Se indlæg
 Udskriv debat
køretid
rolan
hej hvor lang tid vil det tage at køre fra bankok til loei
med bil der er ca 550 km
men er jo godt klar over at vejene ikke er som i dkSmile
 
torben mustang
Nej vejene er bedre i ThailandPfft
[mail][/mail]
 
rolan
det vil sige en 6 timerGrin
 
rinpoche
Hej Rolan,

Kan ikke sige dig hvor lang tid det tager i personbil, da jeg kun har kørt strækningen i bus, da vi med skolen skulle til bjerget og nationalparken Phu Kradung.
Førte dagbog fra turen, da det var obligatorisk Sad 10 timer tog det alene fra bkk (og det var endda om natten) ,vi startede langt sydligere, skulle blot skifte bus i bkk.
Loei! Den smukkeste provins i Isan! Rigtig god tur.

mvh
rinpoche

 
Healer
Hey Rolan - Hvornår skal du på køretur??
Det tager omkring 8-9 timer - du skal vel også stoppe lidt undervejs, og det kommer selvfølgelig an på hvilket tidspunkt på døgnet du kører.
Du kan køre nordpå via Saraburi og videre nordligt over Phetchabun mod Loei. Det er faktisk gode veje det meste af tiden, men selvfølgelig mange steder med City Limit...

Du kan også bruge lidt ekstra tid og køre over Khon Kaen og derfra nord-vest mod Loei - det er en rigtig smuk vej...

Eller blot via Ayuttuya videre op forbi Lopburi...

Der er virkelig smukt omkring Loei - skal selv derop et par dage omkring d. 30. september...

God tur fra GrinHealerGrin - René


______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
rolan
jeg håber at det blir i næste måned men er bange for at det kun blir konen der rejser bileterne skal jo også betales

men ellers ville jeg køre derop og stoppe nogle steder og overnatte og opleve natur og menesker
men det blir nok når vi køre tilbage da konen nok har travelt med at komme hjem til familien hun har ikke været hjemme i 8 år

men jeg glæder mig ekstremt til at komme derned se naturen national parker og fiske efter akvariefisk små skovsøger og junglen
men naturligvis glæder jeg mig til at møde min familie specielt svigermor og bo i den lansby min kone kommer fraGrinGrinGrin
 
christian-s
Af sted Rolan - det bliver helt sikkert alle tiders tur !
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
Healer
Du kan da lige sende en besked hvis du kommer til Loie i oktober, så kunne vi da drikke en kop, et eller andet, sammen dernede...

Ellers bare god tur, hvis du da kommer afsted...

Bedste hilsen fra GrinHealerGrin - René

rolan skrev:
jeg håber at det blir i næste måned men er bange for at det kun blir konen der rejser bileterne skal jo også betales

men ellers ville jeg køre derop og stoppe nogle steder og overnatte og opleve natur og menesker
men det blir nok når vi køre tilbage da konen nok har travelt med at komme hjem til familien hun har ikke været hjemme i 8 år

men jeg glæder mig ekstremt til at komme derned se naturen national parker og fiske efter akvariefisk små skovsøger og junglen
men naturligvis glæder jeg mig til at møde min familie specielt svigermor og bo i den lansby min kone kommer fraGrinGrinGrin

______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
rolan
det vil jeg gøre det er sist i oktober til sist november så der er lidt længere tidSmile
 
Spring til debat: