der blev spurgt om det så nu er den adresse ude har også sendt en mail til udl. så nu har jeg gjort |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 04/11-2009 01:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
kallekaer skrev: du har lov til at have din mening men du kender ikke baggrunden for denne handling der blev spurgt om det så nu er den adresse ude har også sendt en mail til udl. så nu har jeg gjort Jeg er helt sikker på at du har haft en grund, men nu kan vi jo lave heksejagt hvis det er det vi har lyst til. Jeg mener ikke det er særligt smart. |
|
|
|
| kallekaer |
Lagt på d. 04/11-2009 01:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
det er muligt at jeg ikke skulle have skrevet hans navn men det er for sent |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 04/11-2009 01:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Web vil helt sikkert hjælpe dig med at få det slettet, du kan vist skrive til ham, ellers ser han det nok i morgen, forhåbentligt ikke for sent, og så en godt nats søvn også til dig. Peace, vi kan alle samme dumme os, og videre i teksten. Man skal lære så længe man lever. :-) |
|
|
|
| kallekaer |
Lagt på d. 04/11-2009 09:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
tak for at det blev slettet det det var måske lige i overkanten, har snakket med politiet men de har ikke ressourcer så nu venter jeg på svar fra min mail til udl jeg mener stadigvæk at man skal overholde de regler man har i dk og hvis ikke så er det ud, han tror at man bare kan betale lidt under bordet så går det har sagt det mange gange til ham men han er total ligeglad og det kan jo gå ud over andre som vil overholde reglerne håber ikke jeg har skabt så meget panik |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 04/11-2009 13:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Hvad er det lige at der er galt med at udlevere en "svindler"? Alle der har læst forhistorien har vel kunnet konkludere at hvalpen er kommet til Danmark på et falsk grundlag. Sådanne historier og lignende fortilfælde har været medvirkende til at Dk har en så skrap og i mange tilfælde uretfærdig udlændingelov. Eller er accepten en følge af at man selv har fået sig en Thailandsk partner via en kreativ herboende Thailandsk tante som har taget sit familiemedlem på besøg her i landet, hvor er det dog sjovt og tilfældigt at så mange af disse besøg ender med ægteskab!!!!!!!!!!!! Jeg kender så udmærket "kallekaer" og hans kone uden at han umiddelbart ved hvem jeg er. Jeg er overrasket over at hun i den grad har røvrendt ham, og jeg har altid betragtet hende som en af de bedre, men hun kan jo let være presset ud i en situation hvor hun ikke har kunnet bunde. Men ser intet forkert i at man udleverer navn og arbejdsgiver, så kan man jo selv forholde sig til et sted som optager illigal arbejdskraft, og derved holder dem med retmæssigt ophold eller en Dansker fra et job, jeg skulle ellers mene at arbejdsløsheden er stor nok!!! Mvh. Npe |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/11-2009 14:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
latour82 skrev: Men ser intet forkert i at man udleverer navn og arbejdsgiver, så kan man jo selv forholde sig til et sted som optager illigal arbejdskraft, og derved holder dem med retmæssigt ophold eller en Dansker fra et job, jeg skulle ellers mene at arbejdsløsheden er stor nok!!! Mvh. Npe Jeg er enig, men når det så er sagt, så kender jeg ikke nogle thai restauranter/thai forretninger i mit lokalområde, der ikke beskæftiger tilrejsende som regel familie på turistvisum eller blot landsmænd med sorte penge. Det er helt konsekvent. Kender derudover en del der kommer år efter år og arbejder indenfor bygge og malerfag iværksat af lokaler herboende thailændere. Redigeret af rinpoche d. 04/11-2009 14:22 |
|
|
|
| kallekaer |
Lagt på d. 05/11-2009 23:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
ja latour82 jeg troede også at hun var en af de bedre men alligevel har hun oparbejdet en gæld på et halvt hus uden vi har noget nyt i hjemmet ved ikke hvad hun bruger pengene til ?? spil ? måske |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 06/11-2009 00:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
kallekaer skrev: ja latour82 jeg troede også at hun var en af de bedre men alligevel har hun oparbejdet en gæld på et halvt hus uden vi har noget nyt i hjemmet ved ikke hvad hun bruger pengene til ?? spil ? måske Måske var det på tide at du tog styringen, det her kan da ikke fortsætte. Det lyder fuldstændingt som om hun har taget magten over pengene og over jeres samliv. Er du hendes malkemaskine? Hvad med en skilsmisse?, spørger bare. Hvad med gælden sidder du også tilbage med den? Du må til at træne din rygrad inden det går fuldstændigt galt. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












