Se indlæg
 Udskriv debat
TOT-bruger søges
thaibertel
hej kan kun sige TOT er en gang skrammel har døjet med dem 4 år jeg mener 1.600. mdr. 0.25 mb/s men det eneste der var, men er ved at få et nyt min svoger fra Bangkok har hørt om et 3 g for 500. pr mdr. men vil vende til bage derom omkring kvalitet så slipper jeg også for den store parebol lige midt i haven med en lille box ved pc'en
med ønske om en forsat god dag
thaibertel
 
kvindemin
dvs. det er ren knold og TOT Smile
 
hej kan kun sige TOT er en gang skrammel har døjet med dem 4 år jeg mener 1.600. mdr. 0.25 mb/s men det eneste der var, men er ved at få et nyt min svoger fra Bangkok har hørt om et 3 g for 500. pr mdr. men vil vende til bage derom omkring kvalitet så slipper jeg også for den store parebol lige midt i haven med en lille box ved pc'en
med ønske om en forsat god dag
thaibertel

det er rigtig at her fåes 3 mb i bangkok men meget sjældent de er hjemme allesammen Wink som regel mellem 2,4 til 2,7 og lidt afhængig af tidspunkt også ,men klager ikke har det gratis Wink
 
jacobpakchong
Havde problemer med at logge på dtw et stykke tid,den skrev noget med error 241 eller sådan noget, ku komme ind ad nogle omveje i starten men ku heller ikke det til sidst og så gik min com helt død. Fik skiftet blæser i computeren og har ikke haft problemer siden. Har satalitmodtager med en ipstar bredbånds modem.
 
Spring til debat: