Se indlæg|
køretid
|
|
| rolan |
Lagt på d. 04/09-2005 21:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hej hvor lang tid vil det tage at køre fra bankok til loei med bil der er ca 550 km men er jo godt klar over at vejene ikke er som i dk ![]() |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 05/09-2005 01:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Nej vejene er bedre i Thailand
[mail][/mail]
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 05/09-2005 05:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det vil sige en 6 timer![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/09-2005 17:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej Rolan, Kan ikke sige dig hvor lang tid det tager i personbil, da jeg kun har kørt strækningen i bus, da vi med skolen skulle til bjerget og nationalparken Phu Kradung. Førte dagbog fra turen, da det var obligatorisk 10 timer tog det alene fra bkk (og det var endda om natten) ,vi startede langt sydligere, skulle blot skifte bus i bkk.Loei! Den smukkeste provins i Isan! Rigtig god tur. mvh rinpoche |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 05/09-2005 22:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Hey Rolan - Hvornår skal du på køretur?? Det tager omkring 8-9 timer - du skal vel også stoppe lidt undervejs, og det kommer selvfølgelig an på hvilket tidspunkt på døgnet du kører. Du kan køre nordpå via Saraburi og videre nordligt over Phetchabun mod Loei. Det er faktisk gode veje det meste af tiden, men selvfølgelig mange steder med City Limit... Du kan også bruge lidt ekstra tid og køre over Khon Kaen og derfra nord-vest mod Loei - det er en rigtig smuk vej... Eller blot via Ayuttuya videre op forbi Lopburi... Der er virkelig smukt omkring Loei - skal selv derop et par dage omkring d. 30. september... God tur fra Healer - René______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 06/09-2005 21:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
jeg håber at det blir i næste måned men er bange for at det kun blir konen der rejser bileterne skal jo også betales men ellers ville jeg køre derop og stoppe nogle steder og overnatte og opleve natur og menesker men det blir nok når vi køre tilbage da konen nok har travelt med at komme hjem til familien hun har ikke været hjemme i 8 år men jeg glæder mig ekstremt til at komme derned se naturen national parker og fiske efter akvariefisk små skovsøger og junglen men naturligvis glæder jeg mig til at møde min familie specielt svigermor og bo i den lansby min kone kommer fra ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 07/09-2005 09:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Af sted Rolan - det bliver helt sikkert alle tiders tur !
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 07/09-2005 17:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Du kan da lige sende en besked hvis du kommer til Loie i oktober, så kunne vi da drikke en kop, et eller andet, sammen dernede... Ellers bare god tur, hvis du da kommer afsted... Bedste hilsen fra Healer - Renérolan skrev:
jeg håber at det blir i næste måned men er bange for at det kun blir konen der rejser bileterne skal jo også betales men ellers ville jeg køre derop og stoppe nogle steder og overnatte og opleve natur og menesker men det blir nok når vi køre tilbage da konen nok har travelt med at komme hjem til familien hun har ikke været hjemme i 8 år men jeg glæder mig ekstremt til at komme derned se naturen national parker og fiske efter akvariefisk små skovsøger og junglen men naturligvis glæder jeg mig til at møde min familie specielt svigermor og bo i den lansby min kone kommer fra ![]() ![]() ![]() ______________________________________________________
- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...! ______________________________________________________ |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 07/09-2005 20:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det vil jeg gøre det er sist i oktober til sist november så der er lidt længere tid![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















10 timer tog det alene fra bkk (og det var endda om natten) ,vi startede langt sydligere, skulle blot skifte bus i bkk.