Se indlæg|
Ring BILLIGT til Thailand - Voium
|
|
|
Lagt på d. 20/11-2009 13:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Prøv at kigge her: http://dk.vopium....-the-world Det syntes jeg er VIRKELIGT billigt. Ring til Thailand for 5 øre i minuttet. Har i samtidigt en nyere telefon, f.eks Nokia N95 som kan snakke med jeres trådløse router, får i faktisk over 30 timers samtale til Thailand for 100 kr om måneden. Fordelen ved at jeres telefon kan snakke med jeres trådløse router er at man frit kan gå rundt i huset imens man fortager opkaldet. Vopium findes også på den 'gamle' måde hvor man ringer op til et fastnet nummer i Danmark, og derefter ringer videre til Thailand. Her vil det absolut være en fordel hvis man kan ringe gratis til fastnet nummer i Danmark. Har selv brugt dem det sidste halve år, og det har virket perfekt! Arbejder ikke for dem ![]() Hav en god weekend ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/11-2009 14:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Ezal skrev: EZAL,Prøv at kigge her: http://dk.vopium....-the-world Det syntes jeg er VIRKELIGT billigt. Ring til Thailand for 5 øre i minuttet. 1) Har i samtidigt en nyere telefon, f.eks Nokia N95 som kan snakke med jeres trådløse router, får i faktisk over 30 timers samtale til Thailand for 100 kr om måneden. 2) Fordelen ved at jeres telefon kan snakke med jeres trådløse router er at man frit kan gå rundt i huset imens man fortager opkaldet. .............................................. Hav en god weekend ![]() 1) Jeg synes ikke at 400kr er billigt for 120 dage(4mnd X 100kr), og jeg tror ikke at der er mange som ville tale 30 timer om mnd, og som sikker er begrænset på et eller andet måde, som fx. hos VOIPDiscount max 300min på 7 dage. Fidusen kan kun være interessant hvis man man taste nr. i Thailand fra sin mobilos og ikke behøver at tænde for PCen(direkte forbindelse til routeren). 2) Da din telefon skal "snakke" med din router så er rækkeviden begrænset, og så ville JEG foretrække den løsning VI har selv brugt i 4-5 år, nemlig en trådløs fastnet telefon, hvor konen også << frit kan gå rundt i huset imens man fortager opkaldet>> . Redigeret af Lung Yao d. 20/11-2009 14:04 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/11-2009 14:27
|
|
Det er rigtigt at det er begrænset til kun at virke inden for hjemmets fire væge. Men computeren behøver ikke være tændt samtidigt, da det er en application som ligger på telefonen. Jeg synes ihvertfald det er billigt og ville videregive det til andre. Voipdiscount virker, for mig ihvertfald, meget uoverskueligt. |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 20/11-2009 15:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Jeg synes stadig [url]www.voip-discount.com[/url] er billigere: 10,5 Euro for 4 måneder incl. 5 timer gratis tale til Thailand (fastnet og mobil) hver uge. Man kan købe en lille box til internettet med telefonudtag. Så er man fri for at starte computeren hver gang. Denne box kan man sagtens tage med på ferie hvis der f.eks. er Internet på hotellet. Vi har aldrig haft problemer med VOIP-Discount. Redigeret af hfb d. 20/11-2009 15:15 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/11-2009 18:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
samme her - bruger også VOIP-Discount , virker perfekt
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 20/11-2009 20:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
bruger osse voipdiscount via pc & router, har aldrig haft problemer + det er meget bruger venlig se opsætning via router her: http://www.voipdi.../sipp.html [img]http://www.voipdiscount.com/images/general1_big.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.voipdiscount.com/images/general2_big.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/11-2009 22:16
|
|
Mine erfaringer. Jeg brugte voipdiscount i starten, men bruger Skype nu ringer til Thai mobil ubegrænset for 75 kr om måneden. Lyden er 20x bedre end voipdiscount. lyden er endda bedre end med Lebara mobil. Jeg ringer fra enten min PC med headset til thailand telefon, eller via min Iphone hvor jeg har Skype installeret på. Når jeg ikke bruger skype bruger jeg lebara det virker nogle lunde. |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 20/11-2009 22:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
jeg bruger også skype til thai mobil, og så har jeg backup med global one, jeg satte 100 kr, ind på dem og har brugt dem i flere måneder, de siger stadig jeg har 45 minutter tilbage :-) Men okay jeg sidder jo heller ikke og knevrer i timer og minutter med Thailand, sådan cirka højst cirka 10 minutter 2 gange om ugen. Jeg er helt sikker på at Voicediscount er okay at bruge, men de priser jeg har set er til fastnet, hvad med til mobil? Jeg kender ingen i thailand som har fastnet mere. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/11-2009 23:35
|
|
hanspeter skrev: Så har du ikke kigget ordentligt efter ......................................................................................................................... Jeg er helt sikker på at Voicediscount er okay at bruge, men de priser jeg har set er til fastnet, hvad med til mobil? Jeg kender ingen i thailand som har fastnet mere. ![]() VOIPdiscount er GRATIS, både til Fastnet og Mobil i Thailand (hvorsomhelst i landet, da nogle andre udbyder har fx. forskelige priser til BKK eller til resten af Thailand). Du er nok blevet "vildledet" m.h.t. DK, for JA der er det rigtigt at det er gratis til Fastnet nr. imens det koster kassen hvis du ringer til et mobil nr. . Redigeret af Lung Yao d. 20/11-2009 23:38 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 21/11-2009 03:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
Thailand (Landline & Mobile) SuperDeal! FREE* voipdiscount Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/11-2009 09:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har koblet mig på voipdiscounts hjemmeside her fra Thailand, min konto virker åbenbart også i Thailand, har kun sms'et, om jeg kan telefonere ved jeg ikke endnu. Telefon virker også 8 ct. i min til danmark.
Redigeret af vandango d. 21/11-2009 09:54 |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 21/11-2009 10:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Hej. Voipdiscount er langt det billigste og bedste her fra DK til Thailand.(Opkald og samtale med mob. = Okr.) Mvh AL48 |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 21/11-2009 11:43
|
|
vandango skrev: Har koblet mig på voipdiscounts hjemmeside her fra Thailand, min konto virker åbenbart også i Thailand, har kun sms'et, om jeg kan telefonere ved jeg ikke endnu. Telefon virker også 8 ct. i min til danmark. hvis du kan ringe til DK via voipdiscount til kun Kr. 1,25 ja så er det sku da osse billigt, kunne være interessant at vide om det kan lade sig gøre, hvis det kan med sms så hvorfor ikke osse tlf. |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 21/11-2009 12:25
|
|
TG950 skrev: vandango skrev: Har koblet mig på voipdiscounts hjemmeside her fra Thailand, min konto virker åbenbart også i Thailand, har kun sms'et, om jeg kan telefonere ved jeg ikke endnu. Telefon virker også 8 ct. i min til danmark. hvis du kan ringe til DK via voipdiscount til kun Kr. 1,25 ja så er det sku da osse billigt, kunne være interessant at vide om det kan lade sig gøre, hvis det kan med sms så hvorfor ikke osse tlf. For at bruge Voipdiscount, kræver det kun Internet forbindelse eller alternativ internationalt access nr. (ikke muligt i Thailand. Se http://www.voipdi...n/geo.html ). Taksten fra Thailand (fra computer) til DK er: 59,5 øra til mobil og gratis til fastnet (hvis man har flere gratis dage) ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 21/11-2009 14:21
|
|
hfb skrev: TG950 skrev: vandango skrev: Har koblet mig på voipdiscounts hjemmeside her fra Thailand, min konto virker åbenbart også i Thailand, har kun sms'et, om jeg kan telefonere ved jeg ikke endnu. Telefon virker også 8 ct. i min til danmark. hvis du kan ringe til DK via voipdiscount til kun Kr. 1,25 ja så er det sku da osse billigt, kunne være interessant at vide om det kan lade sig gøre, hvis det kan med sms så hvorfor ikke osse tlf. For at bruge Voipdiscount, kræver det kun Internet forbindelse eller alternativ internationalt access nr. (ikke muligt i Thailand. Se http://www.voipdi...n/geo.html ). Taksten fra Thailand (fra computer) til DK er: 59,5 øra til mobil og gratis til fastnet (hvis man har flere gratis dage) ![]() ups den øverste regne etage er ikke hvad den har været, går selvfølge ud fra at det koster 8 € cent at foretage et opkald Pr. minut til DK |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 21/11-2009 14:37
|
|
Når regnefejlene er til den side, er det bare en positiv overraskelse ![]() |
|
|
|
| rollo |
Lagt på d. 21/11-2009 17:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Ja 5 øre i minuttet er sgu billigt. Jeg har et ganske almindeligt Call Me abodement på det kan jeg ringe gratis hver fredag i en time til hele verden frem til 31 marts og ud over det og alle andre dage kan jeg ringe til Thailand for 35 øre i minuttet. Nul abodement nul opkaldsafgift kun det jeg ringer for. |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 21/11-2009 18:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
det kan sagten lade sig gøre at ringe fra Thailand til danmark du gør følgene bed om at ringe op til dit Thai nummer og skriv det nummer du vil ringe til i dk ( Fastnet ) så koster det så koster det kun de 0,05 cent Har prøvet dette mange gange hvor jeg har været på hotel med trådløst netværk ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| Bjarne 63 |
Lagt på d. 21/11-2009 19:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Jeg har voip på min pc endnu i prøve perioden blev i sin tid anbefalet købe et kort til en central og så ringe vidre derfra Så fik jeg mobil Lebara billig og direkte 59 øre pr minut men det var nu ikke altid så direkte men det gik da min anbefaling er voip til hver en tid nem at bruge og billigt og så 5 timer om ugen hvis det nu blev nøvendig Bjarne som elsker sin kone i Thailand |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 21/11-2009 19:10
|
|
hfb skrev: Og endnu mere "overaskende",Når regnefejlene er til den side, er det bare en positiv overraskelse ![]() hvis (nu taler vi kun om telefoni Thailand-- til-->DK) du bruger mobilen med Thai Sim kort fra fx. 12Call, Happy, og bedste skulle være TRUE, til 9 baht i min. og så er du ikke afhængig af PCen.![]() VOIPdiscount i Thailand er kun intressant hvis ens konto "bugner" og man har kun få eller ingen "frie dage" tilbage. Et andet argument er Internet forbindelse/hastighed, som er langt ,langt fra det man er vant til i DK. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.