Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
Her inde kan man godt blive meget forviret.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 01/10-2009 18:13
BJ skrev:
Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
MVH.BJ
Ja tak - det er også gået op for mig.
Udemærket forum, men der mangler lidt styring på de overordnede spørgsmål. Hvem er bagmanden herinde?
Undrer mig fx at der ikke findes "sticky posts" eller andre fastlåste "guides" på de mange gennemgående ting, folk leder efter.
2 eksempler i dette underforum den seneste uge alene, er Visum og Valuta...
BJ skrev:
MVH.BJ
Ja tak - det er også gået op for mig. Udemærket forum, men der mangler lidt styring på de overordnede spørgsmål. Hvem er bagmanden herinde?
Undrer mig fx at der ikke findes "sticky posts" eller andre fastlåste "guides" på de mange gennemgående ting, folk leder efter.
2 eksempler i dette underforum den seneste uge alene, er Visum og Valuta...
der er nok en mening med galskaben, men det kan Web-Kim jo nok svare på ( hvis han altså har tid )