Se indlæg
 Udskriv debat
Forsvundne Dansker : Bangkok / Thailand
TG950
i aften på DR1 Kl: 20,00

Forsvundne Danskere (4:4)
26. november 2009 kl. 20:00 på DR1
Niels Henrik Nielsen forsvandt i Thailand i februar 1996. Niels Henrik er på vej ind i den lukrative ædelstensbranche, hvor der er store penge at tjene. Men noget går tilsyneladende galt.

Lige inden han forsvinder forlader Niels Henrik sit hotelværelse i millionbyen Bangkok. Med sig har han kun nogle ganske få ejendele, sit pas og en meget værdifuld ædelsten.

Hvad er der sket med Niels Henrik, og hvor er han i dag?

Vært: Jacob Kragelund

http://www.dr.dk/...

Johnson
lidt tamt men alligevel ok spændende....bare irriterende at de ikke finder manden eller kommer tæt på...

BJ
Useriøst indlæg, efter min mening, er det på den måde i ønsker at debatere, for jeg gør IKKE!!!!!
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

hfb
BJ skrev:
Useriøst indlæg, efter min mening, er det på den måde i ønsker at debatere, for jeg gør IKKE!!!!!
MVH.BJ

Øhhh hvad?

Har du ikke puttet dit indlæg i den forkerte tråd? Eller forklar hvad du mener med useriøst indlæg?

Johnson
hahaha !!! Shock

BJ er det nu en eller anden hacker som er på spil igen?? ..hahahah

roald
Hans kone havde spillet 1 million op på en aften Shock

Konen havde "spillet" en mill. op på en aften...neeej hun havde hævet dem og givet dem til sin mor...el sin egen bankbog....fornuftigt han blev skilt fra hende....Sad

FedeFinn
Ja han var godt nok også uheldig med at finde en kone der var spillegal *GGG*
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

rinpoche
Ja, der kom ikke just en afrundet slutning på historien, men under alle omstændigheder tror jeg ikke der kan herske tvivl om at han nu er hedengangen.

Var der iøvrigt andre af jer grønslandfarere - af hvilke jeg ved der er adskellige - der genkendte John Arvidsson?

kvindemin
rinpoche, jeg er helt blank med dansk tv, men du naevner en John Arvidsson.......
jeg har gået i klasse med en, med samme navn

styrt3
fik aldrig set starten ! hvor på grønland arbejdede han ?
http://www.yeha.dk/

Kan i se dk tv på nettet eller er alle pt i i dk ..
Er jeg palle alene i verden ...
Shock

xxxx
he he ja vidste du ikke du var den eneste vi har efterladt i Thailand..'

http://www.dr.dk/...

Og hvad er der så lige useriøst ved det indlæg ???BJ du HAR haft dine 15 minutter

BJ skrev:
MVH.BJ

Saendaeng
styrt3 skrev:

Han arbejdede på Thulebasen og var opvokset i Sakskøbing.

13 år og ingen har set ham siden. Han er nok som Rin siger ,,,ikke til stede mere,,,
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
sabaitoo
Jo jeg kan godt genkende den fede fra programmet...
Jeg kendte Niels utroligt godt og teorien om at han skulle have haft Hiv/Aids er efter min mening ikke tilfäldet.
Jeg kan ikke bekräfte at Niels skulle have ökonomiske problemer, han havde penge paa bogen den dag han forsvandt, hans hus i Pattaya var lejet ud til en New Zealänder..
Niels var ikke typen der ville stikke af fra det hele, vel den ärligste person jeg til dato har kendt, en man virkelig kunne stole paa..
Niels havde paa et tidspunkt de förste danske pölsevogne i Pattaya, 3 stk hvis jeg husker korrekt, Daisys Hotdogs, senere kom der lidt konkurence og han opgav projektet.
Niels blev overfaldet af 2 mänd engang i 1992/93 paa vej hjem en kontrol af en af hans pölsevogne, slaaet ned med en barstol, Niels var sikker paa at det var bestilt arbejde..men var ikke sikker paa hvem der stod bag..han havde lidt problemer med et firma som skulle udleje hans hus..en engländer som jeg husker det..
Jeg hörte sidst fra Niels i December 1995, i et brev med en julehilsen, hvor han nävnte en provision fra salget af en offsettryk maskine som skulle sälges fra DK til Thailand, Niels skulle have provision fra salget og han skrev at det snart ville gaa iorden med provisionen, siden hörte jeg aldrig mere fra ham..
hvis nogen derude skulle vide noget om hans forsvinden hörer jeg gerne fra jer

Venlig hilsen
John

JD
Saendaeng skrev:
styrt3 skrev:

Han arbejdede på Thulebasen og var opvokset i Sakskøbing.

13 år og ingen har set ham siden. Han er nok som Rin siger ,,,ikke til stede mere,,,

Jeg husker ham fra min tid på Sdr. Strømfjord, han bor i Karlsruhe, Tyskland:

http://www.sondy-...erdunu.htm

JD
Redigeret af JD d. 27/11-2009 04:41

JD hvor er du henne på den liste? Smile

Programmet sagde ellers han flyttede direkte til pattaya efter arbejdet på thule basen? Du skal ikke tro du kan opklare noget DR ikke kunne Pfft Pfft så mister jeg da alt respekt for det program!

Fik ikke fat i alt de sagde desværre, skulle sidde og oversætte lidt for konen samtidigt Smile

Big-Viking
Ja kendte John Arvidson fra Sdr. Strømfjord hvor han var Brandmand..
At Niels Henrik skulle have kørt maskiner på Thule..Sgu ikke dengang jeg kendte ham da var han trykker på Basen.

CITAT: "bare irriterende at de ikke finder manden eller kommer tæt på..."
Jamen dog, hvordan skulle DR dog kunne mere end alle dem der har forsøgt gennem årene.???

JD
Ezal: Jeg er ikke på listen, og ved heller ikke om den er up-to-date, der er jo ikke mange medlemmer..Frown

JD

Spring til debat: