Se indlæg
 Udskriv debat
Hund i Thailand
roald
er mulig jeg springer lidt i tråden

Jeg husker jeg så en udsendelse i tv for 6-8 år siden (muligvis biker jens i thailand) hvor de var i bangkok og spise slanger, man så de slog slangerne ihjel og blodet blev blandet med noget spiritus som man så fik i små glas til at skylle den tilberete slange ned med.
Er der nogen der har en ide om hvor dette spisested ligger ???

rinpoche
Dem finder du i Hat Yai.
Kan ikke huske gadenavnet.
Jeg bryder mig ikke om den praksis og skulle ikke prøve noget.

dugidug
Du kan se serien her under kanal 5.

desvære mod betaling.

[url]www.nutv.dk[/url]
Redigeret af dugidug d. 04/12-2009 19:16

roald
rinpoche skrev:
Dem finder du i Hat Yai.
Kan ikke huske gadenavnet.
Jeg bryder mig ikke om den praksis og skulle ikke prøve noget.

Hmm okay, men hat yai er det ikke en by i det sydlige thailand, jeg er sikker på de sagde bangkok i udsendelsen

rinpoche
Smile Har ikke set udsendelsen, men Hat Yai i Songkla er kendt i hele Thailand for dette.
Skulle dog være mærkeligt om det ikke findes i Bkk også.

mvh
rinpoche

Payanak
Nu jeg tænker over det så var der næsten ingen eller ingen gadehunde overhovedet i Vietnam...Shock
Jeg tror dog det var kylling og svinekød jeg fik derovre, meeen hvem ved?!

thamarai
Jeg har pga. en misforståelse spist hund i to dage i træk - jeg vidste ikke, at det var hund. Jeg kan derfor bevidne, at det absolut ikke smager som and, kyllling, gris, ko eller lignende, men smager ad ht...
/Andreas

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
sony
Hvis du har spist det i 2 dage så forstår jeg ikke du ikke har sprunget det over den første dag. Det var kun da du fik det af vide at det var en hund du ikke kunne lide det.Grin
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Payanak
farm4.static.flickr.com/3005/2844724575_4a1dcb7c97_m.jpg

thamarai
Jeg syntes, at det var synd for pigen, som havde lavet maden kun til mig, fordi jeg ikke ville have det, som de andre spiste...
Der lå også nogle spoglige misforståelser bag.
/Andreas

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
Spring til debat: