Se indlæg|
Fra Phuket til Satun!
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/10-2009 23:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hej! Vi er en familie på 4, som gerne vil fra Phuket lufthavn til Langkawi, d. 21 januar 2010. Vi er ved at undersøge hvordan vi kommer derned, og nogle anbefaler at tage til Satun, og derfra med færge. Er der nogen der ved hvad der er smartest og billigst? Hvor lang tid tager det fra Phuket til Satun med en taxi, og havd vil det ca. koste? Håber at nogen vil hjælpe. På forhånd tak. VH Jimmi |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 30/10-2009 00:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
hvad der er billigst og smartest ved jeg ikke, men der skulle gerne åbne en ny flyrute fra phuket midt i december til langkawi, mon ikke der kommer nogle gode promotions tilbud, navnet skulle gerne hedde happyair.com
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 30/10-2009 07:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Billigst? Det er den ordinære bus. Du skal skifte bus en enkelt gang, hvorved du lander i Pak Bara i Satun. Det tager temmelig lang tid, regn med 7-8 timer. Pris? Det koster jo stort set ikke noget. vel en 350 personer per voksen. Taxa kan nok gøre det på 5-6 timer. Selvfølgelig til noget anden pris. Et gæt vil ligge på 4-5.000 baht. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/10-2009 07:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.phuket...e7922.html lindy |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 30/10-2009 08:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Pas nu på med ikke at falde i søvn i bussen, i risikerer at miste både pung, penge og mobil. Vær også opmærksom på ikke at stuve bagagen i bussens bagagerum eller andet sted hvor i ikke kan holde øje med den. Bare et par gode råd, ikke for at skabe panik! JD Redigeret af JD d. 30/10-2009 08:30 |
|
|
|
| yogi81 |
Lagt på d. 04/11-2009 19:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Happyair starter med at flyve fra i morgen :-) |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 04/11-2009 19:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Til Saturn?!![]() Jeg bliver altid p*ssenervøs og begynder at ryste i skroget - selv uden alkohol - når Thai'er begynder at bruge, og især misbruge, ordet "HAPPY"! Så skal der som regel slås bak, svindel forude! ![]() JD Redigeret af JD d. 04/11-2009 19:57 |
|
|
|
| toyota |
Lagt på d. 12/11-2009 09:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Hej Prøv www.tigerlinetrav... Vi har sejlet meget med dem gennem tiden, og deres færger går til tiden. Hvor de ikke har direkte færge, er der opsamling og bus til pieren. Total 9,690 Baht for 2 voksne og 2 børn fra Phuket til Langkawi VH Toyota Redigeret af toyota d. 12/11-2009 09:12 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/11-2009 15:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
JD skrev: Ville du måske være "mere tryg" ved Dem her ?Til Saturn?! ![]() Jeg bliver altid p*ssenervøs og begynder at ryste i skroget - selv uden alkohol - når Thai'er begynder at bruge, og især misbruge, ordet "HAPPY"! Så skal der som regel slås bak, svindel forude! JD[img]http://www.nepalhiking.com/images/druk_air.jpg[/img] is not a valid Image.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/11-2009 15:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
![]() Med skyldig hensyntagen til min kones oprindelse, vælger vi selvfølgelig det lokale selskab, Issan Air Group and Somtam Services: Vi finder det meget betryggende, at hun ikke skal undvære sin somtham, selv mens hun flyver. [img]http://www.delta-orient.com/isaan/dash.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af rinpoche d. 12/11-2009 15:25 |
|
|
|
| LYMANGOOD |
Lagt på d. 30/11-2009 01:19
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Happy Air skullle gerne begynde medio dec (det sidste jeg hørte var den 12 dec) at flyve til Langkawi, og i har en 99% for at der sidder en Dansker i cockpittet de næste par måneder![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 30/11-2009 08:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
kender du piloten, så kan du måske få noget promotion
[img][/img]
|
|
|
|
| LYMANGOOD |
Lagt på d. 30/11-2009 08:53
|
|
Det kan jo ikke skade at spørge ![]() Er på en 3 mdrs kontrakt hernede for at omskole de lokale til flytypen |
|
|
|
| LYMANGOOD |
Lagt på d. 07/12-2009 18:04
|
|
Langkawi starter den 19 Dec, der skulle være "billige" billetter den dag |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 07/12-2009 19:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
LYMANGOOD, jamen det er jo dejligt, med den nye rute til langkawi. HVAD der ikke er dejligt, er alt det hemmelighedskræmmeri der er omgærdet happyair ? hvem ejer happyair? hjemmesiden ligner noget, jeg kunne have lavet bedre (selvom jeg aldrig har lavet en hjemmeside) * Our Online Reservation System is currently under construction For Reservation Please Sent Your Request Details at : intet om tider eller priser, (der har da vist vaeret tid nok) det virker bare mystisk med det selskab |
|
|
|
| LYMANGOOD |
Lagt på d. 08/12-2009 03:19
|
|
Ja, den er sku ikke for køn, men gi dem lige lidt tid endnu til at få styr på hjemmeside og bookingsystem, de har prioriteret selve operationen højerer og det har de føromtalte ting lidt under. En ting jeg har lært her i thailand med de lokale pax, er at de ikke går så meget op i booking og forudbetaling, men at de fleste bruger PAY AND FLY direkte i lufthavnen, så fra vi som besætning tjekker ind en time før afgang, kan pax tal godt svinge 25% op inden afgang. Mht hvem der ejer Happy tror jeg ikke du skal være nervøs ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/12-2009 09:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Lung Yao skrev: JD skrev: Ville du måske være "mere tryg" ved Dem her ?Til Saturn?! ![]() Jeg bliver altid p*ssenervøs og begynder at ryste i skroget - selv uden alkohol - når Thai'er begynder at bruge, og især misbruge, ordet "HAPPY"! Så skal der som regel slås bak, svindel forude! JD[img]http://www.nepalhiking.com/images/druk_air.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() Jeg forventer i alt fald en god service ombord. [img]http://multimedia.pol.dk/archive/00355/_l_355575a.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.