Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
hus til salg i Rawai på Phuket
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/11-2009 16:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Ham der Steen Nielsen lider han af storhedsvanvid, bare fordi han har et hus til salg for 23 milloner bath, skal han da ikke tro han er noget hvis han tror at almindelige mennesker vil poste 23 millioner i et hus, så tror jeg han får en lang næse, helt ærligt hvad skal man med så mange rum og deslige, nå ja, se lige her FAR han er "GUD" det er vel det han gerne vil have at THAIERNE synes kom dog ned på jorden, men krisen kradser måske, eller er DU ude på at snyde folk, og få for meget profit i lommmen det lugter SGU lidt for meget, håber ikke nogen falder I. Lad være med dine beskidte kommentare, dem får du lige i snyde skaftet igen. Mvh NID![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 19:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
storhedsvanvid tja måske, selve gaden hedder jo soi steen and pia. Men så længe manden har tjent pengene til at købe lortet på ærlig vis kan jeg absolut intet galt se i det. |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 15/11-2009 21:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Ezal, Nu må Steen selvfølgelig rette mig, hvis jeg skriver noget forkert her og jeg trækker ordene i mig igen. Vi ved ikke, om det er Steens huse og grunde eller Steen er ejendsomsmægler. Det er også meget normalt at sælgere/ejendomsmæglere har agenter, der hjælper til med at finde kunder og formidler salget og som får provistion af salget. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/11-2009 20:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Er tråden allerede lukket???? har ikke hørt noget i flere dage. Ville da godt have en kommentar fra S**** eller er han på ferie i PHUKET?????? Mvh NID |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 17/11-2009 21:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Det er nok fordi der gik Janttelov i det ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

bare fordi han har et hus til salg for 23 milloner bath, skal han da ikke tro han er noget
kom dog ned på jorden, men krisen kradser måske, eller er DU ude på at snyde folk, og få for meget profit i lommmen