Se indlæg
 Udskriv debat
en op friskning af non-o visa
men et retirement visa kan du vel kun få med en special baggrund, at du er over 60 fks ?

Satiariyan
50.
Redigeret af Satiariyan d. 01/10-2009 16:17

BJ
Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
Her inde kan man godt blive meget forviret.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 01/10-2009 18:13
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Solar
BJ skrev:
Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
MVH.BJ

Ja tak - det er også gået op for mig.
Udemærket forum, men der mangler lidt styring på de overordnede spørgsmål. Hvem er bagmanden herinde?
Undrer mig fx at der ikke findes "sticky posts" eller andre fastlåste "guides" på de mange gennemgående ting, folk leder efter.

2 eksempler i dette underforum den seneste uge alene, er Visum og Valuta... Frown

BJ
Det findes dersvære ikke her på siden!.......FrownSNØFT
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

lols
Solar
Du er altid velkommen til at slå et smut forbi

[url]www.thaiguide.dk/indendurejser/visum.htm[/url]

Der er en masse af det "sticky" stof om visum, regler og ideer.

Og på
[url]www.thaiguide.dk/indendurejser/penge/penge.htm[/url]

Lidt hjælp til valuta, bankkonto, bankoverførsel osv.

TG950
Solar skrev:
BJ skrev:
MVH.BJ

Ja tak - det er også gået op for mig.
Udemærket forum, men der mangler lidt styring på de overordnede spørgsmål. Hvem er bagmanden herinde?
Undrer mig fx at der ikke findes "sticky posts" eller andre fastlåste "guides" på de mange gennemgående ting, folk leder efter.

2 eksempler i dette underforum den seneste uge alene, er Visum og Valuta... Frown

der er nok en mening med galskaben, men det kan Web-Kim jo nok svare på ( hvis han altså har tid Wink )

kvindemin
jeg er helt med at der bliver indfoert sticky post, det er virkeligt savnet, og vil spare en masse tid

Spring til debat: