Se indlæg
 Udskriv debat
123 Hjemmesider
Lung Yao
Er der nogle af jer som er blevet berørt af TDCs lukning af 123 hjemmesider?

Jeg faldt lige over dette her da jeg skulle kigge på en vens hjemmeside:

<< Hjemmesiden er lukket
Den side, du har forsøgt at komme ind på, er lukket.
Den 1. oktober 2009 lukkede TDC den hjemmesideservice, som bredbåndskunder hos TDC, YouSee og Dansk Kabel TV tidligere har haft adgang til som en del af deres bredbåndsabonnement
.>>

<< Den 1. oktober lukkede TDC den hjemmesideservice, som bredbåndskunder hos TDC og YouSee tidligere har haft adgang til som en del af deres bredbåndsabonnement.
Baggrunden for lukningen er dels, at TDC og YouSee ønsker at forenkle deres produktportefølje, dels at den bagvedliggende teknik er forældet og i dag ikke længere kan supporteres eller opdateres.
Som et plaster på såret tilbyder TDC og YouSee de berørte kunder et gavekort med et 12 måneders gratis abonnement til hjemmesideservicen 123hjemmeside
.

Kunderne kunne hente deres data indtil 30. september 2009, herefter blev serverne slukket, og data destrueres>>

Og så "narresuten":

<< TDC har indgået en aftale med hjemmesideudbyderen, 123Hjemmeside. Her kan du få 12 mdr. gratis abonnement på en ny hjemmeside. Læs mere om tilbuddet på 123hjemmeside >> Og så derefter værsågo' at komme forbi Kasse 1 Angry Sad
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rinpoche
Ja, jeg blev også selv berørt af det Lung Yao.
Og de kan tage deres 123 hjemmesider dertil hvor det hører.
"Forældet teknik, support??". DÅRLIG undskyldning.
Det eneste jeg ønskede var gratis hjemmesideplads med ftp upload, så skal jeg nok klare resten selv.

Dream
[url]www.skysite.dk[/url] er ikke saa ringe.........

pdrhan
Ja jeg er bla blevet berørt af at de har lukket den , havde selv en side der - har absolut INTET hørt fra dem om at de lukkede det ned....ØV...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

claus31130
Sku da en mærkelig kundeservice, eller vi skal jo nok nærmere kalde det mangel på samme

http://www.cs-web.in.th/
Crafack
Hej.

Problemet med Skysite og lignende hjemmesider er efter min mening, at du får reklamer klasket op på din hjemmeside, som du ikke selv er herre over!

Dertil kommer at du bliver underlagt nogle betingelser der begræser dine muligheder. Fx må du hos Skysite ikke bruge billeder der ligger på andre servere.

På TDCs gamle home-servere, var du selv herre over hvad der blev vist på hjemmesiden.

Jeg bruger selv en betalingsløsning, så jeg kan ikke engang komme med en anbefaling, beklager Frown

/Crafack

sony
Mener man kan betale til skysite, så undgår du reklamer. Kan ikke huske hvor meget det er, men det vist ikke alverden.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Frank
Ja TDC og god kundeservice er to begreber, som normalt ikke er at finde i samme sætning.

Men man skal vel heller ikke forvente for meget, når noget er gratis.

Til gengæld kan man sammenlignet med 123 få ganske udmærket kvalitet med webhoteller uden andet indhold end det man selv lægger på til 9-12 kroner pr. måned.

Det er vel det man kalder næsten gratis.Smile

claus31130
Frank skrev:
Ja TDC og god kundeservice er to begreber, som normalt ikke er at finde i samme sætning.

Til gengæld kan man sammenlignet med 123 få ganske udmærket kvalitet med webhoteller uden andet indhold end det man selv lægger på til 9-12 kroner pr. måned.

Kender et par stykker der har haft på 123, og det var da temmelig dyrt,mener han gav 1600 kr pr år for den største pakke og det havde han fyldt op...men meget nemt at oprette sider og ligge billeder ind....hvis der er plads til mere

http://www.cs-web.in.th/
Frank
claus31130 skrev:
Frank skrev:

Kender et par stykker der har haft på 123, og det var da temmelig dyrt,mener han gav 1600 kr pr år for den største pakke og det havde han fyldt op...men meget nemt at oprette sider og ligge billeder ind....hvis der er plads til mere

Nå jeg troede det fulgte gratis med et eller andet abonnemnet på internet. Men det gør det i hvert fald ikke bedre... Smile

Santhumpon
Hej alle sammen på DTW.

Jeg har haft gratis 1Gb Webhotel i 2 år uden problemer ved
https://www.domai...
.
Det eneste er at I skal registrere jeres domæne navn ved
https://www.dk-ho...
det koster 45 Kr. / år.

Ved ikke om det er noget for jer.

Hilsen.
Torben Santhumpon Jensen.
Redigeret af Santhumpon d. 22/11-2009 16:01

phitsanulok
Santhumpon skrev:
Hej alle sammen på DTW.

Jeg har haft gratis 1Gb Webhotel i 2 år uden problemer ved
https://www.domai...
.
Det eneste er at I skal registrere jeres domæne navn ved
https://www.dk-ho...
det koster 45 Kr. / år.

Ved ikke om det er noget for jer.

Hilsen.
Torben Santhumpon Jensen.

Kan kun give torben RET :-) den eneste begrænsnig er at man "kun" kan have en side hostet gratis.

123internet ser amatør agtigt ud.
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
jeg bruger altid [url]mono.net[/url] det er skide nemt og hurtigt og man kan slippe for reklamer når man betaler et lille beløb, og så kan man lave en side der ser ganske prof. ud (hvilket ikke gælder for min)

i øjeblikket bruger jeg den til en salgsannonce som jeg så henviser til via den blå avis

[url]fatboy.mono.net[/url]

lung

Lung Yao
rinpoche skrev:
Ja, jeg blev også selv berørt af det Lung Yao.
Og de kan tage deres 123 hjemmesider dertil hvor det hører.
"Forældet teknik, support??". DÅRLIG undskyldning.
Det eneste jeg ønskede var gratis hjemmesideplads med ftp upload, så skal jeg nok klare resten selv.
Egentlig ikke, bare "fejt" måde at maskere sandheden på. Nu hvor 123Hjemmeside har oparbejdet et stort kundebase af gratis kunder, så køber man bixen og på "frivilligt tvangs måde", får man kunderne til at punge ud hvis de ønsker at forsætte. Og mange kunder ønskede lige som dig kun en Gratis hjemmeside, som var udmærket for især Nybegynder, til at øve sig og høste erfaringer.
Det samme nummer har TDC lavet her hvor jeg bor m.h.t. til en TV udbyder som var ved at blive for stort for dem da den tog mange af deres kunder:

<< Tidligere på året købte TDC bredbåndsselskabet Fullrate, og i dag køber Danmarks største teleselskab endnu engang op. Det sker via datterselskabet YouSee. Således overtager YouSee i dag kabel-tv-selskabet A+, som kun er overgået af YouSee og Stofa på det danske marked.

"Vi kender A+ som en meget stærk virksomhed med en betydelig kundekreds af bolig- og antenneforeninger, som også er kerneområder for YouSee," siger administrerende direktør Niels Breining fra YouSee i en pressemeddelelse.

YouSee fusionerer A+ med datterselskabet Dansk Kabel TV. Niels Breining ser nogle synergier i fusionen, da begge firmaer har erfaring med at opbygge og drive netværk for antenneforeninger.

"A+ supplerer vores forretning fint, og vi er overbevist om, at købet bliver en gevinst for kunderne i begge selskaber," fortsætter Niels Breining
"

Den sidste bemærkning lyder for "Godt til at være sandt". Jeg venter spændt på at se hvornår vi bliver presenteret for abonnement stigningen.ShockAngry
.
Redigeret af Lung Yao d. 22/11-2009 19:04
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Payanak
Kom nu folkens, der er ikke noget der er gratis...
Skal man have noget der virker så skal man betale for det!!!

Prøv f.eks [url]www.web10.dk[/url]

Spring til debat: